|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
goede cd zeg gaat zeker aangeschaft worden |
|
het nummer get off get out lijkt wel porcupine tree |
|
get off get out is momenteel juist mijn favoriet Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Beetje protserig idd. Ben iig benieuwd naar de muziek.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een heel mooi album is het, de nieuwe. |
|
quote: +1, lang op gewacht, maar de eerste rondjes luisteren bevallen me wel. Boeiender |
|
Ik ben fan....dit is echt goed. Evil Dick |
|
inderdaad.. ik vind zeker niet dat er een zwak nummer bij zit, er zijn natuurlijk wel wat uitschieters. We kunnen weer zeggen dat anathema verder is in zijn evolutie, ze slagen er keer op keer in om toch net een beetje anders te klinken. Het enige dat ze doen is de emotie die in hun muziek zit behouden. |
|
Eén van de mooiste nummers dat ik de afgelopen jaren heb gehoord is Angels Walk Among Us, maar die lage zang waar Vincent mee begint vind ik toch een stuk minder geslaagd dan de eerder uitgebrachte versie... Verder klinkt het wel echt geweldig! |
|
Ligt het nou aan mij, of heeft "Everything" al op een andere plaat gestaan? Ben erg gecharmeerd van de plaat. Denk dat het wel een aanschaf wordt [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 15-05-2010 19:54] |
|
'Everything' is 4 jaar geleden al een keer opgenomen en circuleert daarom al een tijdje. Hetzelfde geldt voor 'A Simple Mistake'. Overigens vind ik de eerder opgenomen versie van 'Everything' wat beter dan de nieuwe, die wat 'vetter' qua orchestratie is. De oudere versie was wat kaler. Kwestie van smaak natuurlijk. MC Hammer Smashed Face |
|
Ik heb recent een promotioneel exemplaar van Anathema - Eternity gekocht. Deze cd zit in een blanco plastic hoesje zonder enige verdere info en bevat 12 nummers. Iemand enig idee of hier een bedrukt hoesje om hoort te zitten? Kan namelijk totaal geen info vinden over deze promo. En voor de zeikerds over het verkopen/kopen van promo's: Anathema promo's zijn big business! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Afgelopen week in Moskou live gezien...wat een geniaal optreden. Zeker behorend tot mijn meest favoriete optredens ooit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jaloers, ik kijk al uit naar hun optreden op graspop! |
|
Het is wel een mierzoete plaat maar gelukkig komen er nog wat zware akkoorden in voor. Everything is een prachtig gezongen nummer. Ze hebben het effect van twinzang goed toegepast. Wat me wel tegenvalt is het enorm hoge Coldplay-rip-off gehalte: veel te vaak wordt er een 3 of 4 notige pianoriedel/gitaarriedel/keyboardriedel tot in den treure herhaald voor het psychedelische effect. Het truukje verveelt daardoor. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-05-2010 14:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Coldplay, ja, die hadden dat truucje écht niet van iemand anders gejat.... Zie de overeenkomsten tussen Coldplay en Anathema overigens totaal niet, maar dat zal aan mij liggen. Boeiender |
|
Oe, beter opletten. Ik heb helemaal gemist dat hij uit is. Zsm eens kopen. Je moeder. |
|
quote: Doen, ik vind hem erg sterk, en lekker positief. Boeiender |
|
quote: De overeenkomst is dat ik bij allebei in slaap val. Bareuh... |
|
quote: Dat kan ik begrijpen als je de muzikale wijzigingen vanaf pak hem beet 1995 niet hebt kunnen waarderen. Boeiender |
|
Nice! Nouja, op die Resonance platen en die laatste remixplaat (of whatever, die met al die mindere remakes) na vind ik alle albums na en inclusief Alternative 4 zeer goed te doen. Je moeder. |
|
quote: Bareuh... |
|
Hmm, die ene (donkere) Resonance had wel een paar pareltjes, zoals Better Off Dead en de orchestrale versie van The Silent Enigma. Boeiender |
|
quote:Een overeenkomst met Coldplay. Happy happy joy joy. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |