|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
NP: Urfaust - Auszug aller... |
|
Hmmz, klinkt lekker maar die krijs zuigt schapenballen imho. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ten eerste heb ik niet gezegd dat jullie het IN de studio van SjeFM hebben opgenomen, maar dat jullie gebruik hebben gemaakt van SjeFM's oppname-apparatuur, ten tweede maakte ik al deel uit van Urfaust voordat de demo werd opgenomen, maar wegens te hoge reiskosten van Noorwegen naar Nederland kon ik niet bij de opnamen aanwezig zijn Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: you wish motherfucker! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Aangezien jij mijn functie als drummer hebt afgenomen, ga ik nu de functie van bassist bekleden, mits heer Patjakker wenst enige structuur in de chansons aan te brengen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
struktuur zal blijven ontbreken, netzoals nuchter spelen.. waarschijnlijk krijg je een triangel of een sampler in je viespeukerige klauwen gedrukt.. nog iets vernomen van de dames? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
chat. nl voor verdere informatie over de dames Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
ich komme! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Beter, ik lees zojuist dat Urfaust een platencontract heeft aangeboden gekregen, good job jongens Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Waar las je dit? Chat.nl! IJverzucht en drinkgelag. |
|
Ik wacht nog steeds op een reply op mijn 'bestelling' one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Mr. Urfaust himself is even op vakantie in Ierland, ik weet niet of hij verantwoordelijk is voor de distributie, maar in dat geval kan het nog even duren! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Dit kwam in m'n mailbox vandaag Verderber van Urfaust hier met een mededeling: Helaas kunnen we de Urfaust demo niet meer verkopen omdat we een contract hebben getekend met GOATWAR RECORDS uit Australie en dit label gaat de demo op cd uitbrengen (lim 500 stuks)... we willen / kunnen daarom de demo niet meer verkopen.... |
|
dat wordt dus nog even wachten vrees ik... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Argh wat een capitalisten! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
hmm ja bij mij zo'n zelfde mailtje one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Die krijser heeft wel auwie hé? |
|
oeeeee aaaaaaaaiii oeeeeeeeeeee.... oeoeieaaaaiiii aiiiiii auwwwwwwwwwwwwww. |
|
god, we hebben weer een grappenmaker in ons midden.. heel leuk elmar.. je bent echt grappig.. shit! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Irritante klootzak blijft zich steeds weer verbazen over het ontzettend hoge humorgehalte op dit forum Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ja, Elmar mag wel is beter zijn best doen. |
|
E Wladimir, over welke band ging het nou eigenlijk op jouw forum, en onder welk kopje stond het? Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Voilá, http://pub46.ezboard.com/fvladimirsvikingmetalcommunityfrm8.showMessage?topicID=2.topic En het ging over fluisterwoud! [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 30-07-2003 14:41] |
|
Bedankt, maar dacht dat het over Grimm ging. Nachtraaf zijn familie komt uit Israel, vandaar die positieve kritiek, het was vast een neef/nicht/oom/tante/opa/oma van hem die dat geschreven heeft Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |