|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar ie zich tegenwoordig mee bezighoudt: http://wakeup.to/deadmendream In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Niet, spreek voor jezelf zou ik zeggen. |
|
Grmbl.... Ik denk een nieuwe minicd van Anathema gedownload the hebben. Hij heet "My House" en bevat 2 nummers... Maar dit is dus gewoon house... is er een nieuw kuthousebandje die zichzelf ook Anathema heeft genoemd... aaaaaarrrrrggghh!!!!! Als je dus iets van Anathema ziet liggen getiteld "My house" -> Niet downloaden / kopen / luisteren!!! Ze verkopen hem bij SUPERDANCE http://www.superdance.com/product.aspx?productkey=f6196619-fcd4-4bd9-8ed3-adb9ac09e047 En hij staat bij DJ GREG in de LP chart http://www.djrhythms.com/cht/ip.htm Zenial |
|
Dat is heiligschennis!!!! |
|
Dat is helemaal geen heiligschennis, Anathema is gewoon een onoriginele naam. |
|
Ik vind het net n heel originele naam. |
|
quote: Dat heb ik ook al eens gedaan! En ik heb het op je eigen site ooit bericht!! Beter je eigen inlichtingendienst lezen Was alweer een jaar geleden ofzo denk ik! |
|
Anyway, er zijn nu dus TWEE(!) slechte Anathema's. |
|
Daar ging het hem niet om |
|
quote: |
|
quote: Hè! Wat een negativiteit toch weer!! |
|
Ja, tis altijd tezelfde hier, de nieuwste Anathema is keigoed!!! De beste CD die ik ooit gehoord heb, om daarmee weer ontopic te gaan. |
|
quote: Ik kan het toch ook niet helpen dat 1 van mijn favoriete bands allertijden het nodig vond om troep te gaan maken. |
|
Waarom is toch altijd alles wat het 'nieuwste' is ook glijk het 'beste'? Je lijkt wel zo'n greatest trancehits 2002 reclame. |
|
Doe je erom ofzo? Da's helemaal niet waar |
|
Ja, ik doe het erom. |
|
quote: Je hebt gelijk, we moeten beter met de true-horde meedoen, want die vinden altijd de eerste de beste |
|
(Ik overweeg nu om ondanks de vele geopende exhibitionistische topics, Inside Lie toch n te presenteren... ) |
|
Welnee... dat bedoelt-ie helemaal niet. Maar on topic, ik word doodmoe van de nieuwe Anathema dus in die zin hebben ze een knap stuk werk geleverd, dat het uitputtend is om naar te luisteren. Ik vind het zeker geen slap spul, maar buitengewoon vermoeiend en deprimerend om te beluisteren. *edit* was reactie op Inside-Lie dus [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-10-2002 23:08] |
|
Maar daarom is het net zo'n goed album!!! Ik vind Underworld nog steeds zoooo'n goed nummer!! |
|
quote: Bedankt! Ik heb ook m'n goede kanten Ik ben ook helemaal weg van de nieuwe Anathema... Ik wil ook zeker met je mee met die mini tour van ze terug |
|
quote: Dus, concluderend: hij is fantastisch! |
|
quote: Tja.... ik weet niet wat het is. Het is inderdaad erg goed & knap. En goed voor zelfmoordscenario's . Misschien toch maar weer eens luisteren... [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-10-2002 23:10] |
|
quote: Maar de CD gaat eigenlijk niet over zelfmoord, integendeels zelfs, gaat over n nieuw "leven" beginnen, en vooral over escapisme ofzo... het is natuurlijk ook gewoon wat je ervan maakt, in ieder geval... wat wel vaststaat is dat ie idd enorm deprimerend is. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-10-2002 23:14] |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |