![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ok, we hebben hier te maken met een zogenaamde zeikerd! ![]() je hebt toch wel gezien hoe de film in elkaar zat?? met pracht en praal! De film is gewoon ongelofelijk goed ook al mist er wat uit het boek, SO WHAT? I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote:Muppets? Ik had even verwacht dat de Amerikaanse propaganda-machine ineens het hoofd van Frodo of Aragorn vervangen zou hebben door Bush, met een Amerikaanse vlag in z'n handen... maar gelukkig niet, de hele film is Muppet-vrij gebleven ![]() ![]() ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: nou dingen als Saruman en knokkende Easterlings en de Demonwraithform van Sauron in de hemel boven Mordor vindt ik toch aardig kritisch ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Blijkbaar moet ik op vrijdag met wat mensen mee naar ROTK. ![]() Helaas. Ik verwacht eigenlijk niet veel anders dan deel 1 en 2 oftewel schitterende beelden en scenografie, heerschende special effects en een matig, niet bijster origineel verhaal. Ik vind LOTR op technisch vlak een uitblinker en op inhoud geef it hoogstens een zwak voldoende. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Dit soort films zijn idd alleen interessant op groot scherm. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
zeer zeker, de massale battlescenes zijn echt beyond belief mooi en indrukwekkend ![]() je gaat het wel naar je zin krijgen Chel ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
zzzooo, dat leger van Rohan is echt geweldig. Hoe bedoel je door een linie heen beuken ![]() ![]() |
|
Het was fantastisch, je mist alleen nog wat metal bij de battles. Eveneens een iets te grote overdaad aan seminentele scenes. Maar dat doet niet veel af aan het prachtige verhaal en de brute beelden! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote:Ja, geniaal! Dat was echt sterk in beeld gebracht! ![]() Beetje powermetal er bij had inderdaad niet misstaan ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ik ga er vrijdag heen! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
[quote]Op 18 december 2003 17:33 schreef Sjaan het volgende: seminentele quote] Dat soort woorden brengen bij mij zulke sentimentele gevoelens naar boven.... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: begrijp je me nu dan eindelijk een keer? ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Whaha, ik zat idd behoorlijk te kloten met dat woord. Had eerst seminteel, maar bedacht dat semintenteel beter was. Sentimenteel dus ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
ik ga zondag met een vriendin naar deel 3! ![]() ![]() |
|
Vanavond 20.30 ![]() ![]() |
|
Woensdag 19:30 ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Zaterdag (20:30 geloof ik) ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Errh... enig idee hoeveel powermetal ik in m'n CD-kast heb staan? En nee, dat Elfs begrijp ik nog steeds geen hout van.. probeer het eens in het Klingon ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: er komt nog een box oevr een hele tijd met 12 dvd's en +/- 12 uur extra beeld materiaal waarvan 3 uur extra voor deel 3 ![]() ![]() ![]() This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! ![]() |
|
quote:Daq topic Helmet vam 'oH ghobe' tlhIngan forum! Ontopic dus ![]() ![]() |
|
LOTR word nog eens een sekte. mvg wk10 ![]() |
|
morgen weer ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ja en doe dan ook dat pakketje de deur uit ![]() ![]() This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! ![]() |
|
quote: uitermate sterk plan ![]() kan je alle gegevens nog een keer doorsturen of had je dat vanmiddag al gedaan? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |