|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hier ligt ie iig al een tijdje in huis. Ik heb'm echter nog niet geluisterd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Schaam je! Maargoed,dan kun je me vast vertellen waar je dat ding op de kop hebt getikt... |
|
Dat kan ik zeker. Bij de stand van Debemur Morti Productions in de Goudvishal tijdens de avond met Blacklodge en Horna in het programma. Toen trouwens ook de Peste Noire/Horna split 7" aangeschaft. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tja, daar kan ik weinig mee, raar dat ie niet bij het label zelf te bestellen is dan, misschien bij die irritante klootzak dan... |
|
Van records... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik heb d'r ook een paar op voorraad... |
|
gefixt dus Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Heidens Hart, je hebt mail... |
|
Ben eigenlijk meer benieuwd naar die satanic art dan naar Urfaust. |
|
http://www.frostingen.no/nyhet.cfm?nyhetid=323 Engels interview: http://www.chiefmag.com/issues/2/features/Erik-Tidemann/ [Dit bericht is gewijzigd door R. op 31-10-2007 12:26] |
|
quote: anders ik wel! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
flyer update: Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik vind Urfaust echt één van de weinige geniale Nederlandse BM bands. De hele sfeer is perfect. Erg meeslepend, hypnotiserend en duister. En de vocalen, die zijn echt geweldig doordringend. Van Urfaust krijg ik nog steeds de koude rillingen. |
|
dit weekend "kick out the titans"! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja veel succes met spelen! |
|
zal wel lukken Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
was een zeer geniaal weekend. De kunstexpositie was zeer indrukwekkend en de zaal zag er geniaal uit, als een soort van bizarre twilightzone met een mix van Bomen, white-trash meubels, zeer bizarre schilderingen, veel dode dieren, huiden, afgehakte herten en koeienkoppen en een zeer bizarre video proejctie van een bizarre pinjata vol met bloed en ingewanden die in een bos aan stukkenw erd geslagen.... echt te vet. Nog nooit zo'n gave zaal gezien. Zodra ik de foto's heb zal ik er wel wat posten! hardste festival waar ik ooit ben geweest... edit: hier zijn enkele foto's... de foto's geven een kleine indruk hoe het podium er ongeveer uitzag allemaal, maar natuurlijk lang niet zo gaaf als er werkelijk echt aanwezig zijn: [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 03-12-2007 13:04] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik heb nog overwogen voor dit optreden naar Noorwegen te vliegen. Spijt dat ik het dus niet gedaan heb, ziet er bruut uit. Voor het laatste Windir optreden heb ik het wel gedaan en dat was ook zeker de moeite waard. Hopelijk duikt er nog wat video materiaal op. Kunnen we in NL ooit nog wat Urfaust verwachten live? En dan nog iets, is de lp versie van Verräterischer, Nichtswürdiger Geist nog ergens in NL te verkrijgen, bij GoatowaRex hebben ze´m nog wel maar dan komen er gelijk een dikke 10 euro verschepingskosten bij. De cd heb ik al. |
|
Nieuwe shirtjes: binnenkort komen ze binnen en dan gaan ze in de verkoop.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
gaaf! waar, hoe duur, en zijn ze weer limited? zo ja, zijn er pre-orders? |
|
de shirt zijn wel gelimiteerd, maar niet in een belachelijk kleine oplage. Zodra ik de shirts binnen heb, zal ik wel even meer details posten! alvast bedankt! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik wil alleen shirts met sperma erop Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Kan ik wel fixxen voor je... neem jij het glijmiddel mee? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat zal vast veel opleveren op ebay |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |