![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ligt het aan mij, of zo ik weinig nieuws in die trailer. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote:Nee, hij is inderdaad niet echt interessant. Hoewel de Nazgul er wel gaaf uitzien. ![]() |
|
Ik wil geen trailors, reclames, previews, niets zien. Ik wil de film helemaal 'vers' kijken. Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
quote: Het is 100% nieuw ... eerlijk gezegd. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: En als je het niet eerlijk zegt? ![]() Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
Het is overigens (als het goed is) nog geen officiele trailer, degeen die jullie hebben zitten te bezichtigen is een uitgelekt filmpje Verwacht in september een mogelijk ander filmpje, of gewoon dezelfde maar 30 sec langer ![]() En ik heb idd bevestigingen gelezen dat Peter Jackson zn tijd mag nemen om het verhaal af te ronden, dus 4 uur zou best eens mogelijk zijn! ![]() [pff typo's ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 05-08-2003 10:37] I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
quote:Dat zou toch eigenlijk typisch een actie van de cinecitta hier kunnen zijn, denk je ook niet? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ik denk niet, ik hoop alleen maar ![]() Ik heb in ieder geval gehoord dat dat ging gebeuren, of dat waar is en waar dat dan zou zijn weet ik niet. Ik hoop dan inderdaad wel dat àls het zo mocht zijn, de Cinecitta dit organiseert, want die bioscoopzalen in de Heuvelpoort zijn veel te klein. ![]() |
|
In de Pathe Cinema's zullen ze ook wel weer zo'n soort actie gaan voeren. Op zich niet verkeerd, het hele verhaal achter elkaar. Maar ik kijk wel erg uit naar ROTK ![]() ![]() |
|
quote: Ja man dat lijkt me echt zo ruig!! ![]() Ik wil deel 2 hebben, maar ze wachten wel erg lang tot hij in de verkoop komt. Can't wait till X-mass voor het laatste deel ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
quote:Orks, Uruk-Hai, Nazgul, Bergtrollen, Rohirrim ![]() In het boek zelf zijn de dwergen, hobbits en elven een stuk beter. ![]() |
|
Daar moet ik je zeker gelijk in geven. Maar het beeld wat je in je hoofd vormt als je een boek leest vind ik altijd toffer dan een film ![]() ![]() |
|
Boeken zijn ook veel beter!! ![]() ![]() |
|
quote: mag ik een directe link naar die trailer ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
quote: quote:ik zet hem vanavond wel even op mijn ftp'tje, en mail het adres wel door ![]() ![]() |
|
Hey! Aan alle Elf/Ork freaks: nu kun je op je computer ook in het "elfs" schrijven (op de manier zoals geschreven in de ring van LOTR. Kijk maar hier naar deze screenshot: ![]() Meer info: http://www.sci.fi/~alboin/tengwartutorial.htm ![]() |
|
quote: oke thanks ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
quote: De kwaliteit is inderdaad ook te slecht voor een officiele trailer. Maar toch al gaaf om te zien ![]() this user is dead ![]() |
|
Ik zie al uit naar het 3e deel. Na die film te hebben gezien zal ik de boeken gaan lezen. Als ik nu al begin met die boeken weet ik al hoe het allemaal afloopt, en dat wil ik niet. Ook mooi om alle 3 de delen op dvd te branden, en dan allemaal achter elkaar te zetten: het past precies op 1 zo'n schijfje. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
Er waren geruchten dat Sauron in fysieke vorm voor zou komen in ROTK. Maar goed nieuws, Peter Jackson heeft dit ontkend in een interview, gelukkig maar! ![]() dood ![]() |
|
Jaja, net op V8, stukken uit de derde film. Dat gaat er heel, heel, heel erg goed uitzien!!!! En in november eerst nog de extende DVD van "The Two towers" oppikken!!! ![]() |
|
quote:En dat zeg je nu pas!!! Grrr... ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
Heb het ook gezien, en ik ga deze film 150% zeker zien ![]() |
|
quote:Dat zowiezo! Hoef ik geen voorstukjes voor te zien ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |