|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ook een meisje en ik volgde Batman gewoon hoor Niet zo gek doen jij! |
|
Spiderman was écht wel veel meer de shit! Freak!!! Subtiel kamerolifantje |
|
Precies, geen computergedoe. Gaaf, zeg. |
|
Spiderman was ook leuk ja |
|
quote:Echt wel. Begin deze week was Manbat er. Hoe kan iets zó gay zijn en toch stiekem zo gaaf. Subtiel kamerolifantje |
|
Manbat? WTF... Laatst een dvd vol geknalt met ren en stimpy afleveringen en 1 met beavis en butthead. Leuk voor de late uurtjes als er niets meer op tv is. |
|
quote: Meet Manbat!!! Subtiel kamerolifantje |
|
|
|
Is er iemand die de Nederlandse Cartoon Network kan ontvangen en die in staat is om het introfilmpje voor me op te nemen (audio of video, dat maakt me niet uit) van de tekenfilmserie Samurai Jack? Het gaat me om de Nederlandse versie. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
http://digguser.blogspot.com/2006/06/cartoon-index-full-length-episodes.html site met VEEL cartoons, beavis & butthead / southpark en meeeerr ! . |
|
vet! |
|
. |
|
Hehe, de mensen achter de stemmen van the simpsons. http://www.kladblog.com/content/html/200607/Simpsons.asp |
|
Heerschende cartoons op internet: http://digguser.blogspot.com/2006/06/cartoon-index-full-length-episodes.html |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Geweldig, maar is geen cartoon, maar animatie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nog even onder de aandacht brengen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
-Dungeon&dragons -Ren&Stimpy -Cow&chicken -Catdog -Bobobobs -Teddy Ruxpin -Gohstbusters(de oude versie met de Gorilla) -Spongebob -Maja die biene -Ameise Ferdinant -Ducktales -Dat tekenfilmpje waar ook zo'n stukje met een neandertaler en een alien in voorkomt & de superhelden,weet niet hoe dit heet. -ChinChan -Wallice&Grommit(anni) -Pingu(anni) -etc... |
|
-Dat tekenfilmpje waar ook zo'n stukje met een neandertaler en een alien in voorkomt & de superhelden,weet niet hoe dit heet. Dat is 'Action League Now' |
|
Prometheus en Bob toch? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Action League Now is geweldig, tering wat heb ik daarom gelachen..... je moet er maar opkomen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Komt volgens mij niet merr. Wel op de Duitse Nickelodeon s'nachts maar daar ga ik niet voor mn nest uit, ben het zowiezo in het Engels gewent en dan klinkt Duits niet |
|
Maar die serie was wel geweldig, ja. Raar dat niet iedereen daar om kon lachen. |
|
Btw, beavis en butthead do america. Nu! Op net 5. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |