IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lord of the Rings #1 Vorige pagina | Volgende pagina
istari
Usericon van istari
Posted 27-08-2003 21:10 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

gezien alan lee de tekenaar van de special fx is, zal shellob er dus uitzien zoals hij ze al getekend heeft


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 27-08-2003 23:59 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Echt loos, the making of ROTK op V8... Ik wil echt geen making of zien van een film die ik nog niet gezien heb!!

Zie je een vette scene, zie je in je achterhoofd de acteurs tegen een blauw schermpje staan omdat je al gezien hebt hoe die scene is opgenomen... Neemt een beetje de charme weg!

Kijk m wel op de dvd... Heb geduld


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-08-2003 0:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

waarom niet in de bioscoop?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 28-08-2003 8:52 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2003 23:59 schreef Ethereal het volgende:
Echt loos, the making of ROTK op V8... Ik wil echt geen making of zien van een film die ik nog niet gezien heb!!

Zie je een vette scene, zie je in je achterhoofd de acteurs tegen een blauw schermpje staan omdat je al gezien hebt hoe die scene is opgenomen... Neemt een beetje de charme weg!

Kijk m wel op de dvd... Heb geduld


Was making of The Two Towers en niet van ROTK.


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-08-2003 8:57 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2003 20:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Jaja, net op V8, stukken uit de derde film. Dat gaat er heel, heel, heel erg goed uitzien!!!!
En in november eerst nog de extende DVD van "The Two towers" oppikken!!!

Ik zit nog heel geduldig te wachten, ik vermoed zo dat als de 3e film uit is en deze na een jaar op dvd uitkomt dat er dan vast een hele mooie box met alle 3 de dvd's uit gaat komen maar ik ga kijk ze wel allemaal (soms meerdere malen) in de bios


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-08-2003 10:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 8:57 schreef FireFox het volgende:
Ik zit nog heel geduldig te wachten, ik vermoed zo dat als de 3e film uit is en deze na een jaar op dvd uitkomt dat er dan vast een hele mooie box met alle 3 de dvd's uit gaat komen maar ik ga kijk ze wel allemaal (soms meerdere malen) in de bios


Ik denk dat over een jaar eerst de extended version van "return.." uitkomt en pas over enkele jaren een box met alles erin. maar goed, dat vermoed ik maar. Maar de extended versions zijn al zeker de moeite waard.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2003 10:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ga iig de allerlaatste boxset kopen die uitkomt, dan heb je alles in 1 keer ipv een lading zooi dubbel te hebben


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-08-2003 11:26 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 28 augustus 2003 8:52 schreef Aerpel het volgende:
Was making of The Two Towers en niet van ROTK.


Woeps.., ik heb niks gezegd


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2003 11:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar een flink deel ging over deel 3 ....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-08-2003 11:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

boeie. Je weet toch dat ze tegen een blue screen aan acteren......waarom zou dat de charme verminderen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2003 11:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hehehe ja, als je nog de illusie hebt dat al die rare stunts echt gedaan zijn dan leef je nog in een behorlijk fantasiewereldje.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-08-2003 11:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Sommige doen dat ook...inclusief de talen leren die in het werkje voorkomen....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 28-08-2003 12:53 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 11:49 schreef Chelman het volgende:
Sommige doen dat ook...inclusief de talen leren die in het werkje voorkomen....
dus?

zitten trouwens erg veel taalfouten in LOTR: TTT en FOTR


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 28-08-2003 12:58 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik weet niet of het al gezegd is maar die officiele Trailer is nu ook uit (25 meg, goeie kwaliteit).


this user is dead


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-08-2003 19:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 11:34 schreef Chelman het volgende:
boeie. Je weet toch dat ze tegen een blue screen aan acteren......waarom zou dat de charme verminderen?

exact. Ik vond het zelfs erg grappig om een swingende ork te zien of al the personages "out of character".


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 30-08-2003 16:20 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

weet er iemand of er een marathon word gehouden in Eindhoven of Tilburg? En zo ja..welke bios en waar kun je kaarten bestellen?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-08-2003 16:22 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Derde film alweer? Ik had de vierde nog niet eens gezien


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-08-2003 16:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 augustus 2003 16:22 schreef Dunne_Hein het volgende:
Derde film alweer? Ik had de vierde nog niet eens gezien

Vierde LotR film:



Zenial


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-08-2003 19:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2003 16:20 schreef Morgil het volgende:
weet er iemand of er een marathon word gehouden in Eindhoven of Tilburg? En zo ja..welke bios en waar kun je kaarten bestellen?


9 uur naar de hele reeks kijken

Ik vind de films best goed, maar 9 uur kijken, dat trek ik echt niet


"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-08-2003 20:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

moeten we nu nog lang wachten?


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 30-08-2003 20:34 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2003 20:20 schreef ghoulliette het volgende:
moeten we nu nog lang wachten?

Iedere malloot weet dat de films rond 18 December uitkomen.


this user is dead


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-08-2003 21:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2003 19:51 schreef 0Tolerence het volgende:
9 uur naar de hele reeks kijken

Ik vind de films best goed, maar 9 uur kijken, dat trek ik echt niet

Ha, ik heb ergens gelezen hoe lang het is als je de drie extended versions achter elkaar gaat kijken. ongeveer 11 uur. Een hele LOTR dag


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 03-09-2003 19:56 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2003 16:28 schreef Zenial het volgende:
Vierde LotR film:


Eigenlijk is dat dus een proloog op LotR he?! Dus zou dat film nummer 0,5 zijn als je LotR een gewoon als deel 1 ziet.





Over RotK heb ik weinig te melden behalve dat ik me nu al verheug op 17 december


FREEZE


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 03-09-2003 20:18 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

http://www.kojiroabe.com/rotk/ wat foto's van ROTK. *spoilers*


dood


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-09-2003 20:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 20:18 schreef Sauron het volgende:
http://www.kojiroabe.com/rotk/ wat foto's van ROTK. *spoilers*


hoe kan je nou spoilers van een film hebben waarvan iedereen (bijna) het verhaal toch al kent?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen