|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Heb 's avonds wel tijd. Spreek je d'r nog wel over! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Mooi.. ik voel een zeer obscure trip naar het Brabantse zompland opkomen waar goedkoop bier, sterke drank en vuige heavy metal aanwezig zullen zijn... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vergeet de vaseline niet! |
|
ja, die komt altijd van pas tijdens de trip naar de zwendeljakker hoeve, dat moet jij zeker weten geile Carlo... succes met het zakdoekseinen op de afwerkplek ergens langs de Zweedse autobahn! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
HA! Het constante en grootschalige verbruik van vaseline in jou (sex)leven, heeft in ieder geval je praatjes een stuk gladder gemaakt! Jim "de gesmeerde bliksem" Nachtraaf! [Dit bericht is gewijzigd door Voske op 30-10-2003 13:03] POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Merkwaardig verschijnsel is deze manier van communiceren toch... this user is dead |
|
Die web-site werkt niet... |
|
Goed, voor diegene die dat nog niet wisten, de Urfaust cd komt dus via ons uit. Er is geen exacte datum gepland, maar langer dan enkele maanden zal het niet duren. www.nordstorm-productions.com Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
En dat Amerikaanse label waarvan ik de naam vergeten ben dan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Goatwarex uit Australie is na het maken van talloze bootlegs (o.a. Vlad Tepes lp) niet langer gewenst door de heren van Urfaust. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ah ok, en Kaladruna heeft ook Urfaust zooi in de aanbieding, dat is oud werk ofzo? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Yep Je kan me de bout hachelen! |
|
Mooi, dan ben ik weer helemaal uptoedeet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De cd 'Die Kalte Teufelfaust' mag wat mij betreft wel hard opschieten. De samples die destijd op de site te downloaden waren, waren zeer veelbelovend. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Geist ist Teufel zou binnen drie maanden gereleased moeten worden via ons. Klein beetje afhankelijk van onze inkomsten. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Kan een Urfaust lid contact met mij opnemen ivm met de release van Geist ist Teufel? Er zijn wat nieuwe ontwikkelingen in het Benighted Mirror / Nordstorm Productions kamp die de aandacht & om communicatie vragen. dat ik spoedig van u mag vernemen, e-mail: benighted_mirror@yahoo.com ~ We are a virus with shoes |
|
Godver aanmaken homeaux... ik had hem eigenlijk wel voor de nieuwe Fluisterwoud verwacht... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Dit riekt naar jaloezie. Ik ga Fluisterwoud niet afkraken natuurlijk. Maar ik vindt Dimmu Borgir niet trendy. En dat deze band om verkoopcijfers gaat vindt ik ook onzin. Waar praat je nou eigenlijk over man. Deze band speelt originele black metal. En als DB even van die lijn afgaat noemen we het gelijk geen black metal meer. Wat verkoopt DB nou eigenlijk 125 duizend exemplaren. Niet echt trendy dus en dus ook zeker geen sterke verkoopcijfers. En Urfaust speelt gewoon 'n lekkere pot black metal klaar. |
|
Dit riekt naar heer Krieg.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: En eeuh, is ie er al? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
o wel dus foutje [Dit bericht is gewijzigd door gelrenaer op 01-06-2004 17:23] |
|
Zowel de lp als cd zijn onlangs verschenen. De lp is al onderweg naar mij vanuit Engeland |
|
En waar kan ik die kopen? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |