|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Mooi! |
|
Ik tel er maar 3 (Inner Silence, Angelica en Are You There) maar desondanks wel erg mooi idd! |
|
Ach ende zo Naja, ik wacht wel 2 maanden tot de cd uit is |
|
Zo eens even luisteren, ben benieuwd. |
|
Op internet doet de promo van Hindsight nu de ronde en wat een briljant album! (ondanks dat er melding wordt gemaakt van promo, geen vervelende voice-overs of iets dergelijks). Ben vergeten het album op een bepaalde FTP te zetten, als ik tijd heb misschien vanavond. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Matig plaatje, dat Hindsight. Zelfs One Last Goodbye is een zeikerig nummer geworden in deze uitvoering. |
|
quote: Helaas na een paar luisterbeurten +1. Deze laat ik maar liggen, hopen dat de opvolger van A Natural Disaster wel de moeite waard is. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Machtig plaatje, dat Hindsight! |
|
Erg benieuwd naar de nieuwe plaat. Anathema is altijd gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vind die hindsight eigenlijk vrij slap. als je de originelen niet kent zijn het stuk voor stuk mooie nummers. maarja, ik ken de originelen al Je moeder. |
|
Hindsight is toch niets meer dan gewoon Anathema unplugged? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ja klopt maar die unplugged uitvoeringen zijn dus een stuk zwakker dan de normale vind ik Je moeder. |
|
En had dan de eerste platen onder handen genomen... Nou moet iedereen imo van Alternetive 4 en Judgement afblijven. Die platen zijn 200% perfect. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Bijna een +1. De band heeft het geschreven, dus die mag het onder handen nemen hoe ze maar willen. Maar ik heb de cd nog niet in huis, aankomende week maar even aanschaffen. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Gaat het nieuwe album dan nu toch echt verschijnen..? Het artwork is er in ieder geval al. Erg mooi weer Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Op het Anathema forum las ik zojuist dat Horizons in september zal verschijnen. Alleen het jaartal vertelden ze er niet bij Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Nice Voor de liefhebbers staat er een show van Danny en Jamie in de Alstadt in Eindhoven uit 2002 op Youtube: http://www.youtube.com/user/Dynamo666666 Enjoy |
|
Dat zal hier echt nooit gebeuren met dat publiek hier wat over doorheen ouwehoert.. |
|
Wanneer komt die goddommesse cd nu eens uit? Klotezooi. De hele tijd een worst voorhouden, maar over de brug komen ho maar.... Jammer van een band die ik wel hoog heb zitten. Boeiender |
|
pff, toen ik dit topic weer hoog zag staan was mijn eerste reactie "ow, eindelijk eens nieuws over het album". Lekkere tegenvaller weer |
|
quote: Geweldig! Kippenvel all over... Zal inderdaad hier niet snel gebeuren, jammer... Op je knie en pijp voor genade! |
|
Gaat de Chinese Democracy van Anathema nog dit jaar verschijnen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Zat er net aan te denken ja... het vorige album is al weer bijna 6!!!!!! jaar geleden uitgekomen... Luie eikels. Boeiender |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |