|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
 quote: Dat bedoel ik!   dood  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Is het een koelkast met een goed slot? Onze katten breken dat ding dat we nu hebben staan geregeld pen (stelletje balrogjes).    | |||||||||

| 
 | 
 Wanneer komt die film in de bios eigenlijk?  | |||||||||

| 
 | 
 quote: oei, die is al weer weg. heb jij effe pech.    | |||||||||

| 
 | 
 quote: Ik zeg niet dat ik de film slecht vindt. Het boek blijft altijd beter. Ik zie de film als een verfilming van het beeld wat PJ van LOTR heeft. dood  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Ik vind het boek gewoon iets te langdradig. Aleen het derde deel is goed op tempo. Ja, lees m'n post nog maar eens, dan weet je wat ik op je laatste statement ga zeggen met betrekking tot appels en peren vergelijken en de hoeveelheid informatie in een boek van bijna 1200 pagina's en een film van tien uur  Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: ja, DUH, dat is het ook, het kan zelf niets anders zijn  Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.  | |||||||||

| 
 | 
 Nou velen denken dat het een verfilming van HET boek is.     [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 26-11-2003 18:14] dood  | |||||||||

| 
 | 
 quote: het is ook een verfilming... alleen niet letterlijk, wat ook niet te doen is. Er zullen altijd mensen zijn die de intelligentie missen om dat door te hebben, maar ja... je kan niet alles hebben joh   good intent and honesty do not redeem stupidity  | |||||||||

| 
 | 
 pfff, het boek zuigt; zeker de 1e 99 pagina's van 1 en de laatste tig van het laatste deel. Geloof me ik heb die muck al gelezen 17 jaar terug en daarna ook meerdere malen maar het begin en het eind vind ik gewoon zwaar kut, en tussendoor al dat gedraak en gezeik met dat zingen en dat rijmen...getver..lijkt de sound of music wel! ... Gelukkig zijn de films 20.000 keer beter en zal er ook aan het fluteinde als gollem in die scheur dondert ook een zeer aangename wijziging plaatsvinden zodat het wel een tof einde wordt!!! ...ghegheghe   succes en veel plezier in December!!!   Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Heb je gelijk in het in ja. Het is gewoon onmogelijk om een boek letterlijk te verfilmen. Maar PJ komt dicht in de buurt.   dood  | |||||||||

| 
 | 
 quote: barbaar  good intent and honesty do not redeem stupidity  | |||||||||

| 
 | 
 die smiley geniaal!   ..."take this twig and put it in you peehole!"   Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Hee, maar dat verklaard waarom Gollem zichzelf steeds moordenaar noemt. Weer een stukje valt op zijn plaats.  We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:   ik "verzamel" smilies   good intent and honesty do not redeem stupidity  | |||||||||

| 
 | 
 Vreemd dat die hard fans de films in een bioscoopmarathon gaan kijken; je kan volgens mij beter vlak vantevoren de director's cuts kijken... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-11-2003 1:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Ach, dat vind ik wel meevallen, maar ik ben dan ook groot fan  quote:Jup! En het zijn trouwens 1401 pagina's    | |||||||||

| 
 | 
 quote: Het is ook niet wenselijk om het letterlijk te verfilmen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Ik ben geen groot fan  Hij was wel redelijk origineel enzo, maar ik vind het betrekkelijk weinig diepgang hebben, al is het meer dan veel fantasy. Dat komt misschien ook doordat ik nu beizg ben in Tales of the Malazan book of the Fallen, wat veel origineler en diepgaander is. Zelfs zo erg dat het frustrerend wordt, omdat je geen idee hebt wat er allemaal aan de hand is, hehe. De engelstalige versie die ik heb, is met appendices 1182 pagina's, dit is trouwens een speciale uitgave met ongeveer 40/50 tekeningen/schilderingen en al járen oud (al is hij nu weer in deze uitgave te krijgen). Verder neem ik aan dat er nog wel meer verschillende uitvoeringen zijn met allemaal andere formaten en dus aantal pagina's. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-11-2003 12:06] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: vind ik ook (zijn we het toch nog eens een keertje eens).Ik vind dus dat dat laatste Gouwgedeelte bijv. alleen maar een enorme domper zou zijn na al die epische gevechten die ongetwijfeld gaan komen. En als PJ toch dat Gouw gedeelte erin inzou brengen zou er op andere dingen gekort moeten worden. Of je moet echt een film van 7.5 uur maken ofzo. En dat is weer commerciele zelfmoord.  | |||||||||

| 
 | 
 Dat ze terugkeren in de Gouw zou best leuk zijn om te zien, maar idd erg overbodig; misschien iets voor de extended edition, maar zelfs dan zie ik liever andere dingen terug. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: de hobbitknokploeg... heh good intent and honesty do not redeem stupidity  | |||||||||

| 
 | 
 quote:  sowieso de uitdossing van Frodo en consorten lijkt me fantastisch om te zien  Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: zekers, mag van mij wel in de extended zitten, ben sowieso wel benieuwd naar rotk. We gaan em met een paar vrienden tussen kerst en oud & nieuw zien. Hebben we vorige keren ook gedaan. Word wel afkicken volgend jaar, moeten we maar wat anders bedenken   good intent and honesty do not redeem stupidity  | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | 
|  | Index / Nieuws, actualiteit en media |  |  |  |  Vorige pagina | Volgende pagina |  |