![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha ik heb dat filmpje ook wel gezien. Met die soundtrack van Requiem for A Dream eronder. LOLOL. Nee die film komt niet, niet snel iig. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: voordat je het weet is het weer december. (en koud ![]() Ik vraag me af hoe alles in de film gepropt gaat worden wat nog volgense de boeken moet gebeuren. Een film van 6 uur???(zou ikwel gaaf vinden overigens) ![]() |
|
Had ergens gelezen dat de film 4 uur zou duren. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 04-08-2003 20:57] ![]() |
|
quote: 4 uur??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat zou zeer fraai zijn. ![]() |
|
quote:lijkt me eerder hooguit 3 uur, gezien de lengtes van de vorige twee films (ze wilden de lengtes een beetje gelijk houden) ![]() |
|
quote: The Scouring (spelling?) of the shire? Dat komt er helaas niet in! ![]() ![]() "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." ![]() |
|
klopt, dat stuk heeft Peter Jackson eruit gelaten om niet nog een extra verhaallijn erin te moeten zetten oid. En Peter Jackson is wel degelijk bezig met een script voor The Hobbit ![]() ![]() |
|
huilies, dat leek me net zo grappig, Hobbits die na het goed afgekeken te hebben ook maar eens gaan vechten ![]() ![]() |
|
Lijkt mij niet zo cool, heb je net enorme kickass teringzooi vuur brand etc. gezien, krijg je ook nog even die voetbalrel in the Shire. ![]() |
|
Inderdaad ... beetje slap einde is het ook. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Stink hobbits ook, kut volk. ![]() |
|
Ach nee joh. Hartverwarmend. Ook hoe ze het in beeld brengen aan het begin van deel 1. Evenals de Enten. "I Always loved going South, somehow it feels like going down-hill". Brings tears to my eyes ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nee, hobbits stinken. Kijk maar naar die harige voeten. Die enten heerschten wel in de film ![]() ![]() |
|
Er is best veel te zeiken op die films. Wat ik ook irritant vond was dat de stem van Treebeard wel HEEL veel op die van Gimli lijkt (is ook dezelfde acteur). Dat had best beter gekund. Maar ja, ach, zwaarden, vuur, orks, bloed, Nazgûl, dat is natuurlijk allemaal wel vrij cool. Dus ik ga gewoon weer lekker kijken en dan zeggen dat ik de soundtrack wederom kut vond maar dat de Battle of Pelennor Fields wel übervet was. Ik blij, Peter Jackson blij, New Line Cinema blij ![]() ![]() |
|
Soundtrack heeft wel wat mooie dingen. Concerning Hobbits. En het steeds terugkomende viool stukje uit deel 2. Ook het stuk muziek wat je tijdens de allereerste trailer hoorde (met beelden van return of the king al) klonk gaaf. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tja, ik heb me behoorlijk eraan geërgerd, gaat niet meer goedkomen vrees ik. Jerry Goldsmith was de componist toch? Nou, die hoeft ook niet meer bij me langs te komen om chocoladecake te vreten. ![]() |
|
Je kan hem altijd vergiftigen. De stukjes van strijd vind ik het mooist. Geweldig, al die Orks, Urak-Hai, Soldaten, Paarden. Alleen wordt een deel weer verpest door die kut stukken van Gimli en die stink elf. ![]() ![]() |
|
Oh ja, teveel clownerij met die domme dwerg. Nu vond ik John Rhys-Davies al vrij irritant, maar nu dan helemaal. Ah joh, Orks kijken man, cool toch ![]() ![]() |
|
quote: waarom ga je de film kijken als elven dwergen én hobbits stinken en mensen toch maar een zwak loos ras zijn ![]() |
|
wie kijkt er uberhaupt naar die films? No meat is sweater ![]() |
|
quote:nazgul ![]() ![]() |
|
quote:hehe, ben ik ook wel benieuwd naar...of ze de Nazgul nog imposanter hebben gemaakt. In TTT vond ik ze namelijk al "bedrijgender" dan in FOTR [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-08-2003 9:23] ![]() |
|
kheb de trailer gezien en de NAZGUL zagen er rete duister uit! gave trailer trouwens!! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Heersch! *download trailer* nou, ik ben benieuwd (heb wel al plaatjes gezien, maar dat stelt zoals gewoonlijk weer geen reet voor ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |