IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Anathema Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-07-2011 11:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 juli 2011 11:37 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ach ik ben niet de enige die dit tegen je zegt. Zit wel snor dus.

Boeiend
quote:

Maar waar zijn je argumenten? Ik hoor je alleen zeiken dat het weer lang gaat duren en dat je geen next Hindsight wil. Quote die sterke argumenten even, ik lees er waarschijnlijk overheen.


Ik zeik niet, ik zou het alleen jammer vinden als door een release als Hindsight een cd met nieuwe nummers langer op zich zou laten wachten.
quote:
Op 7 juli 2011 11:08 schreef MR. N het volgende:


Jij hebt liever nieuwe arrangementen van oude nummers dan een nieuwe Anathema cd? Het kan erg mooi uitpakken zoals My Dying Bride heeft bewezen, maar ik vond Hindsight geen sterk album en weinig meerwaarde hebben, dus heb ik liever dat ze de energie steken in een nieuw album, aangezien We are here because we are here erg goed te pruimen was.

quote:
Op 7 juli 2011 11:34 schreef MR. N het volgende:


Maar goed, ik hoop dat Anathema aan het eind van dit jaar of begin volgend jaar weer met een nieuw album komt, die tracklist stemt me wel hoopvol, al zijn in het verleden behaalde resultaten met betrekking op vrijgegeven tracklists niet hoopgevend.


Boeiender


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-07-2011 23:45 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

1 Crestfallen / Sleep In Sanity
2 Kingdom
3 They Die
4 Sunset of Age
5 Everwake
6 We The Gods
7 I Made a Promise
8 Alone

Ik had ook liever nieuwe nummers gehoord. Ik vond Hindsight al een vrij slappe bedoening en nu flikken ze ons dat kunstje nog een keer


... hoe de hazen lopen ...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-07-2011 23:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gave tracklist: goeie herinneringen aan, dus benieuwd


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-07-2011 0:23 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ben op zich wel benieuwd naar Everwake met onze Anneke.


... hoe de hazen lopen ...


faceless
Usericon van faceless
Posted 14-07-2011 0:34 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2011 23:50 schreef Mutilator het volgende:
Gave tracklist: goeie herinneringen aan, dus benieuwd


kan het niet beter verwoorden.
erg leuke oude tracks ertussen staan, sunset of age, en we the gods... heerlijk.
crestfallen moet ik weer ff opdiepen, lang niet meer gehoord. beters !!

nu paradise lost nog met een klassiek georienteerd plaatje en de drieƫenheid is weer compleet.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-07-2011 0:39 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Kingdom op piano



... hoe de hazen lopen ...


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 25-07-2011 19:27 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht



the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-07-2011 9:53 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

wat een sloppy drumsound


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-08-2011 16:10 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

en hij is gelekt

denk niet dat ik dit vaak zal draaien, tis me wat te pathetisch allemaal.. het nummer met Anneke (Everwake) is op zich wel mooi


... hoe de hazen lopen ...


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 30-08-2011 16:12 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Godsamme. Heb je de nieuwe versie van Sunset Of Age gehoord? Goud!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-08-2011 16:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

daar ben ik nu net bij aangekomen, apart


... hoe de hazen lopen ...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-08-2011 16:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ben hem nu aan het downloaden..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


faceless
Usericon van faceless
Posted 30-08-2011 16:53 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 16:12 schreef holysjit het volgende:
Godsamme. Heb je de nieuwe versie van Sunset Of Age gehoord? Goud!


idd sunset of age is geweldig in deze uitvoering (heb het altijd al een geweldig nummer gevonden), maar de rest vind ik ook niet verkeerd, zelfde verhaal als de cd van my dying bride, heerlijk om soms te draaien als rustpunt.
al moet ik zeggen dat het een compleet andersoort cd is dan de laatste van my dying bride.
vermaak me er wel mee.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 30-08-2011 17:14 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

ook maar eens opzoeken dan
ging deze oorspronkelijk aan me voorbij laten gaan, maar positieve reacties weten me wel te overtuigen


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-09-2011 13:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 16:33 schreef Staalman het volgende:
Ben hem nu aan het downloaden..


En weer verwijderd, wat een tamme boel. Ik hou sowieso niet van dit soort tussendoortjes.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 04-09-2011 16:02 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2011 13:26 schreef Staalman het volgende:
En weer verwijderd, wat een tamme boel. Ik hou sowieso niet van dit soort tussendoortjes.


hier gaat hetzelfde gebeuren. dit is wel heel mak.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 04-09-2011 16:07 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Het is misschien wat zoet, mierzoet zelfs, maar soms is het heerlijk om even weg te zweven met iets lichts. Ik vind het prachtig maar er blijven altijd haters.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 04-09-2011 16:30 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ontzettend saai. Doe mij maar het reguliere nieuwe werk van Anathema.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-09-2011 20:05 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

ik trek hem wel
eerder luistermuziek voor 's avonds
maar zal deze niet zo vaak beluisteren


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-09-2011 12:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Announcement Les Smith


13-09-2011

It is with regret and sadness that Anathema announce they have parted company with keyboardist Les Smith due to creative and musical differences.

All of us including Les tried our best to make the partnership work for many years through hard work together, but it was felt there was always a difficulty and the creative process was just not working. Sadly the split was inevitable.

Great respect and thanks is due to Les for all his tireless work behind the scenes for the band. It has been a very difficult few months for everyone concerned as Les is a unique character and is still much loved by all in the band. You will have noticed that Daniel Cardoso has been performing in concerts over the festival season as a live player, but the writing and recording line up will remain the nucleus of the band as it always was.

We all wish Les the very, very best for the future.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


faceless
Usericon van faceless
Posted 22-09-2011 22:15 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

het leuke van die laatste is dat ik de oude cd's weer eens uit de kast heb getrokken.
wat een heerlijke cd's , vooral the silent enigma en pentecost III. zijn voorlopig weer eens even niet uit de cd lade te krijgen


LLn
Usericon van LLn
Posted 22-09-2011 23:49 by LLn Wijzig reactieProfiel van LLnQuote dit berichthttp://www.wix.com/llvizion/llvizion

Ik heb judgement ook maar weer opnieuw aangeschaft, blijft fijn!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-11-2011 23:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat blijft dit toch een geniale band, die vanaf Alternative 4 gewoon goddelijk zijn geworden...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-11-2011 15:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

28 april staan ze in de Paradiso, lees ik net. Ga ik toch weer proberen om bij te zijn. Is ook mooi op een zaterdag.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-11-2011 15:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Gaaf, ook maar even een kaartje voor regelen dan...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen