![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Calimero heerscht, looney toones heerschen en tom en jerry toch wel. Wat bezielt jullie? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 06-03-2006 21:49] ![]() |
|
Vooral Roadrunner *meep meep* hehehe tranen in de ogen ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
bah! signature ![]() |
|
American Dad heerscht ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Waarom heeft hier niemadn die oudde tekenfilm serie van He-Man genoemd? Dat vond ik vroeger echt geweldig!! En uiteraard: Transformers Mask Thundercats Ovide Tedy Ruxpin ![]() |
|
Samurai Jack, Dexter's Lab, Dragonball Z, The Simpsons, Futurama.. tot zover. ![]() |
|
quote: family guy vind ik toch wat beter eigenlijk ![]() |
|
quote: Smaak ![]() calimero idd ook zo n kut tekenfilm, want zij zijn groot en ik is klein. Kut kuiken! vreet dan wat meer dan groei je! Ga niet in een hoekje zitten janken dat je klein bent. Kijk naar popeye en vreet spinazie ofzo! (ik was ook altijd klein en de rest groot) The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. ![]() |
|
quote: Nou, nou, nou! Kan hij ook niks aan doen! (het is inderdaad een agressie opwekkend programma) Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: We hebben het toch over Calimero, hè? Van de tekenfilms. ![]() |
|
Er was ernog een trouwens, blackstar heette die volgens mij, kwam volgens mij ook altijd op sky channel.. ![]() |
|
quote: super en sky channel ja. Ook nog she-ra dungeons and dragons Jason and the wheeledwarriors Marshall Bravestar GI Joe Zelda Mario bros Captain N(intendo) Gummy Bears enz. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 07-03-2006 22:50] ![]() |
|
Kut, hoe kon ik D&D vergeten, briljante cartoon, en Bravestar bedoelde ik net dan volgens mij ipv blackstar ![]() ![]() |
|
hehe het was een zwarte(nouja een roodhuid) dus :p Maar halve topic gaat geloof al over die ouwe goude cartoons :p ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 07-03-2006 22:53] ![]() |
|
![]() |
|
![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
idd Heiden. Gaaf ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
B&B moeten ze echt weer uit gaan zenden ![]() |
|
Zeker. Is dat ondertussen nog niet op dvd verschenen? ![]() |
|
Ik had zo n hekel aan die dungeon master.. als ik een van die kids in die serie was, had ik allang die dungeon master iets aangedaan elke keer moesten ze wat doen, en als ze het gedaan hadden kwam die kleine fucktard weer met z'n "jullie kunnen nog niet naar huis" en het stemmetje van die eenhoorn was ook erg irritant... Hoe kon ik btw David de Kabouter vergeten, toen ik klein was wou ik ook altijd een vos... The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. ![]() |
|
SWAT Kats was een van mijn favoriete tv series vroeger, jammer dat er maar 26 episodes van zijn. Heb ze tegenwoordig gelukkig bijna allemaal op mijn pc staan ![]() She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
*zingt* "It's Pinky, pinky and the brain brain brain brain brain...... NARF!!!! " ![]() ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote:O ja duh! quote:Teddy Trekvlieg ja Jem ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |