|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha alsof ik alles wat op mijn eigen forum staat ga lezen Zenial |
|
Misschien is het te deprimerend voor mij omdat ik van vrolijke muziek houd? |
|
quote: Er staat inderdaad een hoop shit op, al een paar maanden... Maar als er iets over Anathema geschreven wordt lees je het toch wel? Trouwens, volgens mij had je er nog op gereageerd ook! |
|
quote: Ahhhh, ik begrijp je gewoon niet!!! A fine day to exit is gewoon de overtreffende trap van Alternative 4!! |
|
Ik vind Alternative 4 geen reet aan eigenlijk. Staan te veel *saaie* stukken op, had hem zelf hier een paar jaar geleden. De overtuigende depressiekracht van de nieuwe Anathema neemt niet weg dat ik de oude nog steeds beter vind en Darren White had een toffe stem! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-10-2002 23:19] |
|
quote:Het zal allemaal wel, maar dit soort muziek heb ik achter mij gelaten. |
|
*zucht* Het is hopeloos... |
|
Nee hoor, niet hopeloos. Ik kan heel goed naar bijvoorbeeld Pentecost III luisteren. En dan nog, er zijn zat andere goede bands die de *juiste* emoties bij mij lostrekken. |
|
Ik vind Pentecost III afschuwelijk!!! Die Darren White moet vooral zn bakkes houden... |
|
quote:Het is echt een heerlijke plaat. En de zang is gewoonweg geweldig. Die gast was tenminste nog origineel met zijn stem. |
|
quote: EUH??? Dat heet "McDoom" en houdt van vrolijke muziek??? Noem jezelf McFolk dan Zenial |
|
quote: Lang leve mijn onbegrepen humor... |
|
quote: sarcasme is een vak apart My madness, my sadness |
|
quote: Kan ik wel begrijpen, ik had er ook heel veel moeite mee in het begin! Ik ben aangehaakt met The Silent Enigma... Dus het was behoorlijk slikken toen ik het oude werk hoorde! Je moet er even doorheen, daarna is hun oude werk ook goed! |
|
Ik ben ook aangehaakt met datzelfde album, maar ik heb ook alle oudere, dus ik ken ze wel degelijk, ik vind ze gewoon compleet in het niet vallen bij het recentere werk... |
|
quote: Ik geef ook de voorkeur aan het latere werk, ik vind de stem van Vinnie veeeeel mooier! Het toppunt ervan is op de Unplugged sessie in Parijs! Prachtig! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 24-10-2002 12:30] |
|
Ehmmm, de zanger heet Vinnie Enne, Unplugged sessie, Parijs, Danny, heb jij het niet over Antimatter dan...? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-10-2002 12:16] |
|
Oopsss... Volgens mij bedoel ik Anathema |
|
*zucht* newbies... hahahaha... Ik heb Anathema leren kennen met The Crestfallen EP en sindsdien heb ik Darren's stem echt leren waarderen. Hij is niet zoals andere zangers met een stem van "hoor mij eens mooi liedjes zingen", hij heeft gewoon een machtig stemgeluid waarbij hij gruntend of gewoon pratend / zingend een ontzettend gevoel van depressie en wanhoop kan overbrengen... Zenial |
|
quote: *zucht* ouwe lullen Ik denk dat ik dan meer voor mooie liedjes ben |
|
Weer zo'n band waarvan honderden topics zijn, maar niet een die gewoon over 'Anathema' gaat. MODS! Anyway, er is een nieuw nummer: http://server.clusta.com/MFN/tracks/Anathema-04-AreYouThere.mp3 Bron: Songless Bird @ www.doom-metal.com forum this user is dead |
|
kVind de nieuwe echt waauw. Inderdaad een verlengstuk op 'Fine day to exit', met heel sterke nummers. Die gasten zijn echt geƫvolueerd. Om zalig op weg te dromen en het 'ik sta op het topje van een berg en kijk naar het magnifieke landschap beneden'-gevoel te hebben. [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 21-11-2003 6:52] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Ik ben helemala hooked aan Violence van de laatste plaat... dat is pure kunst |
|
'Are You There ?' is een wonderschoon nummer. Helaas is niet alles op 'A Natural Disaster' even sterk. [Dit bericht is gewijzigd door ' ' op 30-11-2003 17:02] "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |