![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hey, dat ken ik wel! Heb nooit geweten hoe het heette... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Stond altijd eerst video en dan schopte hij de o naar de andere kant. ![]() Die moeten ze weer gaan uitzenden. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Over een familie die aangespoeld zijn op een onbewoond eiland. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Jaaa! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ik ben ook nog niet zo oud hoor ![]() de Smurfen zijn trouwens ook erg tof ![]() ![]() |
|
quote: oh ja hehe dat vond ik wel leuk geloof ik ![]() |
|
quote: ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Niet op teevee maar wel erg heersend: http://www.apocalypsecartoons.com/fathertucker/fathertucker.html (Ik kon geen beter topic vinden) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Vroeger altijd naar Thundercats gekeken, G.I.Joe (US-Army propaganda, maar toch geinig). Favorieten: Eek the Cat Mad Jack the Pirate Angry Beavers (Eeeeeeh!) SpongeBob Fairly Odd Parents (Cosmo heerscht) Futurama Simpsons (uiteraard) ![]() King of the Hill Dat was t wel zo'n beetje geloof ik... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic ![]() |
|
quote: Hahah te prachtig. kijk uit malloot een kokosnoot die laat ons lachen, gieren ovide en zijn vrienden! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" ![]() |
|
Fairly Odd Parents ![]() ![]() Thundercats! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Time Team ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Spongebob Squarepants Ren en Stimpy The Simpsons Inside crystal mountain, evil takes it's form ![]() |
|
quote: ![]() En King of the Hill, Beavis & Butt-Head, Futurama en The Teenage Muntant Ninja Turtles! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-03-2004 17:59] ![]() |
|
quote: ![]() TMNT moeten ze weer is herhalen, heb ik vroeger nooit echt kunnen volgend. Het beste personage van King of the Hill: Cotton Hill, (best personage in een cartoon ooit) dat bittere oude mannetje wiens schenen door de Japaners zijn afgeschoten hahaha! ![]() Inside crystal mountain, evil takes it's form ![]() |
|
Wat is die nieuwe TMNT slecht zeg en dan nog in het nederlands ook. ![]() ![]() |
|
Teddy Ruxpin natuurlijk! Iemand enig idee of er nog aan alle 65 afleveringen te komen is? Anders zal ik nooit weten hoe het afloopt! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Teddy RukSpin, dat heb ik ook nog gezien ja. Met rare aardmannen enzo. Ik weet niet waarom ik het keek (was op TV toen ik een jaar of 10 was), vond het nooit echt leuk ![]() ![]() |
|
Ja precies, allemaal van die heel vage fantasie figuren. http://www.mindspring.com/~mathue/t_r_animation003.html Er zijn gewoon nog hele sites aan gewijd ook. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Dat is ook een gave tekenfilm inderdaad! ![]() Ik heb geen idee of je er nog aan zou kunnen komen. ![]() ![]() |
|
quote: Nog een liefhebber voor de dvdbox! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Kijk de laatste tijd weer Southpark, heb dan ook 6 seizoenen al gezien en het blijft leuk. Alhoewel de eerdere seizoenen wel beter zijn. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Het blijft griezelen met Scooby Doo ![]() ![]() |
|
hehehe, beavis and butthead blijven het coolst, daarna transformers. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |