|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de witte vinyl verzie an de Joyless split is momenteel al weer uitverkocht.... er komt geloof ik een extra lading aan Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
"Deze muziek zal ik vast horen wanneer ik in de hel kom" Aldus een studiegenoot die niet into metal is. |
|
Kijk, dat zijn de betere uitspraken Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
De shirts gaan erg hard, we hebben eingelijk nog alleen maar de zwarte verzie te koop (in maat M en L) en zwarte girlies (S, M en L) maar die lopen ook vrij hard... Het nieuwe mini album "Einsiedler" ligt bij de persen en de re-release van "Geist ist Teufel" heeft wat vertraging opgelopen omdat Tiller van AER weer eens in de gevangenis zit... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het is altijd iets met die vermogensdelicten. Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
zedendelicten Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Geweldige band, erg jammer van die shirts... |
|
*random question* Kan iemand (de heer I. Klootzak wellicht) mij uitleggen wat Urfaust tot zo'n hogelijk gewaardeerde band maakt - zónder te zeggen dat de muziek voor zich spreekt? Dan ga ik met die nieuwe kennis op zak weer eens luisteren, want vooralsnog kan ik er weinig spreekwoordelijke chocola van maken. |
|
Ik zou het ook niet weten... denk dat "sfeer" wellicht het toverwoord is, aangezien de muzikale capaciteiten nu niet echt om over naar huis te schrijven zijn Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik vind Urfaust's muziek bijzonder sfeervol. De vocalen zijn anders dan de "gewone" BM band. En zoals wel vaker bij dit genre is eenvoud meervoud. Wil je muilperen? |
|
Okee, sfeer dus... En komt die sfeer nog voort uit een bepaald concept (muzikaal, filosofisch, wat dan ook...)? Oftewel: maken jullie de muziek die jullie maken met een bepaalde, noem het maar diepere bedoeling? Niet dat dat moet van mij, maar vraag het me wel af bij een band als Urfaust. |
|
quote:Geen ruisch deze keer? Jim toch |
|
quote: verdiep je in de muziek zou ik zeggen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vandaag eens de muziek goed beluisterd en ik moet zeggen dat dit toch wel heel erg gaaf is Kijk uit naar het optreden op UTBS Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: quote: Maargoed, ik ga jullie sowieso ondergaan op Under The Black Sun, dus wie weet... |
|
kijk, dat is in ieder geval een goede kennismaking... Ik heb der zin an! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Neseblod Records in Oslo heeft nog de split met Joyless liggen op zowel wit alsook zwart vinyl Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub, doe je even de groeten aan de band? Bruce Banner |
|
quote: Nice via Ván weer? Wel weer in de lijn van het vorige werkje? |
|
quote: Neseblod heeft wel meer mooie spullen maar is over het algemeen aan de prijzige kant. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Zal ik doen, zal Irritante Klootzak toch wel zien op UTBS Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hehehe, de "Einziedler" mini zal inderdaad via Ván uitkomen.... kreeg net te horen van het label dat de cd verzie al op UTBS te krijg zal zijn! en het ligt niet bepaald in het lijntje van het het vorige werk.. is weer wat anders geworden Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Meer black kan op, meer doom kant op, meer schlager kant op of hebben jullie de scheidend K3 zangeres in de gelederen gesloten? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |