|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb pas Futurama seizoen 1 op DVD gekocht. Tering wat heerst het toch. Ook erg leuk omdat bij elke aflevering een commentaartrack zit Zenial |
|
quote: Ren & stimpy heersen Sponge bob wordt volgens mij niet uitgezonden in het land der Belgae... |
|
sponsbob is homosexueel toffe dingen zijn The Simpsons, King of the Hill, Futurama, etcx. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Je vergeet the kings of comedie caroons: SOUTH PARK |
|
Angry Beavers geweldige cartoon en Futurama ook nog steeds... ééns kijken of ik die dvd's ergens op de kop kan tikken. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Mwoah, is wel cool, maar dat heb ik nu wel weer een beetje gehad. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: k heb alle afleveringen meerdere keren gezien, maar k blijf Cartman Ge-ni-aal vinden. |
|
Catdog en de smurfen natuurlijk de snorkels Oh, en de beste aller tijden Boes de Koe Ovide true disco chick |
|
quote: Vooral Toeter! Ik was'n groot fan van de freggels, maar da's niet echt cartoon he. mvg wk10 |
|
Dexter's Lab (in EN) Johnny Bravo (in EN) Spongebob Squarepants (in NL) Southpark (in EN) [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 07-10-2003 18:08] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAA, die heershen de pan uit, heerlijk om naar te kijken **herinnert zich de talloze keren dat hij met Boes onder tafel lag van het gieren ** Verder nog Roadrunner, Bugs Bunny, Daffy Duck, Calimero (dat stemmetje), vroeger ook zware fan geweest van Dino Riders, Thundercats en co. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
die laat zich niet koeieneren, Boes Boes, Boes Boes!! zo vaak gekeken Subtiel kamerolifantje |
|
quote: En ik niet misschien, zo vaak gezien en keer op keer onder tafel gegierd van het lachen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
1 van de meest droge cartoons ooit denk ik. en die schildpad die altijd maar weer haar schild brak... eigenlijk ging het vrijwel altijd over hetzelfde nu ik er zo over nadenk. Subtiel kamerolifantje |
|
hamtaro Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: het was geen Koe iig.... " Welke os kan nooit iets leren" ofzoiets was de begintune. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: idd, een os, lekker vettig altijd met die vervormingen enzo I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Waar zijn <b>PINKY AND THE BRAIN</b> gebleven???? I Find That I Am Not There... |
|
Power Puff Girls! Daar zitten zo veel dingen in, die alleen volwassenen begrijpen.. Net zoals 'him' de travestiet duivel.... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Happy happy joy joy! De oudere filmpjes van Tom & Jerry zijn ook gaaf. De pijngrimassen op die gezichten altijd, en die geluiden! |
|
Heersend: - Simpsons (is dit trouwens de enige tekenfilm die NOOIT vertaald is geweest naar het Nederlands?? ) - Ren and Stimpy - Alfred J. Kwak - King of the hill - The Head (MTV nostalgie) - Migraine Boy (idem) - The Tick - Futurama (al haalt het bij verre niet het niveau van Simpsons) - Southpark (al is de lol er na een seizoen of 2 ook wel af) Verwerpelijke troep: - Spungebob (best grappig, voor een aflevering..) - alles op Nickelodeon behalve Ren and Stimpy .. - alles op foxkids (vooral al die dragonball a t/m z en verwante semi-manga troep) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-10-2003 12:11] |
|
de FREGGELS godverdomme blijven het best. Vooral die kleine bouwvakkers die opgegeten werden door de freggels en die sprekende madam composthoop, die waren super. mvg wk10 |
|
Vroeger vond ik dungeons & dragons helemaal te gek. Verder vond ik EEK! en thunderlizards helemaal super en ook jack the Pirate maar helaas hebben die klojo's die series nu nederlands gesproken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |