|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
geen idee.... ik wil je best de track wel rippen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Die CoO zijde is wel matig moet ik zeggen |
|
Die CoO-zijde is het beste deel van mijn Urfaust-collectie! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kan ik me goed voorstellen met jouw muzieksmaak Kwijlgeest Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Als iemand die split van de hand wil doen sta ik daar keihard voor open. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
heb zowel de cd,als beide vinyl versies....zwart en rood! wil deze van de hand doen voor een urfaust shirt dat ik nog mis..... mail naar, denhenkens @ hotmail dot com [Dit bericht is gewijzigd door muddevil op 06-11-2010 20:31] |
|
quote: Daar kan ik je vast niet aan helpen aangezien ik maar 1 shirtje heb. Eventueel een cd trade? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
groet! en welk shirtje mag dat dan wel zijn? stuur naar m'n maildares,is makkelijker |
|
14 mei 2011 zal Urfaust weer eens een Alcoholisch Ritueel op de Krüger Export pils doen in Aarschot, Vlaanderen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
Voor de liefhebber: Ván Records neemt vanaf NU de pre-orders aan voor het nieuwe Urfaust album "Der freiwillige Bettler": Normale cd verzie, "Clochard verzie" van de vinyl, "Intoxication verzie" van de vinyl (de "Possession verzie komt later"), een nieuw shirt, een nieuwe hooded sweater en een backpatch.... komt dat zien komt dat zien.. backpatch: shirtje: allen te bestellen via: http://www.van-records.de/en/Pre-Order vanaf 25 november op je deurmat! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Helaas doet de muziek me weinig, maar wat een tering gaaf artwork op dat shirt, iedere keer eigenlijk wel bij jullie trouwens. |
|
Was is het verschil tussen de clochard, intoxication en de possession vinyl versies? Eerste en tweede is wel te vinden op de website, maar over possession vinyl is niets te lezen. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 11-11-2010 4:38] You have time. You are doing fine. |
|
De possession vinyl heeft weer een andere vormgeveing, echt leren hoes etc etc Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ah, zo'n Ván release van vijf tientjes of zo, dat gaat 'em voor mij niet worden denk ik. Vandaag of morgen maar even die Intoxication versie bestellen. -edit: of niet, collegegeld is weer afgeschreven zie ik. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 11-11-2010 8:28] You have time. You are doing fine. |
|
ja, wat ik begrepen heb gaat het een wat luxere verzie worden dan de rest... dus zla mij benieuwen! Spul wat er tot nu toe uit komt (vinyl en cd) is goed te betalen lijkt me, hahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Tjeemig de Peemig, Sjimme... dat ziet er allemaal top uit, zeg! Hebben jullie straks ook zo'n webwinkel als Behemoth? Ja hoor... |
|
Zal wel meevallen, alle artikelen zijn waarschijnlijk binnen anderhalve dag weer uitverkocht. You have time. You are doing fine. |
|
ja, wat spul is al weer uitverkocht nu, gaat rap... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Intoxicated versie besteld "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: yep,hoodies zijn al weg..... |
|
quote: Jezus... geen idee wie dat ding ontworpen heeft, maar alles in hoofdletters met gotisch script geeft mij het idee dat het een amateur is. Mocht diegene dit lezen (aangezien het een nederlandse band is): zet hoogstens zulke hoofdletters aan het begin van elke woord, maar dit is gewoon lelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 11-11-2010 17:23] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
ontworpen door een amerikaan Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Tssk en niet eens in het roze |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |