IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lord of the Rings #1 Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 17-12-2003 17:22 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik was er niet tevreden over, ik miste teveel dingen in ROTK, jammer


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-12-2003 22:56 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 17:22 schreef invictis het volgende:
ik was er niet tevreden over, ik miste teveel dingen in ROTK, jammer


ok, we hebben hier te maken met een zogenaamde zeikerd!

je hebt toch wel gezien hoe de film in elkaar zat?? met pracht en praal! De film is gewoon ongelofelijk goed ook al mist er wat uit het boek, SO WHAT?


I Find That I Am Not There...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-12-2003 0:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 december 2003 17:20 schreef Staalman het volgende:
Jij gaat gesodemieter met Jenje krijgen, omdat jij het echte einde hebt verteld, gelukkig heb je dat stuk met de muppets eruit gelaten... Maar toch, jij krijgt Jenje op je dak
Muppets? Ik had even verwacht dat de Amerikaanse propaganda-machine ineens het hoofd van Frodo of Aragorn vervangen zou hebben door Bush, met een Amerikaanse vlag in z'n handen... maar gelukkig niet, de hele film is Muppet-vrij gebleven

Geweldige film!


I'm not being rude. You're just insignificant.


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 0:19 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 22:56 schreef rvanderholst het volgende:
ok, we hebben hier te maken met een zogenaamde zeikerd!

je hebt toch wel gezien hoe de film in elkaar zat?? met pracht en praal! De film is gewoon ongelofelijk goed ook al mist er wat uit het boek, SO WHAT?



nou dingen als Saruman en knokkende Easterlings en de Demonwraithform van Sauron in de hemel boven Mordor vindt ik toch aardig kritisch


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-12-2003 11:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Blijkbaar moet ik op vrijdag met wat mensen mee naar ROTK. Ik wilde echt rustig wachten totdat de fanaten eerst al dertig keer geweest zijn en de normale mensen rustig kunnen kijken zonder gejoel en geklap na afloop.

Helaas.

Ik verwacht eigenlijk niet veel anders dan deel 1 en 2 oftewel schitterende beelden en scenografie, heerschende special effects en een matig, niet bijster origineel verhaal.

Ik vind LOTR op technisch vlak een uitblinker en op inhoud geef it hoogstens een zwak voldoende.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-12-2003 11:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:28 schreef attila_de_hun het volgende:
ik zou de film nog niet kijken op een computertje al kreeg ik hem nu aangeboden. ik wil de film de eerste keer in volle glorie op het grote scherm bekijken.


Dit soort films zijn idd alleen interessant op groot scherm.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 12:00 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

zeer zeker, de massale battlescenes zijn echt beyond belief mooi en indrukwekkend
je gaat het wel naar je zin krijgen Chel


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-12-2003 16:54 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

zzzooo, dat leger van Rohan is echt geweldig. Hoe bedoel je door een linie heen beuken


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 18-12-2003 17:33 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Het was fantastisch, je mist alleen nog wat metal bij de battles. Eveneens een iets te grote overdaad aan seminentele scenes. Maar dat doet niet veel af aan het prachtige verhaal en de brute beelden!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-12-2003 17:35 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 december 2003 16:54 schreef Bintmeister het volgende:
zzzooo, dat leger van Rohan is echt geweldig. Hoe bedoel je door een linie heen beuken
Ja, geniaal! Dat was echt sterk in beeld gebracht!

Beetje powermetal er bij had inderdaad niet misstaan


I'm not being rude. You're just insignificant.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-12-2003 17:36 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik ga er vrijdag heen!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-12-2003 18:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

[quote]Op 18 december 2003 17:33 schreef Sjaan het volgende:

seminentele quote]

Dat soort woorden brengen bij mij zulke sentimentele gevoelens naar boven....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-12-2003 13:55 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 18 december 2003 17:35 schreef helmet het volgende:
Ja, geniaal! Dat was echt sterk in beeld gebracht!

Beetje powermetal er bij had inderdaad niet misstaan



begrijp je me nu dan eindelijk een keer?


Bruce Banner


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 19-12-2003 14:02 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 18 december 2003 18:50 schreef Staalman het volgende:
Op 18 december 2003 17:33 schreef Sjaan het volgende:

seminentele quote]

Dat soort woorden brengen bij mij zulke sentimentele gevoelens naar boven....


Whaha, ik zat idd behoorlijk te kloten met dat woord. Had eerst seminteel, maar bedacht dat semintenteel beter was. Sentimenteel dus


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


rieksel27
Usericon van rieksel27
Posted 19-12-2003 16:43 by rieksel27 Wijzig reactieProfiel van rieksel27Quote dit bericht

ik ga zondag met een vriendin naar deel 3! het zal wel druk zijn daaro! nouja hij kwam woensdag bij ons in de bios, we zien wel ik zal alles vertellen als ik hem heb gezien ok?


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 22-12-2003 16:35 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Vanavond 20.30


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 22-12-2003 16:38 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Woensdag 19:30


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-12-2003 16:42 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Zaterdag (20:30 geloof ik)


..."Hate can only create more hate"...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-12-2003 16:45 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 december 2003 13:55 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
begrijp je me nu dan eindelijk een keer?
Errh... enig idee hoeveel powermetal ik in m'n CD-kast heb staan?

En nee, dat Elfs begrijp ik nog steeds geen hout van.. probeer het eens in het Klingon


I'm not being rude. You're just insignificant.


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 22-12-2003 16:55 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 17:22 schreef invictis het volgende:
ik was er niet tevreden over, ik miste teveel dingen in ROTK, jammer


er komt nog een box oevr een hele tijd met 12 dvd's en +/- 12 uur extra beeld materiaal waarvan 3 uur extra voor deel 3


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-12-2003 16:59 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 16:45 schreef helmet het volgende:
probeer het eens in het Klingon
Daq topic Helmet vam 'oH ghobe' tlhIngan forum!

Ontopic dus


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 22-12-2003 16:59 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

LOTR word nog eens een sekte.


mvg wk10


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-12-2003 17:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

morgen weer


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 22-12-2003 17:09 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 17:02 schreef invictis het volgende:
morgen weer


ja en doe dan ook dat pakketje de deur uit


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-12-2003 17:40 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 17:09 schreef dr. brain het volgende:
ja en doe dan ook dat pakketje de deur uit


uitermate sterk plan
kan je alle gegevens nog een keer doorsturen of had je dat vanmiddag al gedaan?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen