|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Boes was achtelijk. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
quote: haha, zo grappig gezegd |
|
Boes boes Heercht Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
OVIDE !!! VIDEO !!! aaaargh |
|
Ik heb laatst nog Barbapappa zitten te kijken Verder heerscht Dommel natuurlijk! Vroeger was ik overigens ook fervent Batman kijker. Maar dat zenden ze niet meer uit volgens mij Do or do not. There is no try. |
|
ed edd en eddy zijn tegenwoordig wel goe, beter dan die fukin digimon toestanden |
|
King of the hill HappyTreeFriends horen op de computer :/ (dat is makkelijker enzo, hm, whatever) Op MTV leek de kwaliteit btw minder? DarkWing Duck!! :D :D Die's echt gaaf Ook in t Zweeds: (droog :p) Jag är faran som lurar i natten! ...Nu blir vi farliga! (Letterlijk 'nu worden wij gevaarlijk!) Masturbation is not the same. |
|
quote: Welke zender stuurt Ed Edd n Eddy je huiskamer in? |
|
Geef mij maar de smurfen. Grote Smurf!!!! |
|
Heb sinds kort seizoen 1 t/m 15 van The Simpsons op DVD(R) Heersend.. |
|
Lang geleden dat ik nog naar tekenfilms gekeken heb (tenzij Family Guy natuurlijk), maar vroeger keek ik vaak naar Samson en Club Dorothée. En op zondagavond was er Les Mystérieuses Cités d'Or! The Simpsons ging er ook een tijdlang wel in, maar die steken nu toch wel enorm tegen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Jaaaaa!! OVIDE!! Dat is zo enorm gaaf : )! En Boes? Dat was enorm te irritant >_<. Ik werd er altijd chagerijnig van... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Elke os kan ons iets leren BOES BOES, BOES BOES En een fietsband repareren BOES BOES, BOES BOES [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Elke ---> Welke En dan met vraagtekens aan het einde van de zinnen, Lies... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Boes heeeeeeeeeeeeerscht Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
NeeJe! Boes is deprimerend Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Samoerai Jack Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Maar nee, integendeel. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
South Park natuurlijk! Die humor, geniaal! Matt Stone en Trey Parker rules! Verder The Simpsons, Futurama en Family Guy! [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 17-10-2004 12:11] |
|
TIMMAAAY ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
GI Joe, ghostbusters, voltron, he man, transformers, thundercats, etc... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Jeugdsentiment! |
|
bestaan er geen sites waar je van die ganse afleveringen kan downloaden? Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |