|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
ach ik heb deel 2 nog niet gezien dus. |
|
ach, ik ga sowieso nog efkes wachten...ik vind in een volle bios zitten altijd irritant |
|
hij is nog niet vol. op de site staat dat er nog enkele kaarten zijn. Dan hebben ze ook bijna 10 zalen vol |
|
ach, ik ga wel als m'n huisgenoot terug is van vakantie met een groep naar alhambra...daarna nog efkes wat bockjes pakken |
|
alhambra is idd wel rustig, maar ook duur. En die bokken begin ik niet meer aan |
|
quote: en sowieso pas na de film...anders weet je het de volgende dag ook nie meer edit: kut quote knop [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 16-12-2003 12:12] |
|
quote: Tja, dan houdt het inderdaad op You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik ga zo maar eens naar huize splut om daar deel 1 en 2 te kijken. (zo? over 2 uur maar goed) |
|
vanmiddag naar Rotterdoom voor die marathon Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
heb gisteravond the return of the king gezien. Wat een Film! echt geweldig gemaakt!! (dat het niet geheel volgens het boek is maakt me niet uit, zoiets bereik je toch nooit) Bruce Banner |
|
Ik ga deze vakantie een weekje naar Vlissingen met mijn familie en het is traditie om met de hele familie naar de bioscoop te gaan om de nieuwe Lord of the Rings film te gaan. Ik ben benieuwd! Helaas heb ik een poosje geleden bij een vriendin gegeten en hebben heeft haar vader veel te veel van het verhaal verteld terwijl ik het boek nog niet uit heb. |
|
quote: schaam je Bruce Banner |
|
quote: Oke, doe ik! |
|
TERING!!!!!!!!!!! kom net uit de bios!! Return Of The King heerscht alle pannen van het dak!!!! wat gaaf gemaakt! massive battles, breathtaking scenes, touching moments and lots of honor and bravery!! trek daarnaast een flinke pot digitale meester effecten los en je hebt: ROTK! Godver wat gaaf! hier moet ik nog 3 keer naar toe in de bios om het allemaal eens goed te laten bezinken!! Gaat allen NU!!!!!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: reedsch geweescht Bruce Banner |
|
Diegene die het verhaal verklapt krijgt klappen |
|
quote: geen wooorden voor..... I Find That I Am Not There... |
|
quote: ik deel uw mening Bruce Banner |
|
quote: Aan het eind van de film komt een olifant met een hele grote snuit, en blaast zo het hele verhaaltje uit... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Afgelopen nacht was het zo ver! Godverdomme wat een gave film zeg Niet te beschrijven zo gaaf moet er echt nog een keer heen ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik ga in de kerstvakantie zeker naar ROTK, heb hoge verwachtingen |
|
Ik ga zaterdag LOTR 1 extended en LOTR 2 extended thuis kijken met mijn vriendin, en daarna gaan we naar de bioscoop om LOTR 3 te kijken. yeah... Een lange zit met veel snaaibaars om ons heen. |
|
quote: echt niet, want die gaan allemaal dood film = die ga ik zeker vaker kijken [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 17-12-2003 16:00] |
|
[quote]Op 17 december 2003 16:00 schreef Bintmeister het volgende: echt niet, want die gaan allemaal dood quote] Jij gaat gesodemieter met Jenje krijgen, omdat jij het echte einde hebt verteld, gelukkig heb je dat stuk met de muppets eruit gelaten... Maar toch, jij krijgt Jenje op je dak "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |