|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: o.a. door het geluid van z'n klompen zeker |
|
Boes is leuk! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
de humor was vaak wel een beetje jammer |
|
quote: Ik ook Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: t was foofur, als ik t niet mis heb... maar dat was erg gaaf ja vooral Spinner "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Mijn lijstje heerschcartoons - Beavis and Butthead (Je opvoeding is niet compleet zonder deze) - Two stupid dogs - The Simpsons - Eek the cat - Transformers - South park - Spongebob - Wikkie de viking - Ovide hmm, ik kan er zo niet meer bedenken. Slecht Slome, SLECHT! |
|
quote: Een beetje jammer? Ik vind veel grappen bij boes juist wel scherp. NP: Beavis and Butthead - Washing the dog |
|
HELP! weet iemand nog hoe die tekenfilms heten met dat woestijnvosje? Een Fennek geloof ik, en hij had een vriendje. En ik denk dat het een detective was signature |
|
quote: gevonden! tis Fennec signature |
|
quote: Idd two stupid dogs heerst echt wel. Er komt dan ook zo'n filmpje in voor van een meisje met een grote bril, die dan ineens schreeuwt. Dat standaardliedje wat zij altijd zingt kan ik ook zo zingen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Transformers, The Simpsons, The new Spider-man en Ren & Stimpy The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Rock 'n roll en ook nog de samba danst ie met je mee Wie laat zich niet koeieneren? BOES BOES, BOES BOES BOES BOES, BOES BOES gaaaaaaaaaaf! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 30-10-2005 8:09] Subtiel kamerolifantje |
|
Totally Spies Barbapapa Hatsjikidee! |
|
quote: Ja, dat is roodkapje. Jammer dat die serie niet meer op tv word uitgezonden. |
|
Heerschende cartoons op TeeVee ..... aleeh noddy dah weet toch iedereen |
|
|
|
quote: Oh isn't that cute? BUT IT'S WROOOOOONG! |
|
ojah "Ovide en zijn vrienden" was gaaf vroeger Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Het geniale van Boes is de ingesproken teksten. Die tekenfilms werden uit japan aangeleverd, maar zonder enige tekst of wat dan ook. Dat merk je in de tekenfilm: het is allemaal wat onduidelijk gebrabbel wat nergens heen lijkt te gaan. Overigens, de mensen die dat hebben ingesproken hebben na een jarenlange rechtszaak eindelijk hun geld gekregen voor het werk, blijkbaar zit er veel geld in die boes-serie. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:("Where's the foood") Mask Dexter Muttley Die Sendung mit der Maus |
|
- Transformers - Wikkie de viking - The Simpsons - Eek the cat + thunder lizzards ofzo (when does the hurting stop??) - Bucky o' Hare - Teddy Ruxpin - South park - COPS - vrouwtje theelepel - Ovide The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
spongebob EEK! tom&jerry ed edd en eddy south park the simpsons beavis+butthead [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 06-03-2006 21:04] |
|
tom & jerry vind ik echt zo vreselijk, omdat je altijd al weet dat tom jerry toch niet kan opvreten net als al die looney tunes toons The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
quote: net zoals calimero, van die intro moest ik al schijten |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |