IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lord of the Rings #1 Vorige pagina | Volgende pagina
Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 03-09-2003 20:30 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 20:27 schreef Chelman het volgende:
hoe kan je nou spoilers van een film hebben waarvan iedereen (bijna) het verhaal toch al kent?


Toch zijn er nog mensen die de boeken niet hebben gelezen.

En er zijn mensen die niks van de film willen zien tot 17 december.


dood


bean
Usericon van bean
Posted 25-09-2003 12:52 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

inderdaad, ik weet echt niet hoe het verder gaat en ik hoef ook niks te weten. Ik zie het in december wel.

Ik lees ook geen boeken, dat is vroeger op school door dwangmatig shit moeten lezen totaal verpest.



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-09-2003 13:05 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2003 16:28 schreef Zenial het volgende:
Vierde LotR film:


Dat is niet de vierde film, de vierde film komt niet.

Het plaatje dat je laat zien is een geflopte tekenfilm-versie van The Hobbit en heeft verder niks met DEZE films te maken. (hij heeft zelfs niks te maken met de geflopte (ja...ook een flop) tekenfilmversie van LotR)


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-09-2003 13:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Voor zover ik weet zal het "Pad der Doden" niet in de film voorkomen, wel zal Shelob tevoorschijn komen. Persoonlijk baal ik flink dat het "Pad der Doden" eruit is! maar..........misschien staat hij straks wel op de collectors edition als bonus... let's just hope


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-09-2003 13:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ja, dat is inderdaad jammer...maar bekijk het van de positieve kant: Als ze het erin gezet hadden, was het waarschijnlijk net zo slaapverwekkend geweest zijn als de dode moerassen


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 25-09-2003 13:17 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 25 september 2003 12:52 schreef bean het volgende:
inderdaad, ik weet echt niet hoe het verder gaat en ik hoef ook niks te weten. Ik zie het in december wel.

Ik lees ook geen boeken, dat is vroeger op school door dwangmatig shit moeten lezen totaal verpest.


het kan nog erger..

een vriend van mij heeft nog geen enkele gezien of gelezen...hij gaat ze allemaal achter elkaar kijken



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-09-2003 13:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Het kan nog erger: Mensen beweren een fan te zijn van het werk van Tolkien, terwijl ze alleen de films gezien hebben. Kijk als voorbeeld eens op het forum van www.thefellowship.nl, bij Tolkiengenootschap Unquendor kunnen we die gasten wel afschieten

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 25-09-2003 13:24]


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 25-09-2003 13:23 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 25 september 2003 13:21 schreef Elfensteen het volgende:
Het kan nog erger: Mensen beweren een fan te zijn van het werk van Tolkien, terwijl ze alleen de films gezien hebben. Kijk als voorbeeld eens op het forum van www.thefellowhip.nl, bij Tolkiengenootschap Unquendor kunnen we die gasten wel afschieten


gelukkig is de fellow hip



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 25-09-2003 13:27 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
17 jaar later verschijnt Gandalf weer in de Gouw


ten eerste: de Gouw? noem ut aub gewoon the Shire..dat klinkt ten minste nog een beetje..

ten tweede: dit is de eerste melding van Gandalf in het stuk...hoezo weer dan? (jaja, weet ik wel, maar zet ut dan ook in de samenvatting)



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 25-09-2003 13:29 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 13:21 schreef Elfensteen het volgende:
Het kan nog erger: Mensen beweren een fan te zijn van het werk van Tolkien, terwijl ze alleen de films gezien hebben. Kijk als voorbeeld eens op het forum van www.thefellowship.nl, bij Tolkiengenootschap Unquendor kunnen we die gasten wel afschieten


Per wanneer mag je je wel een fan noemen dan?
Zit daar een examen aan vast?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-09-2003 13:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Trouwens de collectors set die in november uitkomt zal geen 3 maar 4 dubbel!!! DVD worden, met als extra een beeldje van Gollum erbij. 1 van de dvd's zal geheel gewijd worden aan het onstaan, filmen etc. van Gollum... ben benieuwd. Ik was nml. toch wel ietwat teleurgesteld over deel 2 na de magistrale verfilming van het eerste deel van het boek. Het feit dat er een verhaallijn is verzonnen die geen enkele link heeft tot het boek stoorde mij toch wel enigszins. Die hele verhaallijn over de "verboden liefde" tussen Araghorn en Arwen bijvoorbeeld.. en dan Frodo en Sam, die zijn nooit in heel Gondor niet geweest en zeker niet toen die stad ook nog eens werd aangevallen... Maar ik was wel echt onder de indruk van "De Dode Moerassen"

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 25-09-2003 13:36]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 25-09-2003 13:36 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 25 september 2003 13:35 schreef Staalman het volgende:
Trouwens de collectors set die in november uitkomt zal geen 3 maar 4 dubbel!!! DVD worden, met als extra een beeldje van Gollum erbij. 1 van de dvd's zal geheel gewijd worden aan het onstaan, filmen etc. van Gollum... ben benieuwd. Ik was nml. toch wel ietwat teleurgesteld over deel 2 na de magistrale verfilming van het eerste deel van het boek. Het feit dat er een verhaallijn is verzonnen die geen enkele link heeft tot het boek stoorde mij toch wel enigszins. Die hele verhaallijn over de "verboden liefde" tussen Araghorn en Arwen bijvoorbeeld.. en dan Frodo en Sam, die zijn nooit in heel Gondor niet geweest en zeker niet toen die stad ook nog eens werd aangevallen... Maar ik was echt onder de indruk van "De Dode Moerassen"


dat was ook Gondor niet gast



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-09-2003 13:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 september 2003 13:05 schreef Elfensteen het volgende:
Het plaatje dat je laat zien is een geflopte tekenfilm-versie van The Hobbit en heeft verder niks met DEZE films te maken. (hij heeft zelfs niks te maken met de geflopte (ja...ook een flop) tekenfilmversie van LotR)

Ja DUH

quote:
Op 25 september 2003 13:29 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Per wanneer mag je je wel een fan noemen dan?
Zit daar een examen aan vast?

Hehehe ja een speciaal nerd-examen.
"Heb je een vriendin? ja? Afgekeurd!!!"


Zenial


Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 25-09-2003 13:39 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Dat was inderdaad een beetje jammer aan de film, maar ja, dan gaan uiteindelijk de belangen van de Hollywoodpuristen om een goedlopende film te maken zonder al teveel buitensporige details daarin te vermelden helaas voor ..
Je vergeet overigens te melden dat de Extended DVD versie van 'The Two Towers' 40 (!) minuten extra film zal bevatten!

Edit: Tegen Staalman.

[Dit bericht is gewijzigd door Waldkauz op 25-09-2003 13:40]


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 25-09-2003 13:39 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 13:36 schreef Zenial het volgende:
Ja DUH


Hehehe ja een speciaal nerd-examen.
"Heb je een vriendin? ja? Afgekeurd!!!"


Fok! Ik ben dan geen fan...
Moet ik mijn leven een nieuwe betekenis zien te geven...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-09-2003 13:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 13:29 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Per wanneer mag je je wel een fan noemen dan?
Zit daar een examen aan vast?
Kijk maar eens op www.unquendor.nl en dan weet je misschien wat ik bedoel. Ik vind het alleen zwak dat die mensen niet de tijd nemen om het boek te lezen, maar wel om de film te zien (dan heb ik het over mensen van een jaar of 15/16 (of mijn leeftijd))


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-09-2003 13:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 13:39 schreef Waldkauz het volgende:
Dat was inderdaad een beetje jammer aan de film, maar ja, dan gaan uiteindelijk de belangen van de Hollywoodpuristen om een goedlopende film te maken zonder al teveel buitensporige details daarin te vermelden helaas voor ..
Je vergeet overigens te melden dat de Extended DVD versie van 'The Two Towers' 40 (!) minuten extra film zal bevatten!

Edit: Tegen Staalman.


Ik laat mijn beschaamde hoofd zakken en bied mijn nederige excuses aan en realiseer dat U helemaal gelijk heeft



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 25-09-2003 16:50 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht



Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 25-09-2003 18:23 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Ik heb afgelopen zondag deel II gezien en vond t erg gaaf, nog gaver dan deel I....in december ga ik naar een LOTR marathon, alle 3 de delen incl. buffet



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-09-2003 18:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Als die uitkomt, wie wil er dan met me mee naar de bioscoop?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 25-09-2003 18:40 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 18:23 schreef Mirandarijntje het volgende:
Ik heb afgelopen zondag deel II gezien en vond t erg gaaf, nog gaver dan deel I....in december ga ik naar een LOTR marathon, alle 3 de delen incl. buffet


Daar heb ik voor bedankt. Mij iets te lange zit. Kan mijn zitvlees niet tegen...
Kijk de eerste twee films wel op DVD van tevoor met vrienden. Dan maar een iets kleiner scherm...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-09-2003 18:45 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ja, vond 3 uur al iets te lang eigenlijk. Die 9 uur gaat me helemaal niet lukken dan.


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 25-09-2003 20:19 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 25 september 2003 18:45 schreef Iskariot het volgende:
Ja, vond 3 uur al iets te lang eigenlijk. Die 9 uur gaat me helemaal niet lukken dan.


Ik vind t normaalgesproken ook wel lang hoor voor een film maar bij LOTR had ik dat écht niet in de gaten, tijd vloog echt voorbij vond ik



Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 29-09-2003 10:58 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

Hmmz ik ben benieuwd.. Zal wel weer aan het eind van het jaar zijn..


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 29-09-2003 11:36 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ik haatst ut dat ut zo lang duurt
gollem



Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen