|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik hang niet graag de meester uit, maar je stelt zulke kinderachtige vragen dat ik een uitzondering maak. Wat Urfaust redelijk lukt is het creëeren van, jawel, Een Mysterie. Het stelt weinig voor hoor, zo'n mysterie maar toch lukt het weinig mensen zoiets neer te zetten. Wat dat betreft zijn ze vergelijkbaar met bands als Darkthrone en Sunn O)))... die lui doen gewoon lekker hun ding hoor, beetje op hun gitaartjes rammen, maar hele volksstammen gaan zo hard op zoek naar de diepere bedoeling en vinden die zelfs doordat de bands constant heel weinig maar verbeeldende signalen afgeven. Topdesigners zijn er ook heel bedreven in. Karl Lagerveld geeft zelfs openmondig toe dat hij eigenlijk geen kleding ontwerpt maar dromen creëert... Tenminste, zo zie ik het en ik doorzie dat soort dingen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Dus. Het enige wat ik me afvroeg is of ik nou werkelijk zo debiel ben dat ik als enige ter wereld totaal niet begrijp dat Urfaust ergens over gaat, of dat het inderdaad gewoon een gevoelsding betreft dat toevallig bij een hoop mensen aanslaat. Op die vraag had ik inmiddels al antwoord, en nu ga ik kijken of de muziek me live misschien meer weet te overtuigen dan op CD. Maar desalniettemin dank voor de moeite die je je getroost om je medemens iets bij te brengen. Als meester zou je trouwens moeten weten dat 'openmondig' een foutieve samentrekking is van 'openhartig' en 'volmondig'. Edit: laat geconstateerde Mexicaanse typgriep van ondergetekende. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 12-06-2009 11:03] |
|
hahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Als ik "Faust - Eine deutsche Volkssage" opzet, een film die is geschoten in 1926 en geregisseerd is door F.W. Murnau, denk ik meteen aan Urfaust. Gezien ik het een goede film vind met een hele fijne duistere afdronk plaats ik Urfaust direct naar de sfeer van deze film. Zo werk dat.. Hier althans.. al moeti k bekennen dat ik alleen hun debuut in mijn collectie heb. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 12-06-2009 12:12] |
|
als alles mee zit, zal de cd verzie van de mini te verkijgen zijn op UTBS! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
van de split met Joyless [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 16-06-2009 11:50] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Lekker hoor en vette drumsound ook. Zie ik daar de snare van blastmaster?? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
jazekers.... je ziet wel meer van Blastmaster staan Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Waar is het laptopje van Pasz gebleven? Hijs weer fijn adlerkralle! |
|
Ah, dan snap ik ook gelijk waarom de algemene sound me wel aanstaand. Goed bezig, jb! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
JB heeft deze opname neit gedaan Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Snoeihard nummertje, fan! |
|
klinkt weer lekker ! ben benieuwd ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Klinkt weer als... Urfaust Split zit in een megaorder, die ik vanwege een aangekondigde vertraging nog moet ontvangen... |
|
Unter Tochtern der Wuste is weer fijn. Ik weet nog niet wat ik van Joyless moet vinden. Raar stukje muziek. En met Ahmadinejad aan de muur! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Niet alles met die snare in de drumset neem ik op "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Klinkt fijn! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Dikke +1 |
|
Hij is al te downloaden Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hahaha blogspotjes ofzo? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Heeft Einsiedler nou bass er onder? Egbo's bass? haha [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-07-2009 1:57] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
er zit bass onder ja Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Stukje van de nieuwe mini... [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 10-07-2009 12:39] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |