|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ken er veel die hem 1 keer luisteren en hem dan aan de kant laten liggen ik heb nu 2 lps van anathema "alternative 4" en "a fine day to exit" heeft anathema nog lps uitgebracht zo ja waar kan ik die bestellen .................. |
|
Ik weet 100% zeker dat ze Judgement nog op lp hebben, daar heb ik een hoop mooie avonden mee beleefd. Waar die vandaan kwam weet ik niet, was van een vriend aangezien ik zelf niet aan platen doe. No Time For Tomatoes |
|
ow die moet ik zeker op lp hebben nu weet ik tenminste dat die ook op lp bestaad thx ik zal eens goed zoeken .................. |
|
Serenades, Crestfallen en ik geloof ook Pentacost III zijn als LP uitgebracht, maar zijn wat lastig te krijgen tegenwoordig. Judgement is inderdaad ook op LP uitgebracht, die heb ik ooit in de tweedehands platenzaak laten liggen... [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 26-10-2005 14:11] Op je knie en pijp voor genade! |
|
verkeerd [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 26-10-2005 14:13] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Volgens mij kun nog steeds wel wat van die LP's vinden in tweedehands platenzaken ja. Wel zonde dat je die hebt laten liggen natuurlijk! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Ze zijn niet makkelijk te krijgen die LP's. Op eBay gaan ze voor veeel geld weg... Zenial |
|
dat nieuw nummer klinkt niet verkeerd!! |
|
ik zal de tweedehands zaken dan maar in de gaten houden en ebay ook ben bereid om er veel voor te geven die moet ik gewoon hebben op lp .................. |
|
Christmas acoustic shows Danny and Vincent Cavanagh will be playing some acoustic shows in belgium, and one in holland during the christmas period. they promise to be a good night out so please come along and join in the fun wednesday 28 december 2005 - LITTLE DEVIL te TILBURG (nl) - Stationsstraat 27,Tilburg, (0)13-5452140 thursday 29 december 2005 - NEGASONIC te AALST ( - Pontstraat 68, 9300 Aalst, (0)53/70.51.19 friday 30 december 2005 - De Witte Non te HASSELT ( - Bonnefantenstraat 26, Hasselt, (0)11-72.07.88 please spread the word thanks. danny Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Jezus man, Tilburg! |
|
Godver, heb ik die dagen al wat Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Hier is een topic voor aangemaakt en ben zeer zeker aanwezig in Tilburg!! |
|
En daar komen ze nu mee? Ben wel vrij dan. Hmmm... |
|
We hope to release an INTERNET EP of 5 new songs, called 'Angels walk among us' in april/may, while we chase a good deal and do a NEW ALBUM this year. The new stuff is phenononal so stop worrying... obviously this long wait is getting to you all.. ANGELS WALK AMONG US EP 1 BRICKS - working title.. a powerful, catchy rock song, we like this one 2 ONE DAY - already played live a few times, an intense, passionate song with a proper chorus and stuff.. should go down well 3 ANGELS WALK AMONG US - title track - heart wrenching anathema song in the mould of inner silence, one last goodbye, temporary peace and are you there.. 4. GET OFF, GET OUT - very inventive, powerful rhythmic song from john doulgas, never did one quite like this before.. 5. LIGHTNING SONG - sung by Lee douglas, not a ballad. beautiful and uplifting and a fitting emotional release after a long time away Danny Cavanagh (Anathema) Goed nieuws naar wij dachten! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: pas wanneer ze een bericht uitbrengen waarin "hope to" is vervangen door "shall" noem ik het goed nieuws. |
|
quote: En zelfs dán weet je het nog niet zeker... No Time For Tomatoes |
|
quote: ja maar dat zullen ze wel niet zo gauw doen (klinkt niet depressief genoeg ) Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik hoop toch dat die EP iets minder slap is dan "A Natural Disaster". De cd's daarvoor vind ik prachtig, maar deze was net iets té rustig. Maar dat zal wel niet no text supplied |
|
Ik vond dit laatst, wat demo's, vooral het eerste nummer is interessant, want die zou oorspronkelijk het openingsnummer voor A Fine Day To Exit zijn. http://www.anathema.rockmetal.art.pl/mp3/Anathema_Unreleased9903_01_Intro.mp3 http://www.anathema.rockmetal.art.pl/mp3/Anathema_Unreleased9903_02_Release.mp3 http://www.anathema.rockmetal.art.pl/mp3/Anathema_Unreleased9903_03_SlippedThroughMyFingers.mp3 http://www.anathema.rockmetal.art.pl/mp3/Anathema_Unreleased9903_04_2000gone.mp3 Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Op 5 mei zijn ze bevestigd voor het bevrijdingsfestival in Wageningen. Te ver weg helaas. |
|
quote: Yup, had ik gezien, ga ik zeker bij zijn! Zoiezo altijd wel leuk om met 5 mei in Wageningen te zijn. Relaxed sfeertje wel bij het Kabaal am Gemaal. |
|
quote: Heersch!!!! Hier ga ik zeker bij zijn! En hoezo te ver weg? Is zo'n beetje midden Nederland en bovendien is het GRATIS!!! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |