|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The new recordings of the Dutch Black Metal band Urfaust have just been finished. The new demo Geist Ist Teufel can be ordered through the band. http://www.urfaust.cjb.net IJverzucht en drinkgelag. |
|
Godverdomme, wat heerscht dit! Even bestellen! |
|
quote:whahaha machtig dat zoo'n kneusje van Hatred dat zegt.. leer zelf eens goede muziek maken, want Hatred is pas een kansloze zaadband zeg.. kom jongen, even fijn terug de oefenruimte in... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik zou hem eerder bedanken! Stel je voor dat iemand die zo'n muziek maakt als hij, Urfaust goed zou vinden! Nee, alles is zoals het moet zijn. IJverzucht en drinkgelag. |
|
das dan ook wel weer zo... nou, dan mag meneer hatred wel enorm blij zijnj dat ik zijn band kut vindt, dan zal het namelijk wel in zijn wereld ook wel weer puik, fijn en prima zijn... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dit klinkt verdomde vet! |
|
Waar de fuck en hoeveel euro's moet ik opsturen voor jullie verdomde demo? Als ie niet goed klinkt sla ik jullie inelkaar. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
hun email adres is Urfaust666(nospam)@hotmail.com Er is al een mailtje van mij onderweg |
|
quote: Oef, wat een stoere meneer Dissection is de enige band die het verdient om black-metal te maken, en die gitarist zit ook nog eens in de gevangenis, de bajes, de lik, de petoet Ik zou de muziek van Hatred niet durven luisteren, dat moet wel super treu en evil zijn en allen voor intellectuelen van het hoogste niveau Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Dit verdient wel een review in Tswaert der Duusternesse (navragen bij Zwendelaer over Tswaert der Duusternesse, hij heeft hier wel connecties mee en wordt trouwens de komende maand geïnterviewd i.v.m. Zwartketterij). Stuur maar op. Mail ik het adres? Indien niet, dan koop ik hem wel? Of heeft heer Zwendelaer zelve gitaargejengel veroorzaakt bij Urfaust? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Op hun site staat dat hun emailadres eindigt op yahoo.com en niet hotmail.com Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ah, foutje |
|
quote: Whahahaha, presteer jij zelf eerst eens wat. OF kun je gewoon slecht tegen kritiek? Dat jij Hatred een zaadband vindt, is alleen maar goed, want aan poser pandas als jij hebben we geen behoefte. Iedereen zijn eigen smaak. Ennuhm, als je dit goede muziek vindt, dan heb je vast ook geluidsdragers liggen met de opnames stofzuiger van je ma erop. Goede blackmetal is als Martyr, Dimmu Borgir, etc. Niet dit kansloze snarengepluk. Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
Krijgen we hier weer zo'n sneue discussie over wat echt en niet echt is in Black Metal? Hou je bek dicht en maak fatsoenlijke muziek! (Dit is geen directe aanval op de heer Dissection daar ik HATRED niet ken). Over Urfaust: de sfeer is kil en doods zoals het hoort, alleen vind ik de productie een beetje jammer en ik ben wel wat gewend. Gaat zo door! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Nee hoor, geen discussie, de mennekes kunnen geen kritiek dulden. Dat ik het niets vind, hoeft niet meteen te betekenen dat de rest van de wereld het ook kut vindt(zou wat zijn voor die boybands hehehe). Ik hou gewoon niet van dit soort Black Metal, klaar. Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: Mag ik je dan als tip geven dat je dit dan zegt ipv meteen met een term als zaadband aan te komen. Dat is wat vriendelijker en zo voorkom je overbodige discussies zoals de bovenstaande viezewoordengooierij. |
|
quote: Gelijk heb je. Maar ik zit hier ongeveer net een week, en ben het nu al zo kotsbeu om al die blekkie-tape-recorder projecten voorbij te zien komen, die zichzelf willen promoten. Tuurlijk mag je doen, maar klinken als een opgefokte stofzuiger doen al zo veel bands. Wees eens wat meer melodischer. Of is dat niet evil ende true? Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
Niet mijn smaak. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik denk dat het eerder een kwestie van smaak is. Ik persoonlijk hou absoluut niet van dat gepoleerde geluid van Dimmu Borgir en soortgelijke bands. Ik vind dat black metal best slecht mag klinken, de ouwe Darkthrone cds bijvoorbeeld. Dat geluid heerst! Simpel, ach veel metal is simpel. Dat wat ik net luisterde van Hatred is nou ook niet direkt enorm komplex. Urfaust is eerder monotoon en dat vind ik vaak een goede eigenschap. Luister eens naar de Satanic Blood demo van VON. Dat vind ik geweldig! Het wijst eerder op het feit dat de band de sfeer voorop stelt en niet de muzikale kompleksiteit. Dat is een keuze. Laten we het hier maar bij houden. |
|
Ze moeten die muziek van trendy/populaire klootjesvolk/kermisbands als Dimmu Borgir maar een andere naam geven, dit heeft niks met de black-metal ideologie te maken, dit gaat om verkoopcijfers en de hoop om zo veel mogelijk tienersletjes in het publiek te krijgen! Dimmu Borgir heeft nog ruzie gehad met de Backstreet Boys omdat ze al hun fans dreigden af te nemen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Helemaal gelijk! |
|
wel, mevrouw dissection: jij hebt het kennelijk meer op gladiolen / pipo black metal zoals het wel blijkt met je voorkeur voor dimmu borgir... erg leuk voor je hoor, maar in mijn optiek heeft dit geen fuck meer te maken met black metal... black metal is rot, goor en primitief... URFAUST staat hier dus compleet achter... kijk, dat jou oortjes het neit trekken, zal ons een zorg wezen, maar de composities van de nummers zitten beter in elkaar dan je denkt... kijk, figuren zoals jij horen er niets meer in dan eeng rote bak ruis.. als je nou eens wat minder naar van die mietjes black metal zou luisteren, dan zou je doorhebben hoe eht allemaal in elkaar zit... verder heb ik al genoeg bereikt met mijn band(jes) zonder er speciale dingen voor te hoeven doen (blowjobs geven aan mensen, optreden voor een krat bier in de kroeg van tante sjaan in schubberkutteveen),... kijk, leuk dat bands dit doen, maar daar heb ik toch geen zin in,... dus... ik heb genoeg bereikt... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
het correcte URFAUST contact adres is: geististteufel[nospam]hotmail.com de mensen die hebben gemailt naar de oude account zullen naar dit adres moeten mailen omdat de yahooaccount is opgeheven!!!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Wegens onzedelijk gedrag Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
ja... ik moest die demo hebebn, dus om indruk te maken heb ik naar die mailbox 800 mb aan bukaki foto's gestuur.. maarja.. dat ging dus neit goed.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |