![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar ie zich tegenwoordig mee bezighoudt: http://wakeup.to/deadmendream In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: Niet, spreek voor jezelf zou ik zeggen. ![]() |
|
Grmbl.... Ik denk een nieuwe minicd van Anathema gedownload the hebben. Hij heet "My House" en bevat 2 nummers... Maar dit is dus gewoon house... is er een nieuw kuthousebandje die zichzelf ook Anathema heeft genoemd... aaaaaarrrrrggghh!!!!! ![]() ![]() Als je dus iets van Anathema ziet liggen getiteld "My house" -> Niet downloaden / kopen / luisteren!!! Ze verkopen hem bij SUPERDANCE ![]() http://www.superdance.com/product.aspx?productkey=f6196619-fcd4-4bd9-8ed3-adb9ac09e047 En hij staat bij DJ GREG in de LP chart ![]() ![]() http://www.djrhythms.com/cht/ip.htm ![]() Zenial ![]() |
|
![]() Dat is heiligschennis!!!! ![]() ![]() |
|
Dat is helemaal geen heiligschennis, Anathema is gewoon een onoriginele naam. ![]() ![]() |
|
Ik vind het net n heel originele naam. ![]() |
|
quote: Dat heb ik ook al eens gedaan! En ik heb het op je eigen site ooit bericht!! Beter je eigen inlichtingendienst lezen ![]() Was alweer een jaar geleden ofzo denk ik! ![]() |
|
Anyway, er zijn nu dus TWEE(!) slechte Anathema's. ![]() ![]() |
|
Daar ging het hem niet om ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Hè! Wat een negativiteit toch weer!! ![]() |
|
Ja, tis altijd tezelfde hier, de nieuwste Anathema is keigoed!!! De beste CD die ik ooit gehoord heb, om daarmee weer ontopic te gaan. ![]() |
|
quote: Ik kan het toch ook niet helpen dat 1 van mijn favoriete bands allertijden het nodig vond om troep te gaan maken. ![]() ![]() |
|
Waarom is toch altijd alles wat het 'nieuwste' is ook glijk het 'beste'? Je lijkt wel zo'n greatest trancehits 2002 reclame. ![]() |
|
Doe je erom ofzo? Da's helemaal niet waar ![]() ![]() |
|
Ja, ik doe het erom. ![]() ![]() |
|
quote: Je hebt gelijk, we moeten beter met de true-horde meedoen, want die vinden altijd de eerste de beste ![]() ![]() |
|
(Ik overweeg nu om ondanks de vele geopende exhibitionistische topics, Inside Lie toch n ![]() ![]() ![]() |
|
Welnee... dat bedoelt-ie helemaal niet. Maar on topic, ik word doodmoe van de nieuwe Anathema ![]() *edit* was reactie op Inside-Lie dus [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-10-2002 23:08] ![]() |
|
Maar daarom is het net zo'n goed album!!! Ik vind Underworld nog steeds zoooo'n goed nummer!! ![]() ![]() |
|
quote: Bedankt! Ik heb ook m'n goede kanten ![]() Ik ben ook helemaal weg van de nieuwe Anathema... Ik wil ook zeker met je mee met die mini tour van ze ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dus, concluderend: hij is fantastisch! ![]() |
|
quote: Tja.... ik weet niet wat het is. Het is inderdaad erg goed & knap. En goed voor zelfmoordscenario's ![]() Misschien toch maar weer eens luisteren... [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-10-2002 23:10] ![]() |
|
quote: Maar de CD gaat eigenlijk niet over zelfmoord, integendeels zelfs, gaat over n nieuw "leven" beginnen, en vooral over escapisme ofzo... het is natuurlijk ook gewoon wat je ervan maakt, in ieder geval... wat wel vaststaat is dat ie idd enorm deprimerend is. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-10-2002 23:14] ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |