|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja dat is wel zo gezellig ja |
|
net gecheckt, met de trein vanuit groningen ben je voor 38 euro heen en weer... daar kan ik met de auto niet voor rijden :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ja en ik heb ov, dus voor mij 18 euro [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 30-11-2010 19:51] |
|
das alleen de heenreis, niet de terugreis Tessa of wilde je nooit meer terug keren naar Groningen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Haha, met Alcest. Wat een combinatie. |
|
quote: nee met terugreis volgens mij.. ligt eraan welk tijdstip je de trein neemt |
|
Volgende week spelen we met Moon Duo & YOB op een arty farty festival... Op Hole in the Sky speelden we met Repugnant, Grave Miasma en Dead Congregation is dat wel lomp genoeg? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: links bovenin staat je totaal prijs. ik kom echt niet onder de 36 euro (2 x 18), wel erboven, haha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
maar jij hebt ook geen studenten ov, toch? |
|
nee, ik ben al enkele jaren geen student meer... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Alcest is in mijn beleving wel de ultieme uitspatting van zoet klinkende "black metal" - eigenlijk meer postrock op snelheid ofzo. Nogal een contrast. Maar goed, er zullen genoeg fans van allebei de bands zijn. Yob lijkt me trouwens wel weer een logische combinatie, eigenlijk. |
|
quote: ja Alcest zal ook nooit mijn favoriete band worden, maar die eerste mini was best ok.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nooit gehoord, ik ken alleen die plaat uit 2007. Zal het eens checken. Ok, weg van de gesuikerde riffs en terug on topic: nieuwe Urfaust gaat zo op hier. Ben erg benieuwd! |
|
de nieuwe Urfaust staat bom vol suikerzoete toetsen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja het is eigenlijk langzaam gespeelde post-punk "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote:Mij niet, dan is Alcest/Urfaust logischer. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wellicht ook een show met A FOREST OF STARS, kan dat door de beugel smaakpolitie? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ja, nu ik de nieuwe plaat hoor snap ik die booker ineens volkomen Serieus doch: fucking ruig zo op het eerste gehoor! Lekkere Vojciech Kilar-achtige toetsen op het einde van het titelnummer. |
|
YES! je hebt het helemaal begrepen... ff een ode aan 1 van onze favoriete nummers! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Kan prima. Ik vind jullie alleen niet zo'n geschikt voorprogramma voor YOB, dan denk ik meer aan Black Sabbath of zo. |
|
gelukkig is er nog een echte Kratrock band voor ons aan het werk (MOON DUO) en nog een of andere vage band om het spektakel compleet te maken! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hoppa, goeie smaak! Wat een held. |
|
En we zullen waarschijnlijk ook op DEATHKULT OPEN AIR spelen.. hoewel de show vanuit ons nog niet confirmed is, adverteren ze er nu wel mee Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |