IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lord of the Rings #1 Vorige pagina | Volgende pagina
dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 22-12-2003 18:03 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 17:40 schreef invictis het volgende:
uitermate sterk plan
kan je alle gegevens nog een keer doorsturen of had je dat vanmiddag al gedaan?


dat had ik inderdaad al gedaan


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-12-2003 17:44 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Superfilm!!! Op de overrompeling door het slechte weer en dat rund-met-een-zak-chips-in-de-zaal na...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-12-2003 20:56 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

ben hem vandaag gaan zien, en hoe nerd-achtig het ook mag klinken, ik zat op het einde toch met een krop in mijn keel.

wat me ook opviel is tijdens de "emotionele" stukken dat er opeens veel pakjes opengingen voor papieren zakdoekjes te namen, en ook veel gesnotter.

besluit: topper . lotr 1&2 lijken wel prutfilms


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-12-2003 21:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ja, het was een super film. Ik had wel enig veranderingen aangebracht. Het einde had ik veel korter gemaakt bijv. Zoals het einde nu was is alleen maar interessant voor de boekenlezers denk ik en dus perfect materiaal voor de extended DVD. Ik was gestopt bij het terugkeren in de Gouw.De extra tijd had ik besteed aan meer actie scene's in de film, zoals de confrontatie tussen Gandalf en the witchking (waar wel veel foto's van rondzwerven),omdat die niet-boekenlezers meer aanspreken denk ik.

maar goed, zoals gezegd, een superfilm die de serie goed afsluit.en nu nog even wachten op de extended DVD en dan is het pas echt over en uit(en val ik in een diep zwart filmgat)


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-12-2003 21:21 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 21:07 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, het was een super film. Ik had wel enig veranderingen aangebracht. Het einde had ik veel korter gemaakt bijv. Zoals het einde nu was is alleen maar interessant voor de boekenlezers denk ik en dus perfect materiaal voor de extended DVD. Ik was gestopt bij het terugkeren in de Gouw.De extra tijd had ik besteed aan meer actie scene's in de film, zoals de confrontatie tussen Gandalf en the witchking (waar wel veel foto's van rondzwerven),omdat die niet-boekenlezers meer aanspreken denk ik.

maar goed, zoals gezegd, een superfilm die de serie goed afsluit.en nu nog even wachten op de extended DVD en dan is het pas echt over en uit(en val ik in een diep zwart filmgat)


Niet getreurd! Er gaan geruchten dat Peter Jackson en de acteurs weer richting Nieuw Zeeland zijn getrokken voor de verfilming van "The Hobbit". Misschien niet zo spannend als deze trilogie, maar toch zeker de moeite waard denk ik zo!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 23-12-2003 21:24 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 23 december 2003 21:07 schreef attila_de_hun het volgende:

maar goed, zoals gezegd, een superfilm die de serie goed afsluit.en nu nog even wachten op de extended DVD en dan is het pas echt over en uit(en val ik in een diep zwart filmgat)


ik heb een trailer gezien van "King Arthur", volgens mij vind je die ook wel goed als je LOTR goed vond



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-12-2003 21:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 21:21 schreef Morgil het volgende:
Niet getreurd! Er gaan geruchten dat Peter Jackson en de acteurs weer richting Nieuw Zeeland zijn getrokken voor de verfilming van "The Hobbit". Misschien niet zo spannend als deze trilogie, maar toch zeker de moeite waard denk ik zo!

ja, dat was ik effe vergeten! die film moet er gewoon komen. En ik ga die arthurfilm zeker uitchecken, net zoals troy (voorstukjes zagen eruit om te zoenen).
En er komen nog meer mooie films uit zoals starwarsIII harry potter etc etc. maar deze films waren gewoon speciaal en ik denk dat films die zo een impact op mij hebben gehad niet veel meer zullen komen. (de vorige waren de eerste drie starwarsfilms)

oja, ik denk niet dat PJ nu al aan de Hobbit begint. Hij gaat eerst King-kong verfilmen. Wie zit er nu op zo een duffe film van een reuze-aap te wachten.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-12-2003 21:31]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-12-2003 3:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

King kong is helaas een langlopende wens van hem...erg klote want liever dan The Hobbit (die hij vast daarna zal gaan maken) had ik veeeeeel liever Bad Taste 2 gezien.

Zaterdag de 27e gaat deze jongen dat Return of the King kijken; gemeen kijkend, venijnig knarsentandend en vuistenballend bij de hopelijk zeer smerige gore details; KILL KILL KILL THE FUCKING BASTARDS KILL FUKKERDEFUK!!!

...en natuurlijk jankend bij de sentimentele shit zoals ik traantjes moest wegpinken bij het einden van o.a. Terminator 2 & Gladiator


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-12-2003 8:25 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 21:29 schreef attila_de_hun het volgende:
oja, ik denk niet dat PJ nu al aan de Hobbit begint. Hij gaat eerst King-kong verfilmen. Wie zit er nu op zo een duffe film van een reuze-aap te wachten.

King Kong? Cooooool!, just kidding
Ik vond trouwens deel drie van LOTR wel een beetje oversentimenteel.. maargoed, is denk ik een kwestie van persoonlijke smaak.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 24-12-2003 8:35 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 22 december 2003 16:38 schreef Jebes het volgende:
Woensdag 19:30




Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 24-12-2003 8:44 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Ik moet deel 3 nog gaan zien (morgenavond) maar had inderdaad al begrepen dat het laatste half uur een beetje knip en plakwerk is en derhalve slechts interessant voor de boekenlezers. Op zich is dat geen wonder; Jackson is de laatste 5 maanden voor de release 16 uur per dag, 7 dagen per week aan het monteren geweest om de boel op tijd af te krijgen. De extended version (straks in de boxset) is namelijk 6,5 uur lang en dat moest teruggebracht worden naar de 3 uur voor de bioscoop. Geen makkelijke opgave.

Op dit moment is Jackson bezig met het verkrijgen van de rechten voor The Hobbit. In de tussentijd zal hij wel met iets anders bezig zijn. Zolang achter elkaar met Tolkien bezig zijn maakt je volgens mij ook gek.

Anyway, volgend jaar, na de release van de boxset (die gegarandeerd bij mij in de kast komt te staan), word het tijd voor een extended version marathon. Ongeveer 14 uur LOTR! Geweldig!!


Be Patient, Death Will Come Eventually...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-12-2003 9:07 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 8:44 schreef Dragonsfire het volgende:
te krijgen. De extended version (straks in de boxset) is namelijk 6,5 uur lang en dat moest teruggebracht worden naar de 3 uur voor de bioscoop. Geen makkelijke opgave.



6,5 uur mooi mooi mooi !


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 24-12-2003 9:13 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 8:44 schreef Dragonsfire het volgende:
Anyway, volgend jaar, na de release van de boxset (die gegarandeerd bij mij in de kast komt te staan), word het tijd voor een extended version marathon. Ongeveer 14 uur LOTR! Geweldig!!

Daarom dus dat ik nog geen enkele LOTR film gekocht heb.. Er komt ooit wel eens een hele mooie box met alles erin...


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 24-12-2003 13:33 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

die groene smurrie op het eind in het voorlaatste gevecht maakt er wel heel snel een eind aan, maar voor de rest prima film.


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-12-2003 22:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 december 2003 9:13 schreef DarknessThere het volgende:
Daarom dus dat ik nog geen enkele LOTR film gekocht heb.. Er komt ooit wel eens een hele mooie box met alles erin...


Ik ook te wachten op die box met de 3 extended versies combined


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 25-12-2003 9:49 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

De kans is vrij groot dat er na de release van The Hobbit een boxset uit komt van alle LOTR films met The Hobbit erbij. Dat kan echter nog wel even duren daar Peter Jackson nog geen rechten heeft voor The Hobbit en die film alleen nog op papier bestaat.

Daarnaast zal die boxset, als hij er komt, gru-we-lijk duur zijn. De LOTR films zijn natuurlijk een enorm succes en als The Hobbit straks eenzelfde kwaliteit bezit dan gaan de hoge heren van film- en merchandiseland daar uiteraard niet een slaatje maar een compleet lopend buffet uit proberen te slaan.


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-12-2003 10:22 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 24 december 2003 22:55 schreef Mutilator het volgende:
Ik ook te wachten op die box met de 3 extended versies combined


Hier nog één

Maar goed, ik heb gister de film gezien en ik vond em erg goed. Het is inderdaad zo dat sommige stukken erg snel gaan en verder uitgewerkt kunnen worden. Ook duurt 'het sentimentele gedeelte' wat lang (t.o.v. de totale duur van de film)maar als je de extended version hebt dan is die verhouding goed.

Het is vind ik vrij logisch dat het afscheid nemen veel aandacht krijgt, je maakt tenslotte niet elke dag een wandelingetje naar een vulkaan om een ring te vernietigen

Ik heb in ieder geval weer genoten gisteravond, ik vond ook dat er enkele ontroerende mooie stukken in de fim zaten. Bjivoorbeeld het stuk dat Eowyn afscheid neemt van haar vader (mijn eigen vader was gister een maand geleden overleden, dat speelde ook wel mee) en het stuk dat iedereen voor de hobbits knielt, erg mooi)


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 25-12-2003 10:38 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Ben gister gaan kijken en had constant kippevel, en sommige momenten tja
Maar ja, ze zeggen niet voor niks dat ik oversentimenteel ben denk ik....

Anyhoo het was prachtig


true disco chick


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-12-2003 10:43 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Nou ik zat gister af en toe ook met tranen in m'n ogen te kijken.... sentimentele lul die ik ook ben


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 25-12-2003 15:03 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Ik heb hem gister ook gezien. Vond hem erg leuk, net als de andere 2 delen.

Ik vond deze wel een beetje op de 2e lijken, met die bestorming op dat dorp. Dat leek erg veel op de 2e film.

Maar hele mooie film hoor, zeer goed gemaakt


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 25-12-2003 20:34 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Gisteravond gaan bezichtigen: goeie film, mooi gedaan en de tijd vloog voorbij (niet saai dus).


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-12-2003 21:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 december 2003 9:49 schreef Dragonsfire het volgende:
...

Daarnaast zal die boxset, als hij er komt, gru-we-lijk duur zijn. ...


De boxset met of zonder The Hobbit? Ik ga niet wachten op de dvd release van een film die -nog- niet gemaakt is; volgens mij kost de extended 4 dvd versie van The fellowship zo'n 35 euro dus zal die boxset met de drie boekversies van de trilogie zo'n 100 euro kosten? Hopelijk is er dan ook een boxset met alleen de extended films en dan verwacht ik em zo tussen de 50-70 euros.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 25-12-2003 21:20 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

lotr3 gezien vd week, opzich wel leuk
deel 2 vind ik toch het leukst


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 25-12-2003 22:07 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 11:48 schreef Chelman het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet veel anders dan deel 1 en 2 oftewel schitterende beelden en scenografie, heerschende special effects en een matig, niet bijster origineel verhaal.

Ik vind LOTR op technisch vlak een uitblinker en op inhoud geef it hoogstens een zwak voldoende.


helemaal mee eens. ik heb het boek 6 keer gelezen en ik verwachtte echt niet dat de films net zo goed zouden worden, maar van sommige dingen in deel 1 en 2 walg ik gewoon, destemeer omdat ik het een en ander al gevolgd had voordat deel 1 uit zou komen. zo had ik o.a. hoge verwachtingen omdat peter jackson het zou gaan regiseren en ik braindead een gave film vindt. ook het bericht dat John Howe (een illustrator) aan de film mee zou gaan werken vond ik zeer positief.
wat we nu zien zijn triest genoeg films waarbij heel veel onnodige en waardeloze aanpassingen te zien zijn en alleen maar omdat het grote publiek het anders niet zou kunnen volgen. als ik er in mijn omgeving over begin ben ik vaak een 'zeur', maar meestal merk ik ook dat niemand (uit mijn omgeving dan) het boek zo goed kent als ik, dus dan is het al gauw einde discussie.


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 25-12-2003 23:58 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

O ja.. RotK... leuke film... op dat sentimentele gezeik na... en dat het einde wel erg afgezaagd is

Deeltje numero deux was leuker


FREEZE


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen