|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanavond op mtv, beavis en butthead marathon! |
|
JAAA! Te gek!! Hoe laat? Disko Disko Partizani |
|
Heeft iemand drawn together al genoemd? Big brother met cartoonkarakters. verschrikkelijk grof en erg humor o fuck, nog niet op tv [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 26-03-2006 15:21] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Uit het hoofd, 1900 tot 2300. |
|
quote:Merci bien! Even opschrijven. Disko Disko Partizani |
|
Ik ben op zoek naar afleveringen (liefst op dvd) van Boes boes (liefst de originele Nederlandse versie en niet de Engelse vertaling Ox Tales ofzo). Iemand die kan helpen? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik volgde vroeger altijd alle anime, alle DBZ/-GT gezien (jammer dat dat er niet meer op is >.< ) En Shinzo vond ik ook altijd erg leuk [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 22-05-2006 18:38] |
|
Heerschende cartoons zijn: - Johny Bravo - South Park - Simpsons - Road Runner - Ed Ed 'N Eddy - Rocket Power (Meesterlijk ) - Dexter's Lab En heel veel Anime's. |
|
quote: Dit vind ik toch wel de briljantste cartoon van de afgelopen jaren. Dexter's lab is ook gaaf, maar wordt hier helaas niet meer ontvangen; weet iemand of deze serie ergens te downloaden is? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jah inderdaad!! Ren & Stimpy, de goeie ouwe tijd *snif* Ik keek ook altijd Angry Beavers, ook vaak t toppunt van onzin net als SpongeBob Verder ook South Park en Simpsons, en Dexter, Ed Edd 'n' Eddy, Johnny Bravo, Dumb & Dumber en ik volgde ook altijd The Mask, Spiderman e.d. (Welke clown heeft Cartoon Network van de buis gehaald?!) |
|
Is er iemand die Cartoon Network kan ontvangen en die in staat is om het introfilmpje voor me op te nemen (audio, geen video) van de tekenfilmserie Samurai Jack. Het gaat me om de Nederlandse versie. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-05-2006 16:24] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb cartoon netwerk hier, lang leve de vck En ik kan ook wel opnemen pc + mic, maar ik denk niet dat je op die kwalitiet zit te wachten? |
|
gewoon een kabeltje trekken naar de pc.. Ik ben natuurlijk ook blij met video! Dan haal ik er zelf de audio wel vanaf.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmmm, moet ik eerste even een kabeltje halen, maar die wou ik toch al een keer hebben, geloof dat me videokaart ook tv-in heeft. Opname software haal ik wel met de campus-licensie |
|
je zou me er een enorm plezier mee doen, ik zoek het al tijden.. maar sinds ik verhuist ben heb ik geen CN meer. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zal zien wat ik kan doen, heb ik ook weer wat te prutsen BTW. vanavond nog in de Rocks? Staan drie goede bands. |
|
Ik vind die bands niet zo eigenlijk, en ik ben zelf bezig met muziek vanavond Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
SouthPark is dr weer op. Op The Box. Als je terug komt van je werk ongeveer.. |
|
Superted Bananeman animaniacs Ghostbusters (beide series) pinky and the brain smurfen Johan en pierewiet cow and chicken dexter alfred jodocus kwak alvin and the chipmunks Sabre rider Captain planet ducktales he-man she-ra Johnny Bravo seabert road runner mighty mouse dommel Thundercats wicky de viking snorkels maja de bij de Gummi beren Babar Beestenbos is boos de bluffers bouli David de kabouter docter snuggles er was eens.... foofur Kissyfur Plons tao tao Transformers Jetsons Flintstones Popples Samurai pizzacats Turtles OMG wat keek ik toch veel tv als er nu zo over nadenk |
|
quote:Email uit mijn profiel is tevens mijn msn.. voeg me maar toe! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Okay, gedaan |
|
|
|
Batman is weer op 's ochtends. Zo rond 7 uur. Vét man! Subtiel kamerolifantje |
|
Achterlijke tijd natuurlijk, maarre. Ouwe batman dus? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |