IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Anathema Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 1:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 oktober 2001 14:53 schreef Greycloak het volgende:
Hmmm, denk ook wel dat Vince het doorheeft dat dames hem leuker vinden als ie blij kijkt.


Lijkt me niet een diepgegronde motivatie, aangezien Vincent al jaren een relatie heeft met de zus van een maat van mij.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


StratoS
hail discortia!
Usericon van StratoS
Posted 31-05-2002 2:06 by StratoS Wijzig reactieProfiel van StratoSQuote dit berichthttp://www.stratos.mirrorz.com

kijk en dat is nou goed nieuws
(ik heb mensen al jaren moeten uitleggen dat ik niet sagerijnig ben als ik gewoon kijk of boos ben als ik iemand geintresseerd aan staar)

zie photo in dat hunks topic voor mijn 'gewone look' (als ik tegen het zonlicht aan kijk en er daarna nog wat pixels smink op douw)



X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 31-05-2002 2:35 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 15:53 schreef Asherah het volgende:
*KICK*


ge moet niet boos zijn zulle
ik bedoelde enkel dat er op zenial.nl bij de review van Judgement staat "Still, a very nice cd but I'm on the lookout for a new favourite band..."
Ik ben trouwens zelf behoorlijk Anathema fan, al heb ik die laatste CD (nog) niet.




In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 3:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 mei 2002 12:27 schreef Asherah het volgende:
Als jij Alternative 4 en Judgement goed vind, zekers doen!!!


Hmmm; ik vind Alternative 4 geweldige nummers hebben, maar ipv Judgement luister ik liever Pink Floyd en het laatste album is zwaar geinspireerd op Radiohead.

Als je het hebt over die typische Anathema melancholie dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar al die albums verschillen toch flink van elkaar.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Faas Ripsnaas
Usericon van Faas Ripsnaas
Posted 26-06-2002 21:03 by Faas Ripsnaas Wijzig reactieProfiel van Faas RipsnaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 1:59 schreef Mutilator het volgende:
Lijkt me niet een diepgegronde motivatie, aangezien Vincent al jaren een relatie heeft met de zus van een maat van mij.


Natasha?


SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-06-2002 21:04 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Da's zn tweelingbroer toch?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 21:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

vandaag "Anathema serenades (plus crestfallen-ep" tweedehands aangeschaft. ik vind dit dus een briljante release. ik was alleen maar op de hoogte van anathema "nieuwe stijl"ern kon dat wel aanhoren maar echt super vind ik dit ook weer niet, maar de "serenades"cd is echt te gek. hebben ze nog meer zulke cd's???


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-06-2002 21:07 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2002 21:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Pentecost III is in dezelfde stijl. Ik heb hem, luister er nooit meer naar eigenlijk terwijl ik hem toch wel goed vind.

Nieuwe stijl vind ik OK (nu ja... behalve 'Alternative 4') en 'The Silent Enigma' klonk zeer zekers ook niet verkeerd.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-06-2002 21:10 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Schaf dan ook maar gelijk "Pentecost III" en "The Silent Enigma" aan!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 21:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

okee, hoe is de band van die oude zanger??


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-06-2002 21:17 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Slecht, want die oude zanger is SLECHT! Er moet een reden zijn waarom ze m hebben buitengegooid hé..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 21:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 21:17 schreef Asherah het volgende:
Slecht, want die oude zanger is SLECHT! Er moet een reden zijn waarom ze m hebben buitengegooid hé..


hebben wij verschillende versies van die cd? ik vind de zanger helemaal niet slecht. misschien blowde hij teveel of heeft hij het vriendinnetje afgepakt ofzo .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2002 21:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Die oude zanger had best een cool stemgeluid, ik vond het niet verkeerd. Die nieuwe band van hem, 'The Blood Divine' heb ik nooit gehoord.

Het was wel een behoorlijke hippie geloof ik... veel blowen, op reis door India en dat soort zaken. Ach als hij nog eens in een goede band terecht komt hoor ik het graag.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-06-2002 21:54 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 21:17 schreef Asherah het volgende:
Slecht, want die oude zanger is SLECHT! Er moet een reden zijn waarom ze m hebben buitengegooid hé..

Toch had hij een GOEDE invloed op de rest van de band, dunkt me. Want toen hij er bij zat maakten ze gewoon metal.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-06-2002 21:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

toen waren ze nog niet zo ver geevolueerd ja... soit, smaken verschillen hé...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-06-2002 21:59 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Of beter : ligt aan mijn wansmaak!

Ik vraag me trouwens af of ze ooit nog een omgekeerde evolutie gaan uitvoeren...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-06-2002 21:59 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Neeh, liefst niet!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2002 22:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juni 2002 21:15 schreef attila_de_hun het volgende:
okee, hoe is de band van die oude zanger??


The blood divine vind ik te gek! Tenminste, in ieder geval hun eerste album Awaken (als oude stijl Anathema maar dan met lichtere zang, met zelfs een Sleepless achtig nummer erop(!), hun tweede, Mystica, schijnt minder te zijn, daarna zallie wel in een commune verdwenen zijn...

Over slecht zingen gesproken: Anathema's Eternity; prachtige muziek, maar je hoort dat hij na dat album ingezien heeft flink wat zanglessen te moeten nemen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-06-2002 22:12 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik vind dat marginale stemmetje nog wel wat hebben


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2002 22:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juni 2002 22:12 schreef Asherah het volgende:
Ik vind dat marginale stemmetje nog wel wat hebben


Hmmm voor mij redt de geweldige muziek het geheel; op de latere albums hoor je imho hoe goed hij eigenlijk kan wat hij toen nog te kort schoot.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2002 22:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nieuwe anathema

Plase no, dat zal wel wederom zo'n beroerde radiohead rip off worden.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 22:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 22:11 schreef Mutilator het volgende:
The blood divine vind ik te gek! Tenminste, in ieder geval hun eerste album Awaken (als oude stijl Anathema maar dan met lichtere zang, met zelfs een Sleepless achtig nummer erop(!), hun tweede, Mystica, schijnt minder te zijn, daarna zallie wel in een commune verdwenen zijn...

Over slecht zingen gesproken: Anathema's Eternity; prachtige muziek, maar je hoort dat hij na dat album ingezien heeft flink wat zanglessen te moeten nemen.


ik zal die cd eens uitchecken als ik hem tegen het lijf loop. merci!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-06-2002 23:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 juni 2002 21:17 schreef Asherah het volgende:
Slecht, want die oude zanger is SLECHT! Er moet een reden zijn waarom ze m hebben buitengegooid hé..


AAAAARGH!!!
Darren White = God!!!

Oude anathema is goed
Blood Divine is goed (allebei de cds!)
"A dream of wolves in the snow" (cradle) is goed!!
Hij heeft gewoon een ontzettend indrukwekkende unieke stem vindik. Ik ben benieuwd waar ie zich tegenwoordig mee bezighoud...


Zenial


Anarchist
Usericon van Anarchist
Posted 27-06-2002 2:35 by Anarchist Wijzig reactieProfiel van AnarchistQuote dit bericht

Oude Anathema: Cool
Nieuwe Anathema: Gay


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen