|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Inderdaad mooi. Boeiender |
|
Ohjee, nu weer 6 jaar wachten op een nieuwe cd? Boeiender |
|
Daar heb je meneer *kritisch zijn om kritisch te zijn* weer. Ik ben wel siked voor een neue Anathema. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Hou toch op loser, zit er weer een keutel dwars? [edit] En daarbij, ik kijk wel uit naar een nieuwe Anathema, maar een nieuwe Hindsight zie ik minder graag. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 07-07-2011 10:48] Boeiender |
|
Sterke reply weer. Edit I.J.S. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 07-07-2011 10:49] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ja, sterker dan de jouwe inderdaad. :') Boeiender |
|
I.J.S. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Als je het al niet kan spellen hoef je het niet te typen hoor. Boeiender |
|
:') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik bedoel maar.... Sterk, heel sterk, wat ben je toch een geweldig mens, echt een held. Boeiender |
|
Iemand mocht er gisterenavond overduidelijk níet op. Aber gut, over Anathema. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Goh, zijn er avonden dat jij er wel op mag dan? quote: Zo, gaan we in ene keer inhoudelijk in een topic reageren? Dat je het probeert vind ik al een grote stap voor jou.. Dusch: Jij hebt liever nieuwe arrangementen van oude nummers dan een nieuwe Anathema cd? Het kan erg mooi uitpakken zoals My Dying Bride heeft bewezen, maar ik vond Hindsight geen sterk album en weinig meerwaarde hebben, dus heb ik liever dat ze de energie steken in een nieuw album, aangezien We are here because we are here erg goed te pruimen was. Boeiender |
|
inderdaad, een nieuw album zou leuker zijn, op het soulreaper forum postte anathema zelf dit: (http://soulreaper.net/showthread.php?t=6840) Tracklist nieuwe cd? YOU'RE NOT ALONE. THE GATHERING OF THE CLOUDS. LIGHTNING SONG. THE EXORCIST. THE STORM BEFORE THE CALM. SUNLIGHT. INTERNAL LANDSCAPES. VOODOO. IN PARALLEL. |
|
quote:Gelukkig voor mij weet ik je mening op waarde te schatten. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ah, het was dus een utopie dat jij inhoudelijk zou kunnen reageren. Jammer. Boeiender |
|
quote:Je bent er zelf anders atm ook érg goed in. :') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Back on topic? |
|
quote: Ja, ik geef jou zelfs een voorzet, maar jij blijft lekker de held op sokken uithangen. Nou, kom, je kan het, reageer eens op mijn mening betreffende de aankomende cd. Boeiender |
|
quote:Nee ik reageer niet op je mening want die intreseertd me nul komma nul. :D Ik hou het hierbij. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ah, mkay, je bewijst hiermee dat het jou dus alleen om het "stangen" gaat. Jammerlijk mislukt weer. Waarom reageer je in eerste instantie op mijn post als het je toch niets interesseert? Jammer dat je het topic vervuild met jouw onzin. Boeiender |
|
Omdat je kritisch bent om het kritisch zijn. Dat is een act, ik haat acts. En het is ook nog behoorlijk kansloos. En doorzichtig. NP: Anathema - A fine Day To Exit. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Zo zeg, wat een goed statement, een act. Kritisch om het kritisch zijn. Kansloos. Doorzichtig. Ik geef aan waarom ik kritisch ben over de aankomende cd, dat jij er niet op reageert en gaat lopen trollen is kansloos. En doorzichtig. Maar goed, ik hoop dat Anathema aan het eind van dit jaar of begin volgend jaar weer met een nieuw album komt, die tracklist stemt me wel hoopvol, al zijn in het verleden behaalde resultaten met betrekking op vrijgegeven tracklists niet hoopgevend. Boeiender |
|
quote:Ach ik ben niet de enige die dit tegen je zegt. Zit wel snor dus. Maar waar zijn je argumenten? Ik hoor je alleen zeiken dat het weer lang gaat duren en dat je geen next Hindsight wil. Quote die sterke argumenten even, ik lees er waarschijnlijk overheen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |