|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Live album "Untouchable" komt eraan op 15 Juli. 1. Untouchable Part 1 2. Untouchable Part 2 3. Thin Air 4. Dreaming Light 5. Everything 6. The Storm Before the Calm 7. A Simple Mistake 8. The Beginning And the End 9. Universal 10. Closer 11. A Natural Disaster 12. Flying Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Anathema Acoustic returns this autumn. Gdansk (23-11)en Poznan (24-11) staan als eersten op de lijst. Meer data volgen... [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 02-09-2013 0:01] |
|
quote: Eind september komt Universal uit: DVD / Blu-ray (bonus content on Blu-ray only): 1. Untouchable, Part 1 2. Untouchable, Part 2 3. Thin Air 4. Dreaming Light 5. Lightning Song 6. The Storm Before the Calm 7. Everything 8. A Simple Mistake 9. The Beginning and the End 10. Universal 11. Closer 12. A Natural Disaster 13. Deep 14. One Last Goodbye 15. Flying 16. Fragile Dreams Extras: Encore From Plovdiv: Panic Emotional Winter / Wings of God Internal Landscapes Fragile Dreams A Night At The Union Chapel: Kingdom Thin Air Angels Walk Among Us A Natural Disaster Fragile Dreams CD1: 1. Untouchable, Part 1 2. Untouchable, Part 2 3. Thin Air 4. Dreaming Light 5. Lightning Song 6. The Storm Before the Calm 7. Everything 8. A Simple Mistake 9. The Beginning and the End 10. Universal 11. Closer CD2: 1. A Natural Disaster 2. Deep 3. One Last Goodbye 4. Flying 5. Fragile Dreams 6. Panic 7. Emotional Winter / Wings of God 8. Internal Landscapes 9. Fragile Dreams En als ik dit dan zie, dan kan ik daar wel blij van worden: |
|
Da's wel de Mail Order Fan's Edition die ik op dit moment enkel bij Kscope terug kan vinden a € 33.85 excl verzendkosten a € 4.10. Bij de 'standaard' online shops kom je niet verder dan een CD of CD+DVD. |
|
Ik heb hier bij Popeye in Hengelo toch echt al de Blu-ray gereserveerd. Verder staat bij Large ook al de Blu-Ray in de voorverkoop voor 18 euro: http://www.large.nl/anathema-universal-blu-ray/art_267197/ [Dit bericht is gewijzigd door Morpheus2000 op 02-09-2013 21:12] |
|
Da's enkel de blu-ray, daar heb ik niks aan. Dan maar de CD+DVD combi. |
|
hopelijk komen ze terug in België/Nederland! |
|
Das nou de enige rock band die ik nog per se wil zien (naast Coroner en TO-, maar ja...). Ik hoop t ook dus! When your people matter, menstrual health matters |
|
Distant Satellites is the upcoming tenth studio album by the British rock band Anathema scheduled to be released on 9 June 2014 in Europe via Kscope. The album was recorded at Cederberg Studios in Oslo, with producer Christer-André Cederberg.[1] The artwork was created by Korean new media artist Sang Jun Yoo and based around his Distant Light Installation. The band released a statement on their new album: “distant satellites is the culmination of everything ANATHEMA been working up to so far in our musical path. It contains almost every conceivable element of the heartbeat of Anathema music that it is possible to have. There is beauty, intensity, drama, quietude, and extra musical dimensions that the band have previously only hinted at. All built on the song writing chemistry of Daniel, John and Vincent ~ and the haunting voice of Lee Douglas. Produced and mixed once again by our very own Christer-André Cederberg - Producer/Mixer/Engineer (Weather Systems, Universal) and with some songs also mixed by the unassailable Steven Wilson, It's a special and unique release for the band. ANATHEMA hopes the fans get as much joy from listening to and feeling the music as we did in creating it.” The Lost Song part 1 (5'53) The Lost Song part 2 (5'47) Dusk (Dark Is Descending) (5'59) Ariel (6'28) The Lost Song part 3 (5'21) Anathema (6'40) You're Not Alone (3'26) Firelight (2'42) Distant Satellites (8'17) Take Shelter (6'07) Total = 56'40 Afgaande op de teaser wordt het weer slappe hap.. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 12-04-2014 10:35] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zeer benieuwd, de laatste 2 slappe hap platen draai ik nog regelmatig, steengoede muziek Boeiender |
|
Van het laatste album draai ik alleen Storm Before The Calm en The Lost Child. Op het album daarvoor staan meer goeie nummers maar ze hebben er te lang aan gewerkt. Eigenlijk was AFDTE voor mij hun laatste album wat helemaal klopte van A tot Z. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ja, Anathema is best een rukband aan het worden. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:+1 vooral Weather System, wat een wonderschone nummers, instant kippenvel. When your people matter, menstrual health matters |
|
Nieuwe draait hier nu zijn eerste rondje. Hij is weer lekker, heerlijk bij wegdromen met dit weer. Dat belooft weer een hoge notering in de jaarlijst. |
|
toegegeven, het wordt weer beter signature |
|
Wel raar dat een band die ooit in een ver verleden doom metal maakte nu nog steeds door de gehele metalcommunity wordt opgepakt. Niet dat ze het niet verdienen. Wonderschone plaat hoor die nieuwe |
|
Ik vind dat niet zo raar. Ik heb gans hun evolutie meegemaakt (van demo's tot nu) en elke verandering was altijd een 'aanvaardbare' stap voor het overgrote deel van hun fans. Ik heb zelfs het gevoel dat ze de metalscene dankbaar mogen zijn om nog altijd op het niveau van zalen waar ze nu spelen te kunnen spelen, want in de alternatieve rock/indiescene hebben ze nooit een kans gekregen juist omwille van hun metalverleden. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Dat valt me ook wel op inderdaad dat Anathema buiten de metalwereld niet al te veel fans lijkt te winnen. Terwijl ze toch muziek brengen die toch ergens vergelijkbaar is met een aantal erg populaire bands. Ben erg benieuwd naar het nieuwe album. De vorige wist met niet zo sterk te raken, maar We're Here Because We're Here vind ik nog steeds een meesterwerkje. |
|
Ga ze zeker live checken eind dit jaar. |
|
http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/music/anathema-exclusive-album-stream-get-a-first-listen-to-the-bands-new-record-distant-satellites-9487235.html?dkdk Stream van de nieuwe net beginnen luisteren en weet me meteen sterk te grijpen. Ik ga zeker proberen om ze live mee te pikken, moet er toch eens van komen. Al denk ik dat ik ze wel eens op GMM gezien heb, een zaal is toch nog een heel andere beleving. |
|
quote: +1 Ik heb ze een keer op GMM gezien (waar ze een goede cover van Kashmir deden), maar in een zaal lijkt me toch wel net wat mooier. [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 05-06-2014 14:36] |
|
quote: Ja, daar heb ik ze dus ook gezien. Nog nooit in een zaal.. |
|
quote: , helemaal mee eens. Maar ook hun oude cd's komen hier nog steeds voorbij. Prachtige muziek die, als je dit live gespeeld wilt zien worden, gewoon in een zaal moet aanschouwen. Anathema ooit eens op Dynamo en op Lowlands gezien, maar dit is zo'n verschil met een intieme zaal. Meest bijgebleven was hier in Hengelo op 4 mei 2005 (geloof ik). Tering, wat een hitte in de Metropool, maar wat was het goed......... Weer blij met mijn kaarten voor Zoetermeer en Utrecht. Nieuwe cd klinkt ook weer erg goed. Even wennen aan nummers 7 en 8, maar het nummer "Anathema" (6de nummer op de cd) is echt weer helemaal top! [Dit bericht is gewijzigd door Morpheus2000 op 05-06-2014 20:55] |
|
Ik heb ze meer dan 10 keer live gezien (waarvan 3 keer tijdens het Darren tijdperk). Altijd wel een goeie liveband geweest. Enige probleem dat ik de laatste jaren heb, is het overdreven 'look at me how sensitive I am'-gedrag op het podium om chicks te scoren + oude klassiekers in een nieuw jasje (sleepless klinkt gewoon vreselijk zoals ze het tegenwoordig brengen). discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |