|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ow... Hebben ze dan toch maar afgezien van "Horizons" als titel of is die naam al ergens anders voor gebruikt |
|
quote: Da's de titel van een oud Brits soldatenlied. Men zong dat lied in de eerste wereldoorlog als een soort protestsong:"We zijn hier omdat we moeten." Waar een opleiding geschiedenis al niet goed voor is. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 27-07-2009 20:54] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: ik vond Horizons echt een perfecte titel, 1 van de nummers heet nu zo geloof ik Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: haha daarom vond ik het dus ook zo'n rare titel, Anathema zingt tegenwoordig toch vooral over bloemetjes, bijtjes, positive energie, etc dat soldatenlied is trouwens ook echt te horen op het album.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Cool! Ben benieuwd. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Opzetje voor het nieuwe artwork: this is not the final artwork,but probably one of the alternatives. Danny: just a little idea. this is not anything officially decided. but i like it. from Travis Smith. Dus........... |
|
Wow, gaan ze nu eerst 2 jaar over het artwork nadenken? Boeiender |
|
Uh.. das al meer dan een half jaar oud, albumtitel is inmiddels veranderd dus denk niet dat ze dit artwork nog gaan gebruiken.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Kunnen ze niet die cd gewoon eens uitbrengen in plaats van de hele tijd de naam enzo weer te veranderen? |
|
release is weer eens uitgesteld, ben er inmiddels wel een beetje klaar mee, al die loze beloftes Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Pfffffffffffff, tot wanneer nu dan? Boeiender |
|
Misschien willen ze het record van Guns 'N Roses verbreken... volgens mij komen ze al in de buurt. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Als ze zo door gaan wel ja. Danny: First thing would be to finish the new album, which is almost done. We're in a professional studio now, out of our own place. We'll finish the recording in December then give it to Steven Wilson for the mix. What we will probably do is release it to all the fans across the world at the same time on the internet. So it will be available in Lebanon on the same day it will be available in England. Then there will be a physical CD release and then a full European tour including, I hope, Greece and Turkey. After the tour is over, we will play summer festivals, and then give the record to a proper record company for a release. We also plan to do an EP in the autumn, another self-released internet EP and a physical CD release, because we have songs left over from the album. It was too long, we recorded 70 minutes it's now reduced to 62 minutes, so there are two songs left which could be the beginning of a full EP, a full 30 minutes of continuous music. This will be released, as I said, probably in the autumn of next year, and then there will be another album quickly following that one. The EP will have the same identity as our next album, but the album after that will have a different identity, it will be a change, a shift. ja whatever Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Kennen jullie die grap van de release datum van de nieuwe Anathema? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
nou? @Flebbie: dat jij 't nog eens gehad zou gaan hebben met het uitstelgedrag van Anathema.... |
|
das best knap van ze ja! jij bent zeker Zoe op Soulreaper? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Hoe raad je 't.... Ik heb 't ook al langer gehad met deze band. Niet alleen het uitstelgedrag, maar ook de richting die ze uit gaan. Heb wat nieuwe nummers op Youtube gehoord, en het kabbelt maar een beetje. Weinig pakkende riffs, weinig wat in je hoofd blijft hangen. Een beetje net zoals Pearl Jam... die bedachten ooit ook briljante riffs, nu is het alleen nog maar akkoordjes plakken. |
|
+1 gezapige muziek is 't geworden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik vind de nieuwe nummers wel goed, maar niet dermate goed dat ze een gat van 7 jaar rechtvaardigen Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
En nog geen nieuws. Dus wordt het 8 jaar? De tering. Boeiender |
|
En volgens mij gaat het echt een enorme kutplaat worden... helaas. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik heb anathema al afgeschreven.... maar goed, een goede cd en ze doen weer mee hoor |
|
quote: Ik vrees dat ze de lijn van "A Natural Disaster" zullen volgen, maar ik hoor het wel over een jaar of drie |
|
quote: Ik zou een vervolg op A Natural Disaster fantastisch vinden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |