|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nu al? Das snel |
|
Bij welke cd zaak hebben ze de dvd te koop? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Bij een cd zaak verkopen ze geen dvd's .. bij een dvd zaak echter wel |
|
Ik heb m bij Plato gehaald voor 23 euro... Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
en ik had er eerlijk gezeg iets meer van verwacht... Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
wanneer komt er weer eens een nieuwe Anathema-cd uit???? |
|
quote: eind volgend jaar geloof ik? En wat bedoel je met iets meer van verwacht Flebber? [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 20-12-2004 12:29] |
|
quote: geen backstage materiaal, was wel beloofd.. 8 pagina tellend boekje met artwork van Travis Smith ontbreekt, en normaal lult Vincent altijd heel grappig tussen de nummers door, tis nu allemaal doodserieus, de spontaniteit die altijd zo kenmerkend is voor een Anathema optreden ontbreekt gewoon Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Hmm minder, geen 23 uro waard dus. |
|
tja dat moet jezelf bepalen, sommige nummers klinken wel heel vet, dat heftige stuk in Judgement bijvoorbeeld, dat is echt beter dan het origineel Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Welk label heeft die DVD eigenlijk uitgebracht, aangezien Music for Nations niet meer bestaat? [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 20-12-2004 18:54] no text supplied |
|
Eigen beheer geloof ik |
|
Nope Music for Nations. Ik vind het wel een aardige DVD, wel typerend voor hun laatste tour qua songs en performance. Dus als je dat gaaf vond is deze dvd wel een aanrader denk ik. Persoonlijk vind ik de songkeuze niet altijd even optimaal. En het camerawerk en geluid (vooral van de drums en soms zang) komt ook niet altijd even goed uit de verf. Verder toch wel een fijn hebbedingetje. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ja Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 05-03-2005 13:27] |
|
Godver, wat heb ik gisteren toch weer een geweldig concert van ze gezien in de Biebob! Het was voor mij de eerste keer dat ik in deze zaal was en het beviel prima. Niet te groot, dus een vrij intieme sfeer. Geweldige respons van het publiek ook, dat ieder nummer met volle borst meezong. Hoogtepunt van de avond was het meezingen op One Last Goodbye, de heren van Anathema vonden dat zelfs een van de hoogtepunten van hun carriere! Verder was het spelen van A Dying Wish natuurlijk ook een hoogtepunt! Ik heb dus echt genoten gisteren! |
|
Hmmmmm misschien toch beter geweest... Dit is het eerste concert in België van Anathema sinds '95 ofzo dat ik uit vrije wil gemist heb. (Ik heb er nog es eentje gemist, maar toen lag ik dus in't ziekenhuis ) Tja, ik weet nog niet of het haat of liefde wordt, even zien wat die volgende CD geeft. Anathema is in mijn ogen jarenlang de beste band ever geweest, maar 'A Natural Disaster' vond ik in ieder geval rotslecht... |
|
quote: Krijg smaak. En ze speelden gisteren trouwens maar 2 of 3 nummers van dat album. |
|
pfff, Anathema's muziek is te smaken, ja, maar naar een optreden krijg je me nooit Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Waarom niet? Ik zag Anathema een paar weken geleden als de supportact van Porcupine Tree, dat was mijn eerste live-ervaring met ze en het was natuurlijk 'maar' een voorprogramma. Hoewel ik van verscheidene mensen die Anathema al vaker hadden gezien hoorde dat het geen geweldig optreden was, vond ik ze lang niet slecht, doch ook niet bijster bijzonder. Ik vind Anathema een geweldige band, dus ik wil ze zeker nog eens live zien. Jammer dat ik afgelopen 2 mei niet naar de Biebob gegaan ben. Dat werd een avond verplicht thuis zitten, daar ik geen vervoer had. |
|
ik heb ze pas leren kennen na die tour en één week later begon ik porcupine tree meer te leren kennen. argh. maar goed, die laatste en resonance heersen, ouwe werk boeit me weinig Je moeder. |
|
dan begrijp jij de bedoeling van de 2 resonance platen niet.... I Find That I Am Not There... |
|
ja wel maar ik vind ik die eerste (2e ken ik nóg niet) resonance gewoon veel beter dan het andere ouwe spul het waren toch rustige nummers van de oude cd's verzameld? of ben ik verkeerd voorgelicht? -edit: zie net dat deel 2 juist het metal werk is dus die skip ik maar- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-07-2005 19:41] Je moeder. |
|
Ik zit nu naar een nieuw nummer te luisteren. "The Hills Have Eyes". Klinkt interessant, beetje A Fine Day To Exit achtig Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |