|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
D'r kwam hier net een mokkeltje voorbij die als achternaam Haille Selassie had. Is da' niks?! IJverzucht en drinkgelag. |
|
Ik ben er al! Snoodaert, voor jou zou de bijnaam "naaktvisser" of "schillenboertje" meer toepasselijk zijn |
|
Ze hebben zelfs gangreen, volgensmij weigeren ze me! |
|
Onderweg naar huis... IJverzucht en drinkgelag. |
|
lol ik heet nu gardist. |
|
quote: Misschien is "Andre van Duyn" een optie |
|
haha |
|
wat dacht je van "bedplasser" of "stomalikker"? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Andre van Duyn is provocerender |
|
Zo, ondergetekend heerschap heeft getekend voor een functie als tweede gitarist in Urfaust, dus het gitaarspel als het gitaargeluid zal iets strakker worden op de nog uit te komen fulllength-cd Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Netjes! Nou pak je spullen maar en mis de bus niet!!! IJverzucht en drinkgelag. |
|
hmmm.. vreemd dat de Urfaust leden daar nisk vanaf weten.. ik geloof dat ze nog wel iemand zoeken die de triangel kan bedienen... en die natuurlijk de sigaretjes kan rollen tijdens het oefneen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik ben zelfs gevraagd door Mr. Urfaust himself, goede kameraad en huisgenoot, dus ik geloof dat dat voldoende is om me tot de band te mogen rekenen Daarbij wil ik er even op wijzen dat jij mijn plaats als drummer hebt ingepikt,dus je hebt al helemaal geen recht van spreken Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
kom kom geile baas... niet zo op je teentjes getrapt.. ik loop je maar te zieken... chat.nl? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
de URFAUST demo is het beste wat nu in jaren heb mogen aanhoren van Hollandtsche bodem. Geweldige Demo. 1e keer even inkomen. Bijna helemaal gedraaid in de jonosh bar wat de plaat niet waard is, aangezien lastige punkertjes hun bakkes niet dicht wilden houden. Maar elke keer wordt hij nog beter. vooral de japanse horror sample Honour (ik wacht alleen nog tot die gelimiteerde shirts van zwartketterij en urfaust uitkomen zoals patjakker 2 weken terug verkondigde, Weinig hoop) |
|
Schiet die demo nog eens op...? this user is dead |
|
Hij wordt toch uitgebracht als cd op GOATWAR RECORDS? Dus ik neem aan dat je beter deze kan vragen... |
|
Ik heb van Urfaust "Urvaterlicher Gagen", is dat een ambient uitstapje ofzo? |
|
das de eerste demo.... daar was het nog Ambient... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ah, okee. Bevalt me iig. prima, lekker morbide, die vocals ook. |
|
klinkt echt kut, heerlijk. Als je de sfeer niet begrijpt hou dan je mond, in ieder geval heb wat respect voor de bands die de scene levende houden. Aan dat gezeik van de laatste jaren heeft niemand wat aan. Als je het topic doorneemt kom je alleen maar gezeur tegen (klinkt een beetje als dissection trouwens) Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
... this user is dead |
|
GOATWAREREX brengt m niet uit. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ben beniewut welk ander obscuur label hem gaat uitbrengen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |