![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ren & Stimpy is na Southpark en de Simpsons de beste tekenfilm ooit. Duckman is ook wel best vet. ![]() |
|
maarre welke zender is dat? Vraag me af of ik die kan ontvangen ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
SpongeBoB thundercats Pokemon (togepi en evee) ![]() chinchan ![]() ed edd & eddy jimmy neutron , ultra Lord ![]() bobby's world GI Joe Simpsons Transformers Buurman en Buurman ![]() dat was het dnek ik wel [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 14-07-2003 8:58] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: duckman? was altijd op de vpro te ontvangen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Dragonball Z !! KAMEHAMEHAA !!! (oh ja, ben net weer terug van vakantie: Rhodos rules!!) Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
quote: Nee, ik bedoel die zender waar Ren en Stimpy voortaan op komen. Ik heb volgens mij nog nooit van die zender gehoord. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
Beavis and Butthead ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: Beetje jaloers.... ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Ja, het was een fijne vakantie, alleen.... DIE IS NU DUS VOORBIJ!!!! AAARGHH !! Kan weer een jaar wachten. Oh ja, niet een cartoon op tv, maar wel heel erg leuk: Treasure Planet van Walt Disney. Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
quote: euh, euh, euh, cool, euh euh euh ![]() idd ook heerschend ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Ik eis het terug op TV! Tis alweer 10 jaar geleden ofzo dat Gen 1 op TV was ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Ik heb daar nog een (gedubde) videoband van, denk ik. ![]() |
|
quote:"Hey there, baby. Sprechen Sie luv?" ![]() Vaak zijn overigens 'old-school' afleveringen van series leuker (Tom en Jerry, Johnny Bravo, Cow & Chicken, etc), of is dat de metal-cultuur die zich vastgebeten heeft in mijn brein? ![]() Ik vind het zelf nog altijd jammer dat 2 Stupid Dogs niet meer uitgezonden wordt. Touché, pussycat! ![]() |
|
Dexter's Lab, Cow & Chicken, Ed Edd & Eddy, Beavis & Butthead, SpongBob SquarePants, Rocco's Modern Life, CatDog, Red & Stimpy, The Simpsons, Futurama en South Park. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 14-07-2003 13:45] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
HE-MAN! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Van die ouwe klassiekers keek ik als kleine ukkepuk naar dingen als he-amn, thundercats, dat wel, maar de smurfen of een goed bugs bunny ging er toch beter in. Daar ik vrij vroeg ook naar Franstalige televisie keek heb ik nog een vracht aan gedubde japanse tekenfilms gezien, de eerst Dragonball reeksen bvb; die waren wel leuk. Knights of the zodiac vond ik ook wel heersen, die mogen ze gelijk terug eens in de ether gooien...... Als teenager en later nog fervent naar Beavis&Butthead gekeken. Van die moderne dingen: -South Park (heb ik allemaal), maar ik vraag me af waarom het zo weinig wordt uitgezonden? -Boze Bevers (vraag me niet waarom, dat heerst gewoon) -En de Simpsons blijven goed, ik heb die recenste seizoenen niet meer zo gevolgd, dus zit er af en toe nog wat nieuws tussen voor mij. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Pssst, kent niemand Graaf Duckula meer? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Jaaa dat was toch ook altijd zo'n stripje in de Hello You (engels blad op basisschool) ??? Dat ken ik nog wel, vond het altijd helemaal geweldig...het enige lichtpuntje in dat blad... ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Maarre.... Is Ren and Stimpy nou nagesynchroniseerd?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Grim & Evil (en dan vooral de grim afleveringen met billy en mandy.) Mandy heerscht ![]() ![]() |
|
quote: 't Was ook een tekenfilm hoor. Erg vermakelijk! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
jammer alleen dat dat nickeledeon alleen met satelliet is te ontvangen, en niet op de kabel (althans hier in amsterdam) Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: Verdomme, dat heb ik dan gemist....jammer, was vast erg leuk geweest You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |