![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgende week zal ik hem ook eindelijk zien, ik ben benieuwd! ![]() ![]() |
|
ben net terug van lotr III. was erg leuk.... ![]() |
|
Ik heb hem gisteravond gezien en vond hem erg goed. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
ik ga vanavond, om 18.15. we gaan met z'n achten, 74 euro... ![]() maar ja, deze film zie ik liever in de bios als thuis op devd. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Moet jij dat alleen betalen?? ![]() ![]() ![]() |
|
Dit is vanaf nu het algemene Lord of the Rings topic. Vanaf nu dus al het nieuws/vragen/opmerkingen over de films en de boeken hier. Losse topics over dit onderwerp zullen worden gesloten. ![]() |
|
slotje? ![]() |
|
is er op internet al ergens een preview van de Extended-Edition DVD?? ben wel benieuwd wat erbij zit deze keer ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
quote: Ja, ben eigenlijk ook wel benieuwd.. ![]() |
|
Er is nog geen afbeelding verkrijgbaar van de Limited Box, wel al van de gewone EE. http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=431489# "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
Het is in ieder geval een mooie kleur voor bij de andere twee. Staat zometeen mooi tussen mijn Argonaut steunen... Jammer dat hij alleen pas in november uitkomt. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik wil de DVD box met alle films. Die komt 25 mei uit. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: Waarom ? ![]() |
|
Heb net de trailer bekeken van de extended van The Return of the King, het zijn 4 DVD's ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 23-10-2004 10:34] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wat is 't daarin anders met de andere EE? En is hoeveelheid gelijk aan kwaliteit? ![]() |
|
quote: Het is gewoon omdat het derde deel het grootste deel is en ze er erg veel uit hebben geknipt voor de korte versie. Er komt ook in voor, in de trailer, "More than 20hours of new bonus material" ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 23-10-2004 10:45] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Derde deel iets meer dan een half jaar geleden gaan kijken, maar vraag me toch af waarom ze het nou niet wat korter gemaakt hebben... Denk je "Leuke film, en nu is ie gedaan", dan komen er nog 10 minuten, en dat gebeurt zo'n drie keer... Dat einde hadden ze wel wat directer mogen maken, i.p.v. uit te bollen tot alles geheeld stilstaat ![]() Maar in z'n geheel vind ik die trilogie wel heerschend! ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: NOu, kijk maar niet naar de extended versie want daar is ongeveer 50 minuten aan toegevoegd! en "Uitbollen"????? ![]() ![]() |
|
Lord of the Endings, dat was die derde inderdaad echt wel. En plássen dat ik moest... Van uitbollen weinig sprake dus. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Er is een nieuwe verlengde preview van de extended van The Return of the King online te bekijken: http://progressive2.stream.aol.com/newline/gl/newline/lordoftherings/ReturnOfTheKing/videos/NoMansExtndCut_700_dl.mov Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
De trailer is echt geweldig! Ik kijk zeker uit naar de EE. De EE's van de eerste 2 delen waren ook veel beter dan de bioscoopversie!! ![]() |
|
whooptidoo!!!! kheb nu voor me op de tafel de extended versie van LOTR ROTK liggen!!!! AAAAHHHH, ik wil nu naar huis om te gaan kijken!!! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Morgen komt de extended special edition trilogy box uit!!!! ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Die box wil ik ook wel graag hebben. Helaasch zal dat grapje wel aardig prijzig zijn met een inhoud van 12 DVD's hehe ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |