|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:(vooral de eerste drie cd's dan ) |
|
eeeeh. bij welk label brengen ze dat dan uit? Eigen beheer? |
|
Heeft iemand Anathema nog in wageningen zien spelen? |
|
quote: oeps mijn fout maar wat staat er op die cd dan? hetzelfde concert maar dan op cd formaat? lijkt me sterk... mn probleem is dat ik een hekel heb aan dvd's en ze toch nooit kijk (en geeneens een dvd speler heb). en als ik ze zou kijken, ik met het fijne geluid van mn tv of laptop zit ipv mn stereo. maar ik piep ja klinkt iig onmetelijk gaaf, helemaal na ze op 4 mei voor het eerst live te hebben gezien Je moeder. |
|
quote: Nee wel in Hengelo |
|
en dat heerste! Je moeder. |
|
Zeker! |
|
quote: Jup, zie reacties in het Wageningen Topic. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik was erbij, gewoon benieuwd of ze in W ook zo goed gespeeld hebben. ff checken |
|
quote: ja ontzettend goed waren ze he Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Hey Flebbie! Soulreaperforumgenoot! |
|
Hee wat toevallig zeg! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Heb je nog meer van die videootjes? |
|
voor degen die m nogniet hebben Danny Canavangh - A Place To Be (limited 1000 stuks wereldwijd) Ebay, nieuw (gesealed) voor 3,60 euro excl. shipping en hij heeft er nog 8 stuks van http://cgi.ebay.nl/DANNY-CAVANAGH-ANATHEMA-member-A-PLACE-TO-BE-2005_W0QQitemZ4882379379QQcategoryZ307QQssPageNameZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 05-06-2006 12:16] |
|
Tnx vr de tip!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
np |
|
zget net iemand op MF dan het wellicht een Russische Bootleg is...? |
|
een bootleg van een optreden van Danny dan alleen ofzo? Lijkt me ook nogal raar niet? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ik quote: quote: |
|
Damn! Ziet er inderdaad nogal dodgy uit dan... Nog eens over nadenken dan maar Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ik denk dat die plaat van Danny idd Russisch is. het Russische label Irond Records heeft deze namelijk nog inz ijn cataloque staan. http://www.irond.ru/bands/danny_cavanagh.html toch ben ik in de war dankzij dit interview: quote: http://www.darkside.ru/interviews/dannycavanagh-eng.html oftewel een Russiche herdruk onder Duncan's Label? Nouja voor die prijs wil ik wel een Russische versie, als de muziek hetzelfde is [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 05-06-2006 16:34] |
|
By Danny he was always the large worshipper of Drake, and finally decided itself to carry out and to write down its dear compositions of nick. Album came into being to Strangelight, was not obtained wide distribution, and to now acquire it is possible only in Danny itself during the concert trips Of anathema. But in Russia, like all the remaining [relizy] Of strangelight, this unique disk is accessible through the company Of irond |
|
Ik denk dat het hier een Russische versie betreft van de tot 1000 stuks gelimiteerde versie die verschenen is via Duncan... Is inderdaad geen erg voor die prijs, tenminste als alle muziek er dan wel op staat... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Zit verder nog te kijken op de site van het Label, ook de platen van Neurosis en The Gathering die ik bij dezelfde Ebay verkoper heb bestelt staan daar bij. GVD |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |