IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Anathema Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 01-12-2003 16:14 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Ik heb laatst de plaat stoned geluisterd en kwam tot de conclusie dat de hele plaat van begin tot eind geniaal is


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 01-12-2003 16:21 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Na heel veel moeite en evenzovele luisterbeurten ben ik dus zover dat ik het eerste nummer 'Harmonium' wel ok vind, ook al is het voornamelijk om de tekst. Verder vind ik 'Pulled under at 2000 metres a second' ook wel goed, omdat de zanger bij die "second!" zijn scream van zo'n 8 jaar geleden nog es bovenhaalt, en er tenminste iets of wat van tempo ende power in dit nummer zit. Ti sniet veel, maar tis toch iets. 'Flying' vind ik ook nog wel te doen, mooi gitaarstukje daarin, mooi gezongen, en tenslotte is het laatste deel van 'Violence', dus zonder dat debiele pianostuk, ook wel OK. De rest is crap. Over het algemeen vind ik de CD nog steeds rotslecht. Ik heb mijn best gedaan.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-12-2003 16:28 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 16:21 schreef ~Narsil het volgende:
Na heel veel moeite en evenzovele luisterbeurten ben ik dus zover dat ik het eerste nummer 'Harmonium' wel ok vind, ook al is het voornamelijk om de tekst. Verder vind ik 'Pulled under at 2000 metres a second' ook wel goed, omdat de zanger bij die "second!" zijn scream van zo'n 8 jaar geleden nog es bovenhaalt, en er tenminste iets of wat van tempo ende power in dit nummer zit. Ti sniet veel, maar tis toch iets. 'Flying' vind ik ook nog wel te doen, mooi gitaarstukje daarin, mooi gezongen, en tenslotte is het laatste deel van 'Violence', dus zonder dat debiele pianostuk, ook wel OK. De rest is crap. Over het algemeen vind ik de CD nog steeds rotslecht. Ik heb mijn best gedaan.


Kan het niet met je eens zijn. Ik vind de A Natural Disaster geweldig, maar goed jij vind A fine day to exit goed, dus dan heb je uberhaupt al geen smaak


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 02-12-2003 10:43 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

erg goeie cd weer, maar geef mij maar liever Eternity...


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-12-2003 11:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik vind 'em goed, beter dan A Fine Day To Exit, weet nog niet hoe hij zich verhoudt tot bvb. Alternative 4, Judgement en Eternity.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-12-2003 11:33 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 11:26 schreef ZelThoR het volgende:
Ik vind 'em goed, beter dan A Fine Day To Exit, weet nog niet hoe hij zich verhoudt tot bvb. Alternative 4, Judgement en Eternity.


dude.... ken jij de albums Alternative 4 en Judgement wel????

die staan toch echt wel ver boven deze nieuwe schijf!


I Find That I Am Not There...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-12-2003 11:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 16:28 schreef Vlkodlak het volgende:
Kan het niet met je eens zijn. Ik vind de A Natural Disaster geweldig, maar goed jij vind A fine day to exit goed, dus dan heb je uberhaupt al geen smaak


ik heb toch wel genoten van AFDTE, en daar schaam ik me niet voor.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-12-2003 13:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 11:33 schreef rvanderholst het volgende:
dude.... ken jij de albums Alternative 4 en Judgement wel????

die staan toch echt wel ver boven deze nieuwe schijf!

ahum...

ja, ik ken ze wel; maar zoals ik al zei weet ik NOG niet hoe deze zich verhoudt tot die albums, ik heb 'em nog maar twee keer gehoord ofzo, terwijl ik die twee al tijden in m'n CD-kast heb staan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-12-2003 17:23 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik heb "A Natural Disaster" ook. Ik vind het een mooie plaat. Onmiskenbaar Anathema.


Touché, pussycat!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-02-2004 22:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Toen ik van de week de nieuwe My Dying Bride ging halen heb ik meteen ook drie peaceville digipack rereleases meegenomen: My Dying Bride - Angel and the Dark River (had hem al 2 keer op cd en 2 keer op LP maarjah), Anathema - The Silent Enigma en Anathema - Alternative 4. Al de rereleases hebben bonustracks maar omdat ik nogal een verzamelaar ben heb ik eigenlijk al die bonustracks al.
Behalve op Alternative 4, daar staan naast de Pink Floyd covers "One of the few" en "Goodbye cruel world" ook nog de Pink Floyd cover "Your possible pasts" op! Aangename verrassing dus! Van mij mogen ze het hele The Final Cut album wel coveren


Zenial


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 22-02-2004 22:57 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

al die anathema nummers stonden ook al op de peaceville 10th anniversarry compilation....


I Find That I Am Not There...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-02-2004 23:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Die eerste twee covers wel, maar "Your possible pasts" is een cover die op nog geen enkele Anathema release stond!!


Zenial


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-06-2004 16:04 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 juni 2004 15:59 schreef flebbie in een gesloten topic:
[niet officiele links verwijderd]

Allebei van Munich 2004


[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 02-07-2004 15:43]


I'm not being rude. You're just insignificant.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 30-06-2004 16:07 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-06-2004 16:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Anathema roeleerden op graspop, in tegenstelling tot 013 afgelopen januari speelden ze nu wel A Dying Wish


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 30-06-2004 16:13 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

ja die speelden ze ook in Hellendoorn na lang schreeuwen van een 1 of andere dronken metalhead dit was de setlist:

Shroud of False
Fragile Dreams
Balance
Closer
Pressure
Release
Pitiless
Forgotten Hopes
Destiny Is Dead
Inner Silence
One Last Goodbye
Empty
A Natural Disaster
Empty Spaces/What Shall We Do Now (Floyd)
Judgement
Panic
Temporary Peace
Riders On The Storm (The Doors)
Flying
-----
2000 & Gone
A Dying Wish
Albatross (Fleetwood Mac)


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-06-2004 16:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

op graspop eindigde ze met een pink floyd cover waar ik de naam niet zo van weet

waarschijnlijk zelfde als deze Empty Spaces/What Shall We Do Now (Floyd)

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 30-06-2004 16:18]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 30-06-2004 16:19 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

ik was er zelf nie bij maar iemand vertelde me dat ze Comfortably Numb deden


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-06-2004 16:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 16:19 schreef flebbie het volgende:
ik was er zelf nie bij maar iemand vertelde me dat ze Comfortably Numb deden


ja dat moet het zijn geweest! Dank u, weer wat geleerd


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mendel
Usericon van Mendel
Posted 01-07-2004 0:44 by Mendel Wijzig reactieProfiel van MendelQuote dit bericht

Ik ken eigenlijk (beschamend genoeg) alleen hun nieuwe album, die ik ronduit geniaal vind. 'Eenvoudigheid' maar toch mooi, en daarom zo briljant.

val er altijd heerlijk mee in slaap

en daarnaast zijn de lyrics ook heerlijk!


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 01-07-2004 10:02 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 16:09 schreef Mark Z het volgende:
Anathema roeleerden op graspop, in tegenstelling tot 013 afgelopen januari speelden ze nu wel A Dying Wish


WTF?!



Jullie zijn allemaal negers!


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 01-07-2004 10:10 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 16:13 schreef flebbie het volgende:
ja die speelden ze ook in Hellendoorn na lang schreeuwen van een 1 of andere dronken metalhead dit was de setlist:

Shroud of False
Fragile Dreams
Balance
Closer
Pressure
Release
Pitiless
Forgotten Hopes
Destiny Is Dead
Inner Silence
One Last Goodbye
Empty
A Natural Disaster
Empty Spaces/What Shall We Do Now (Floyd)
Judgement
Panic
Temporary Peace
Riders On The Storm (The Doors)
Flying
-----
2000 & Gone
A Dying Wish
Albatross (Fleetwood Mac)



Daar had ik bij willen zijn.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 01-07-2004 10:22 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ik ook.

Wel jammer dat de setlist tegenwoordig altijd bestaat uit materiaal
van de afgelopen 3 albums en een beetje Alternative 4.
Ik zou juist heel graag Angelica eens live zien. moet toch best kunnen, daar het ook een 'soft' nummer is.


Jullie zijn allemaal negers!


Lies
Usericon van Lies
Posted 01-07-2004 10:33 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Angelica heb ik ze toch al horen spelen hoor... Of was dat misschien toen dingske zijn akoestisch setje deed?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-07-2004 11:05 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 10:22 schreef Meltdown het volgende:
Ik ook.

Wel jammer dat de setlist tegenwoordig altijd bestaat uit materiaal
van de afgelopen 3 albums en een beetje Alternative 4.
Ik zou juist heel graag Angelica eens live zien. moet toch best kunnen, daar het ook een 'soft' nummer is.


Ehm Mark, afgelopen januari hebben ze Angelica live gespeelt. Mischien was je toen nog aan het kotsen op de plee


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen