IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Urfaust Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-06-2009 10:05 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

Binnenkort zal het te horen zijn... kan der weinig over zeggen, omdat het beter is dat je het zelf zal horen denk ik, aangezien het lastig te omschrijven is..

Het gata in ieder geval weer terug naar de "roots" zoals de split met Joyless ook deed, maar dan met wat vernieuwen de elementen er in

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-06-2009 10:37 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 4 juni 2009 15:48 schreef Hexegot het volgende:
Okee, sfeer dus... En komt die sfeer nog voort uit een bepaald concept (muzikaal, filosofisch, wat dan ook...)? Oftewel: maken jullie de muziek die jullie maken met een bepaalde, noem het maar diepere bedoeling?

Niet dat dat moet van mij, maar vraag het me wel af bij een band als Urfaust.

Ik hang niet graag de meester uit, maar je stelt zulke kinderachtige vragen dat ik een uitzondering maak.

Wat Urfaust redelijk lukt is het creëeren van, jawel, Een Mysterie. Het stelt weinig voor hoor, zo'n mysterie maar toch lukt het weinig mensen zoiets neer te zetten.

Wat dat betreft zijn ze vergelijkbaar met bands als Darkthrone en Sunn O)))... die lui doen gewoon lekker hun ding hoor, beetje op hun gitaartjes rammen, maar hele volksstammen gaan zo hard op zoek naar de diepere bedoeling en vinden die zelfs doordat de bands constant heel weinig maar verbeeldende signalen afgeven.

Topdesigners zijn er ook heel bedreven in. Karl Lagerveld geeft zelfs openmondig toe dat hij eigenlijk geen kleding ontwerpt maar dromen creëert...

Tenminste, zo zie ik het en ik doorzie dat soort dingen.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-06-2009 10:49 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 12 juni 2009 10:37 schreef Jällö het volgende:

Ik hang niet graag de meester uit, maar je stelt zulke kinderachtige vragen dat ik een uitzondering maak.

Wat Urfaust redelijk lukt is het creëeren van, jawel, Een Mysterie. Het stelt weinig voor hoor, zo'n mysterie maar toch lukt het weinig mensen zoiets neer te zetten.

Wat dat betreft zijn ze vergelijkbaar met bands als Darkthrone en Sunn O)))... die lui doen gewoon lekker hun ding hoor, beetje op hun gitaartjes rammen, maar hele volksstammen gaan zo hard op zoek naar de diepere bedoeling en vinden die zelfs doordat de bands constant heel weinig maar verbeeldende signalen afgeven.

Topdesigners zijn er ook heel bedreven in. Karl Lagerveld geeft zelfs openmondig toe dat hij eigenlijk geen kleding ontwerpt maar dromen creëert...

Tenminste, zo zie ik het en ik doorzie dat soort dingen.

Dus. Het enige wat ik me afvroeg is of ik nou werkelijk zo debiel ben dat ik als enige ter wereld totaal niet begrijp dat Urfaust ergens over gaat, of dat het inderdaad gewoon een gevoelsding betreft dat toevallig bij een hoop mensen aanslaat. Op die vraag had ik inmiddels al antwoord, en nu ga ik kijken of de muziek me live misschien meer weet te overtuigen dan op CD. Maar desalniettemin dank voor de moeite die je je getroost om je medemens iets bij te brengen.

Als meester zou je trouwens moeten weten dat 'openmondig' een foutieve samentrekking is van 'openhartig' en 'volmondig'.

Edit: laat geconstateerde Mexicaanse typgriep van ondergetekende.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 12-06-2009 11:03]

irritante klootzak
Posted 12-06-2009 11:29 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

hahahaha

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

R.
Usericon van R.
Posted 12-06-2009 12:12 by R. Profiel van R.

Als ik "Faust - Eine deutsche Volkssage" opzet, een film die is geschoten in 1926 en geregisseerd is door F.W. Murnau, denk ik meteen aan Urfaust.

Gezien ik het een goede film vind met een hele fijne duistere afdronk plaats ik Urfaust direct naar de sfeer van deze film.

Zo werk dat.. Hier althans.. al moeti k bekennen dat ik alleen hun debuut in mijn collectie heb.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 12-06-2009 12:12]

irritante klootzak
Posted 16-06-2009 10:40 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

als alles mee zit, zal de cd verzie van de mini te verkijgen zijn op UTBS!

irritante klootzak
Posted 16-06-2009 11:49 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

van de split met Joyless

[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 16-06-2009 11:50]

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-06-2009 11:54 by Jällö Profiel van Jällö

Lekker hoor en vette drumsound ook.
Zie ik daar de snare van blastmaster??

irritante klootzak
Posted 16-06-2009 11:55 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

jazekers.... je ziet wel meer van Blastmaster staan

Iron Jack Rackham
Usericon van Iron Jack Rackham
Posted 16-06-2009 11:57 by Iron Jack Rackham Profiel van Iron Jack Rackhamhttp://www.caedere.com

Waar is het laptopje van Pasz gebleven?

Hijs weer fijn adlerkralle!

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-06-2009 12:05 by Jällö Profiel van Jällö

Ah, dan snap ik ook gelijk waarom de algemene sound me wel aanstaand. Goed bezig, jb!

irritante klootzak
Posted 16-06-2009 12:07 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

JB heeft deze opname neit gedaan

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 16-06-2009 12:56 by DrDoom Profiel van DrDoomhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Snoeihard nummertje, fan!

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 16-06-2009 20:49 by DaVinz Profiel van DaVinz

klinkt weer lekker ! ben benieuwd !

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 16-06-2009 22:59 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Klinkt weer als... Urfaust

Split zit in een megaorder, die ik vanwege een aangekondigde vertraging nog moet ontvangen...

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 23-06-2009 11:15 by Macabre Profiel van Macabre

Unter Tochtern der Wuste is weer fijn. Ik weet nog niet wat ik van Joyless moet vinden. Raar stukje muziek. En met Ahmadinejad aan de muur!

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-06-2009 12:06 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 16 juni 2009 12:05 schreef Jällö het volgende:
Ah, dan snap ik ook gelijk waarom de algemene sound me wel aanstaand. Goed bezig, jb!

Niet alles met die snare in de drumset neem ik op

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

irritante klootzak
Posted 28-06-2009 10:33 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 01-07-2009 9:15 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

Klinkt fijn!

Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 01-07-2009 11:54 by Ancient Times Profiel van Ancient Times

Dikke +1

irritante klootzak
Posted 01-07-2009 18:30 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

Hij is al te downloaden

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-07-2009 18:58 by jbassist Profiel van jbassist

Hahaha blogspotjes ofzo?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-07-2009 1:49 by jbassist Profiel van jbassist

Heeft Einsiedler nou bass er onder?
Egbo's bass? haha

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-07-2009 1:57]

irritante klootzak
Posted 07-07-2009 10:20 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

er zit bass onder ja

irritante klootzak
Posted 10-07-2009 12:38 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

Stukje van de nieuwe mini...

[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 10-07-2009 12:39]

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com