IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lord of the Rings #1 Vorige pagina | Volgende pagina
Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 26-11-2003 16:00 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 11:44 schreef Elfensteen het volgende:

Inderdaad, daarnaast is het boek veel uitgebreider en interessanter!


Dat bedoel ik!


dood


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 26-11-2003 16:05 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 16:00 schreef Sauron het volgende:
Dat bedoel ik!


omdat je de voorkeur geeft aan het boek (wat ik zelf ook doe hoor) wil nog niet zeggen dat de film, op zich, niet goed is.
Zeggen dat de film beter of slechter dan het boek is is inderdaad appels met peren vergelijken. Zeggen dat je het boek leuker vindt dan de film is gewoon persoonlijke voorkeur.


good intent and honesty do not redeem stupidity


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-11-2003 16:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 11:25 schreef Staalman het volgende:
En ja hoor dames en heren, dat is wel zo'n beetje het goede antwoord.... U gaat door voor de koelkast


Is het een koelkast met een goed slot? Onze katten breken dat ding dat we nu hebben staan geregeld pen (stelletje balrogjes).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 16:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wanneer komt die film in de bios eigenlijk?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-11-2003 16:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 16:45 schreef Jenje het volgende:
Wanneer komt die film in de bios eigenlijk?


oei, die is al weer weg. heb jij effe pech.


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 26-11-2003 17:19 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 16:05 schreef Lytse het volgende:
omdat je de voorkeur geeft aan het boek (wat ik zelf ook doe hoor) wil nog niet zeggen dat de film, op zich, niet goed is.
Zeggen dat de film beter of slechter dan het boek is is inderdaad appels met peren vergelijken. Zeggen dat je het boek leuker vindt dan de film is gewoon persoonlijke voorkeur.


Ik zeg niet dat ik de film slecht vindt.
Het boek blijft altijd beter.

Ik zie de film als een verfilming van het beeld wat PJ van LOTR heeft.


dood


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-11-2003 17:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 11:44 schreef Elfensteen het volgende:

Inderdaad, daarnaast is het boek veel uitgebreider en interessanter!

Ik vind het boek gewoon iets te langdradig. Aleen het derde deel is goed op tempo.

Ja, lees m'n post nog maar eens, dan weet je wat ik op je laatste statement ga zeggen met betrekking tot appels en peren vergelijken en de hoeveelheid informatie in een boek van bijna 1200 pagina's en een film van tien uur


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-11-2003 17:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 17:19 schreef Sauron het volgende:
Ik zie de film als een verfilming van het beeld wat PJ van LOTR heeft.

ja, DUH, dat is het ook, het kan zelf niets anders zijn


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 26-11-2003 18:10 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Nou velen denken dat het een verfilming van HET boek is.

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 26-11-2003 18:14]


dood


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 26-11-2003 19:07 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 18:10 schreef Sauron het volgende:
Nou velen denken dat het een verfilming van HET boek is.


het is ook een verfilming... alleen niet letterlijk, wat ook niet te doen is. Er zullen altijd mensen zijn die de intelligentie missen om dat door te hebben, maar ja... je kan niet alles hebben joh


good intent and honesty do not redeem stupidity


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-11-2003 19:33 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

pfff, het boek zuigt;
zeker de 1e 99 pagina's van 1 en de laatste tig van het laatste deel. Geloof me ik heb die muck al gelezen 17 jaar terug en daarna ook meerdere malen maar het begin en het eind vind ik gewoon zwaar kut, en tussendoor al dat gedraak en gezeik met dat zingen en dat rijmen...getver..lijkt de sound of music wel! ... Gelukkig zijn de films 20.000 keer beter en zal er ook aan het fluteinde als gollem in die scheur dondert ook een zeer aangename wijziging plaatsvinden zodat het wel een tof einde wordt!!! ...ghegheghe
succes en veel plezier in December!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 26-11-2003 19:38 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 19:07 schreef Lytse het volgende:
het is ook een verfilming... alleen niet letterlijk, wat ook niet te doen is. Er zullen altijd mensen zijn die de intelligentie missen om dat door te hebben, maar ja... je kan niet alles hebben joh


Heb je gelijk in het in ja. Het is gewoon onmogelijk om een boek letterlijk te verfilmen.
Maar PJ komt dicht in de buurt.


dood


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 26-11-2003 19:45 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 19:33 schreef invictis het volgende:
pfff, het boek zuigt



barbaar



good intent and honesty do not redeem stupidity


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-11-2003 19:49 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

die smiley geniaal! ..."take this twig and put it in you peehole!"


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 26-11-2003 21:47 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 26 november 2003 9:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Neen, Smeagol en iemand anders (een familielid dacht ik)waren aan te vissen. Die andere persoon vond de ring, Smeagol eiste deze op (omdat hij jarig was of zoiets) maar kreeg die niet. Toen vermoorde smeagol die persoon en pikte de ring in. Ik denk dat ik het zo wel redelijk samenvat, het is ook al lang geleden dat ik het gelezen heb.


Hee, maar dat verklaard waarom Gollem zichzelf steeds moordenaar noemt. Weer een stukje valt op zijn plaats.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 26-11-2003 23:03 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 19:49 schreef invictis het volgende:
die smiley geniaal! ..."take this twig and put it in you peehole!"




ik "verzamel" smilies


good intent and honesty do not redeem stupidity


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-11-2003 1:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vreemd dat die hard fans de films in een bioscoopmarathon gaan kijken; je kan volgens mij beter vlak vantevoren de director's cuts kijken...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-11-2003 1:23]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-11-2003 8:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 17:20 schreef ZelThoR het volgende:
Ik vind het boek gewoon iets te langdradig. Aleen het derde deel is goed op tempo.
Ach, dat vind ik wel meevallen, maar ik ben dan ook groot fan
quote:

Ja, lees m'n post nog maar eens, dan weet je wat ik op je laatste statement ga zeggen met betrekking tot appels en peren vergelijken en de hoeveelheid informatie in een boek van bijna 1200 pagina's en een film van tien uur
Jup! En het zijn trouwens 1401 pagina's


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-11-2003 9:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 19:38 schreef Sauron het volgende:
Heb je gelijk in het in ja. Het is gewoon onmogelijk om een boek letterlijk te verfilmen.
Maar PJ komt dicht in de buurt.


Het is ook niet wenselijk om het letterlijk te verfilmen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-11-2003 12:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 8:45 schreef Elfensteen het volgende:
Ach, dat vind ik wel meevallen, maar ik ben dan ook groot fan
Jup! En het zijn trouwens 1401 pagina's

Ik ben geen groot fan Hij was wel redelijk origineel enzo, maar ik vind het betrekkelijk weinig diepgang hebben, al is het meer dan veel fantasy. Dat komt misschien ook doordat ik nu beizg ben in Tales of the Malazan book of the Fallen, wat veel origineler en diepgaander is. Zelfs zo erg dat het frustrerend wordt, omdat je geen idee hebt wat er allemaal aan de hand is, hehe.

De engelstalige versie die ik heb, is met appendices 1182 pagina's, dit is trouwens een speciale uitgave met ongeveer 40/50 tekeningen/schilderingen en al járen oud (al is hij nu weer in deze uitgave te krijgen). Verder neem ik aan dat er nog wel meer verschillende uitvoeringen zijn met allemaal andere formaten en dus aantal pagina's.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-11-2003 12:06]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-11-2003 12:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 9:14 schreef Chelman het volgende:
Het is ook niet wenselijk om het letterlijk te verfilmen.


vind ik ook (zijn we het toch nog eens een keertje eens).Ik vind dus dat dat laatste Gouwgedeelte bijv. alleen maar een enorme domper zou zijn na al die epische gevechten die ongetwijfeld gaan komen. En als PJ toch dat Gouw gedeelte erin inzou brengen zou er op andere dingen gekort moeten worden. Of je moet echt een film van 7.5 uur maken ofzo. En dat is weer commerciele zelfmoord.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-11-2003 13:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat ze terugkeren in de Gouw zou best leuk zijn om te zien, maar idd erg overbodig; misschien iets voor de extended edition, maar zelfs dan zie ik liever andere dingen terug.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 27-11-2003 13:24 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 13:23 schreef ZelThoR het volgende:
Dat ze terugkeren in de Gouw zou best leuk zijn om te zien.


de hobbitknokploeg... heh


good intent and honesty do not redeem stupidity


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-11-2003 13:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 13:24 schreef Lytse het volgende:
de hobbitknokploeg... heh



sowieso de uitdossing van Frodo en consorten lijkt me fantastisch om te zien


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 27-11-2003 19:47 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 13:31 schreef ZelThoR het volgende:


sowieso de uitdossing van Frodo en consorten lijkt me fantastisch om te zien


zekers, mag van mij wel in de extended zitten, ben sowieso wel benieuwd naar rotk. We gaan em met een paar vrienden tussen kerst en oud & nieuw zien. Hebben we vorige keren ook gedaan. Word wel afkicken volgend jaar, moeten we maar wat anders bedenken


good intent and honesty do not redeem stupidity


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen