IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Urfaust Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-07-2003 15:27 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

shit.. Rutan moet echt neit grappiger worden zeg...

ik kom niet meer bij van het lachen..

de tranen staan in mijn ogen: GEEF DIE VENT EEN EIGEN TV PROGRAMMA!!!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-07-2003 15:29 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Hij snapt niet dat een gitaar nou eenmaal zo klinkt. En niet als een keyboard.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 25-07-2003 15:30 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

Heel ruig en rauw allemaal, maar het doet me weinig

11.45: restate my assumptions

Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 25-07-2003 15:32 by Snoodaert Profiel van Snoodaert

quote:
Op 25 juli 2003 15:21 schreef Rutan het volgende:
Gelijk heb je, origineel is het niet meer.
Opgefokte puch dan maar

Tja, ik weet niet of het er veel beter door wordt. Lees de post van meneer Dolen maar eens, die is erg verhelderend, hoop ik.

IJverzucht en drinkgelag.

irritante klootzak
Posted 25-07-2003 15:33 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

aan de andere posts te zien van rutan snapt hij er weinig van en vindt bands enkel klinken als stofzuigers, of opgefokte puchs of naaimachines..

deze vent is echt grappig...bij deze wil ik Rutan eens uitnodigen om eens even fijn bij mij thuis langs te komen om tegen mij n andere bezoekers de hele avond moppen te gaan vertellen...

ik zorg wel voor bier, worst, kaas en chips, als jij je grappen meeneemt rutan...

dit wordt zo'n leuke avond, daar kunnen geen grappen van Gordon tegenop!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

irritante klootzak
Posted 25-07-2003 15:37 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

volgens mij verkeerd heerschap Rutan in een crisis..

ik bedoel: heerschap DISSECTION en RUTAN zijn dezelfde persoon..
tenminste allebei spelen ze gitaar in Hatred en heten Thijs nou, meneer Kleemans,
jullie mogen ebide bakken komen vertellen..

hoe meer hoe beter...

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 25-07-2003 15:38 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 25 juli 2003 15:29 schreef Claw het volgende:
Hij snapt niet dat een gitaar nou eenmaal zo klinkt. En niet als een keyboard.

Ja, een gitaar klinkt doorgaans als een slijptol als je je metalzone-tje op 10 zet en de gain van je valvestate ampje ook (want buizen is te warm voor dit soort muziek).
Vroeger maakte ik ook dit soort black metal, maar gezien je stijl mee verandert hoe meer je volwassen wordt, ben ik op meer melodischere muziekstijlen overgestapt.

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

irritante klootzak
Posted 25-07-2003 15:40 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

aaah... je was nog onzeker over je sexualiteit?

eerst diehard hetero, maar nu toch een melodieuse homo...
gezellig..
Gordon deed dat ook en het heeft hem ook geen windeieren gelegt knaap!!!

leuk voor je..

wanneer kom je bakken vertellen aan de bar hier?

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 25-07-2003 15:40 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 25 juli 2003 15:33 schreef irritante klootzak het volgende:
aan de andere posts te zien van rutan snapt hij er weinig van en vindt bands enkel klinken als stofzuigers, of opgefokte puchs of naaimachines..

deze vent is echt grappig...bij deze wil ik Rutan eens uitnodigen om eens even fijn bij mij thuis langs te komen om tegen mij n andere bezoekers de hele avond moppen te gaan vertellen...

ik zorg wel voor bier, worst, kaas en chips, als jij je grappen meeneemt rutan...

dit wordt zo'n leuke avond, daar kunnen geen grappen van Gordon tegenop!

Jammer, want het volk dat bij jou over de vloer komt snapt de grappen die dat roze konijn vertelt niet eens.

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 25-07-2003 15:43 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 25 juli 2003 15:40 schreef irritante klootzak het volgende:
aaah... je was nog onzeker over je sexualiteit?
eerst diehard hetero, maar nu toch een melodieuse homo...
gezellig..
Gordon deed dat ook en het heeft hem ook geen windeieren gelegt knaap!!!

leuk voor je..

wanneer kom je bakken vertellen aan de bar hier?

Gaaf die blekcies die geaardheid meteen op muzikaliteit schuiven. Jij vindt Jon Nodtveidt, Randy Rhoads en Abbath zeker ook homo's?
Fijn dat er nog zulke bekrompen mensen in Nederland wonen, easy targets

irritante klootzak
Posted 25-07-2003 15:46 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

nee hoor... voor een goede grap zijn we altijd in, hoe "leuk" ze ook zijn..

weet je wat, kom over een paar weken maar eens langs Thijs kleefmans, want dan is mr cuntreaper terug uit noorwegen en die kan denk ik ook niet wachten op die geweldige grappen...

en inderdaad, dissection vindt ik een eersteklas ruk band, veel te melodieus...

goed, van ozzy en zijn kornuiten ben ik ook nooit kapot geweest en de laatste paar platen van immortal zijn om te huilen...

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 25-07-2003 15:48 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 25 juli 2003 15:46 schreef irritante klootzak het volgende:

en inderdaad, dissection vindt ik een eersteklas ruk band, veel te melodieus...

Dan houdt de discussie mi. hier op.
Jij bent veel te trui voor mij.

irritante klootzak
Posted 25-07-2003 15:51 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

kom kom, niet zo zielig doen..

goed, ander onderwerp:

kom je nu nog grappen maken hier???

Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 25-07-2003 16:30 by Mr. Cuntreaper Profiel van Mr. Cuntreaperhttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

oef, dat waren een paar flinke steken in de rug van irritante klootzak, oei wat is meneer Rutanaddept cru! Je distortion op 10 is eeeecchhht bruut, dat is toch abnormaal als je de regeltjes voor trendy black-metal in acht neemt! Flikker toch op met je Abbath, ik heb met die vent gepraat, hij heeft een pishekel aan al die popu nietszeggende trendmetalbands! Al die dingen die jij zegt en doet zijn zo standaard, jij was een goed soldaat geweest, laat denken maar over aan de genetische overklasse over!

Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 25-07-2003 16:41 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 25 juli 2003 16:30 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
oef, dat waren een paar flinke steken in de rug van irritante klootzak, oei wat is meneer Rutanaddept cru!

Hou het maar op muggenprikjes, want steken kwamen van mijn kant.
quote:
Al die dingen die jij zegt en doet zijn zo standaard, jij was een goed soldaat geweest, laat denken maar over aan de genetische overklasse over!

Helaas, helaas, helaas. Een commerciële instelling heeft mijn underground gevoel aangetast. Dat jij de rest van je leven in de fabriek wilt werken en voor een krat bier op je tennisracket wilt spelen moet jij weten.
Denken doet men doorgaans ook op de universiteit, alwaar ik ook zit. Hersenen groeien in de bibliotheek, niet in de bossen in Noorwegen.
Tabéé kneus!

Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Posted 25-07-2003 17:01 by Mr. Cuntreaper Profiel van Mr. Cuntreaperhttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Tja,dan moet ik je helaas teleurstellen, want ik heb net mijn derde jaar op de universiteit afgerond en doe er in Noorwegen nu nog een extra cursus bij!
Ik studeer puur om kennis te vergaren en niet om bij een commerciele instelling pikken te zuigen en hielen te likken in ruil voor een zielig salaris waar meneer dan een patserig wagentje mee kan kopen om indruk op zijn homovriendjes te maken! Volgens mij groeit jouw ego harder in de bibiotheek dan jouw hersenen, anders zou je je wel iets intellectueler opstellen! Schelden is alleen een teken van zwakte!
Meneer is het typische voorbeeld van iemand die denkt het helemaal voor elkaar te hebben in deze wereld, denk dat maar, denk jij nou echt dat je iets toevoegt aan het bestaande in deze wereld, dat jouw leven een rol van betekenis speelt, flikker toch op! Jij doet gewoon precies wat iedereen doet, een standaard gedragspatroon waar het grootste deel van de mensheid zich keurig aan houdt! Maar er zijn groteren dan jij, de eliten, die meer weten, meer kunnen en met omvattendere zaken bezig zijn dan jij met je stompzinnige bekrompen denkvermogen zou kunnen bevatten. Denk je nou echt dat het iets wil zeggen dat jij een universitaire opleiding doet? Geen fuck, het gros van de wetenschappers spreekt elkaar tegen en er wordt zoveel onnodig onderzoek gedaan dat mensen als jij sowieso al overbodig zijn!
En dat je een dure gitaar hebt en een fijn studiogeluid, dat geeft je nog niet dat beetje extra, dat je wereldwijde populariteit zou kunnen geven, neen, de waarheid is dit, Hatred zal altijd een onbetekenend kutbandje blijven dat na 10 jaar door niemand meer geluisterd word en waar de wereld nooit weet van zal hebben dat jullie bestaan en degenen die zeggen dat jullie veel kansen hebben en dat jullie vet klinken die zeggen dat niet uit eerlijkheid maar om jullie een hart onder de riem te steken, want ze weten ook wel dat jullie geen Immortal of Morbid Angel zijn, de status die je zo graag zou willen hebben, dus fuck of met je hoerige gezeik over ik ben zo slim en zo goed, want je stelt geen ene flikker voor! Een boodschap voor jou: Bescheidenheid siert de mens! Zo, eindelijk kan ik iets positiefs zeggen!

Glaum
Usericon van Glaum
Posted 25-07-2003 17:18 by Glaum Profiel van Glaum

Hmmm, wel een lange discussie! Zouden jullie niet beter allebei naar je eigen favoriete muziek luisteren en je niet bemoeien met elkaars bands of muzikale voorkeur, er is al genoeg oorlog in de wereld!
Wel mooi gezegd van Cuntreaper

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-07-2003 17:25 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Welnu, belachelijke sentimenten als 'stofzuigermuziek' dienen uiteraard met wortel en tak uitgeroeid te worden. Van die kereltjes die denken dat ze betere muziek maken alleen maar omdat ze even helder klinken als een digitaal opgenomen stuk muziek zijn uiteraard nog niet droog achter de oren.

Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Posted 25-07-2003 18:39 by Mr. Cuntreaper Profiel van Mr. Cuntreaperhttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Inderdaad

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 25-07-2003 19:24 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 25 juli 2003 17:01 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Maar er zijn groteren dan jij, de eliten, die meer weten, meer kunnen en met omvattendere zaken bezig zijn dan jij met je stompzinnige bekrompen denkvermogen zou kunnen bevatten.

Tuurlijk er zullen vast wel een handjevol mensen zijn die ergens beter in zijn dan ik.
Maar dat boeit niet, ik leef niet om de wetenschap van de wereld in pacht te hebben, ik leef voor mezelf.
Niet om meerwaarde voor de mensheid te hebben.
Wellicht ben ik elitair, wellicht niet, WAT BOEIT HET??Staat het ergens op je CV "elitair"???Nee-->dan boeit het dus niet.
Indruk maken op de meiskes "hoi ik ben elitair", dan lachen ze je totaal uit.
Ik ben zeer ruimdenkend, maar face it, van dit soort bandjes zijn er al veel te veel.
Tuurlijk moet iedereen de muziek maken die hij wilt, en is ieder op zijn eigen vlak een muzikant, waar ik respect voor heb. Ik ben het alleen kots-enkots bij van de zoveelste potten en pannenplaat van "vul hier naam in". Tuurlijk, ik heb ook black metalplaten, en heb ook veel gekocht (vooral via displeased). Als ik er nu naar luister, denk ik "jeez dit is wel extreem slecht en amateuristisch". Hoe rauw en underground het ook moge klinken, bands als gorgoroth zijn gewoon een aanfluiting voor de scene. Door kerken verbranden en tegen christenen te keren hebben ze een imago bereikt, maar nooit de klasse van echte muzikanten gehad.
Zoals je zegt, tuurlijk streef ik het na om een grote patserbak te hebben en een stack en gitaar waar je U tegen zegt.
Daarbij kun je best gelijk hebben dat Hatred in de vergetelheid raakt, maar ik denk dat bandjes als Urfaust een nog veel korter leven zullen hebben, waar niet meer dan de vriendjes van dit bandje 2x naar zullen luisteren om het vervolgens weg zullen leggen in het cd rek.
De groeten, "elitair menneke"

[Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 25-07-2003 19:30]

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 25-07-2003 19:24 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 25 juli 2003 17:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Welnu, belachelijke sentimenten als 'stofzuigermuziek' dienen uiteraard met wortel en tak uitgeroeid te worden.

De muziekstijl wel, de bewoording niet.

Glaum
Usericon van Glaum
Posted 25-07-2003 19:27 by Glaum Profiel van Glaum

Misschien is het wel helemaal geen gitaar, maar echt een stofzuiger, kan Rutan ook weer goed slapen

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 25-07-2003 19:28 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 25 juli 2003 19:27 schreef Glaum het volgende:
Misschien is het wel helemaal geen gitaar, maar echt een stofzuiger, kan Rutan ook weer goed slapen

Kijk, en nu hebben we een deal , geef gewoon toe dat de instrumenten die je gebruikt erg dubieus kunne klinken, klaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 25-07-2003 19:29]

Glaum
Usericon van Glaum
Posted 25-07-2003 19:29 by Glaum Profiel van Glaum

quote:
Op 25 juli 2003 19:27 schreef Glaum het volgende:

Stofzuigertje met distortion, 1 toon, betere black metal dan Hatred

Glaum
Usericon van Glaum
Posted 25-07-2003 19:33 by Glaum Profiel van Glaum

Wilde er dat nog aan toevoegen,maar was net te laat! Toch makkelijk als Nachtraafje inspiratie opdoet als zijn moeder aan het stofzuigen is

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com