|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ga niet liggen muggenziften over details! Voor mij bestaat death-metal al niet meer sinds Martin van Drunen bij Asphyx vertrok, death-metal = dead = overbodig Als jij met Hatred hetzelfde niveau kan bereiken als Terrorizer, Autopsy of de oude Pungent Stench dan praten we weer verder! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Whahahaha, dit is lachwekkend. Dus Gorefest is geen death voor jou? Welterusten, ga maar lekker weer trui en evil zijn in de noorse bossen. Trouwens, "mr.cuntreaper", ik geloof dat dimmu borgir zichzelf "cuntreapers of the night" hadden genoemd, enig verband met jou? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
cunthunters of the night, dat was inderdaad wel een stoere actie die shirts, dat moet ik toegeven! Ik doe helemaal niet true en evil in de bossen, ik zuip gewoon veel en maak plezier Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ah...een overeenkomst.. En damn, je hebt gelijk het was cunthunters. Was met de release van "Enthrone Darkness Thriumphant". Een van de black hoogtepunten voor mij (ookal was het geen undeground blekc meer) [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 26-07-2003 12:31] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik hou niet van zulke discussies, maar gisteren was het even leuk Metal is metal, ieder zijn eigen smaak no problemo! Alleen vind ik wel dat de eerste 3 cd's van Morbid Angel alle andere eruit heersen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: hohohohoho!!! Ik ben het met je eens dat een plaat als "God Cries" een stuk minder is, maar vergeet niet naar "Feeding on angels" (onder de naam soulburn) of "On the wings of inferno" te luisteren!! |
|
zal ik eens doen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
De samples hebben mij laten besluiten om maar de hele demo te kopen Mooie ijzige scream en de andere zangstem klinkt ook goed, netzoals de rest van de instrumenten. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Jep. 3 Demo's zijn besteld Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Goed zo! Zo laat meneer Claw toch blijken een goed smaak van muziek te hebben Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Maar als de demo niet goed is sla ik jullie allemaal in elkaar Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik denk dat je daar geen tijd voor gaat hebben omdat je zoveel wijven moet neijen die jou stoer vinden omdat jij de Urfaust-demo hebt Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Nou, dan komen jullie daar goed van weg Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Pas maar op dat je de Black Metal Mafia niet achter je aankrijgt dan What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Knappe vrijgezelle vrouwen in de Black Metal scene??? Naast Amy van Pelt en Deborah van de Wetering ken ik niemand (maar ik betwijfel het of die nu weer vrijgezel zijn). What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Die krijgt hij nu juist niet achter zich aan Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ja, maar als hij iconen uit de underground scene gaat schoppen en slaan wel. Of als hij ooit iemand die nu in een christelijke band backing vocals laat doen op een demo van 10 jaar terug. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Wees niet gevreesd. De enige christen die ik ken is mijn oma. En als ik haar vocalen laat doen is het toch zo ubertrue, dat kan ik alle andere bands niet aan doen. Maar even over Urfaust. De vocalen daar zijn wel het opvallendste en ook meteen het gaafst denk ik. Toch is de muziek ook lang niet verkeerd hoewel ik de gitaar wat te veel op de achtergrond vind vallen (bij gebrek aan verder commentaar). Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat komt omdat degene die het geheel gemixed heeft een eigenwijs mannetje is dat niet wil aannemen dat het bij metal vooral om de gitaar gaat Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Hebben jullie voor deze productie een studio gebruikt???Hoe untrue What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Een studio wil ik het niet echt noemen, eerder een verzameling antieke opname-apparaten uit de tweede wereldoorlog war Hitler zijn propagandaspeeches nog mee op band heeft vastgelegd , dat is dat wel weer true Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Jøss!! IJverzucht en drinkgelag. |
|
quote: Heheheh, gaaf What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
SjeFM-studio heerst Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |