|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
update: URFAUST en LUGUBRUM zullen spelen op de ALKERDEEL cd presentatie op 8 mei 2010 in Eeklo (Vlaanderen)... Godver, dat gaat me een avondje worden! [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 02-03-2010 15:27] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Harde line-up! |
|
dat is het zeker! 2 van mijn favo bands uit Belgie! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Naais.Dank voor de info. =) |
|
Voor de mensen die naar de show in Belgie willen: je kan maar beter reserveren, aangezien er maar 200 tickets beschikbaar zijn.... en er zijn er sinds gisteren al 80 (!!!) gereserveerd, dus dit gaat zeker uitverkopen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Aanwezig. |
|
snoeihard partyZeit! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Hahaha, ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn wifebeaters dus een soort van hempies die gedragen worden door mannen, maar goed ik kan het mis hebben. |
|
je hebt wifebeaters voor mannen en voor vrouwen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ah, dat wist ik niet. |
|
Weer wat geleerd. =) |
|
Godverdomme, wat is Urfaust toch geniaal. |
|
Ik gebruik altijd mijn vuisten. |
|
kom mar del. |
|
hahahahahahahahahaha ik zet mijn geld in op Paljas... duidelijk, waar hewwe het over... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
oh, tickets voor de 8 mei show gaan hard... binnen 30 uur zijn er 120 van de 200 kaarten gereserveerd, dus nog maar 80 over... wie er bij wil zijn moet dus snel wezen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Damn, gaat wel heel hard dan... Heb gister al gereserveerd gelukkig. |
|
update IJsland: Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
haha tom waits! |
|
krekt zo ist! veilig thuisgekomen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nou, de brennivín heeft me op een verkeerd been gezet. Ik heb nog uren bij Rudie gezeten! |
|
quote: Kunnen jullie niet eens een keer naar Brabant of ergens in Leeuwarden ofzo komen? Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
nee, we zullen niet meer in NL opgetreden, dit hebben we nu 2 keer gedaan (Leeuwarden & Arnhem).. dus je zult naar Belgie, Duitsland of ergens anders heen moeten... @ paljas: goed spul he.. moe tik een fles voor je meenemen? hahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |