IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Politie / justitie / rechtssysteem / wetgeving enzovoorts. Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-05-2007 22:01 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 mei 2007 21:49 schreef Greycloak het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/APFSDS

Hoeveel auto's ken jij die 1.740 meter per seconde kunnen?

Ghehehe en wat zou het effect zijn als een personen auto daarmee beschoten wordt? Ben wel benieuwd

Eigenlijk wel een goed idee. Rij je asociaal? Dan wordt je auto naar de kanker geschoten. Werkt wel beter dan zo'n tijdelijke rijontzegging


Zenial


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-05-2007 22:46 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2007 19:02 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nee, er is iets misgegaan in m'n bovenkamer bij 't typen :p.
ah ok dan


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 9:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2007 19:49 schreef de laar het volgende:
En heb ik gezegd dat hardrijden niet onder criminaliteit valt?



Hardrijden is een overtreding, valt niet onder criminaliteit nee.. of vind jij van wel?


de laar
Usericon van de laar
Posted 12-05-2007 18:32 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Wat is dan het verschil tussen een overtreding en een misdrijf?

Iemand die een dodelijk ongeval veroorzaakt door willens en wetens één of meerdere overtredingen te plegen kan wat mij betreft gerust voor crimineel doorgaan.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 18:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 18:32 schreef de laar het volgende:
Wat is dan het verschil tussen een overtreding en een misdrijf?

Iemand die een dodelijk ongeval veroorzaakt door willens en wetens één of meerdere overtredingen te plegen kan wat mij betreft gerust voor crimineel doorgaan.


In het heel kort..
Misdrijven zijn ernstige strafbare feiten, overtredingen zijn licht strafbare feiten. Hard rijden valt in principe onder overtredingen, alhoewel er wel uitzonderingen voor bestaan (gelukkig hebben we daar een rechter voor, in situaties zoals door jou beschreven).

Fietsen op de stoep is een overtreding, geen misdaad.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-05-2007 18:40]


de laar
Usericon van de laar
Posted 12-05-2007 18:50 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 18:38 schreef MMayo het volgende:
Fietsen op de stoep is een overtreding, geen misdaad.

Van meeste zogeheten overtredingen is het dan ook belachelijk dat ze ooit in het wetboek van strafrecht zijn opgenomen.
En zolang de politie zich met dit soort onbenullige zaken bezig houd is het ook wel logisch dat het overgrote deel van alle misdrijven nooit wordt opgelost.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 18:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 18:50 schreef de laar het volgende:
Van meeste zogeheten overtredingen is het dan ook belachelijk dat ze ooit in het wetboek van strafrecht zijn opgenomen.
En zolang de politie zich met dit soort onbenullige zaken bezig houd is het ook wel logisch dat het overgrote deel van alle misdrijven nooit wordt opgelost.




Het is maar wat je onbenullig vind. Auto over voetpad of zoals laatst bijvoorbeeld.. auto over het terras moet dan ook maar gewoon kunnen? Voetganger op de snelweg? Motorrijder over de stoep? Niet voor niks dat er diverse wegen zijn aangelegd voor diverse vervoersmiddelen. Dat er voor alles maar een regel of wet moet komen ligt toch echt aan de mens zelf, die hebben het schijnbaar nodig.

Dat opwachten ziet er wel vrij achterlijk uit, helemaal in die situatie maarja waar ga je de grens leggen?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2007 18:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Omdat ze simpelweg het lef niet hebben. Zielige onderkruipsels die zelf met hun portofoons, petten en pistolen alleen mensen lastig vallen die wat te hard rijden. De grotere jongens pakken durven ze niet omdat ze dan misschien niet de machtigste zijn.
De politie bestaat uit als kind gepestte achterbakse flikkers met kleine pikkies en feministische tyfusbitchen die ervan overtuigd zijn dat ze een klein pikkie in plaats van een kut hebben.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 18:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja dat maakt vast deel uit van de sollicitatie procedure. Zeg flikker, ben je vroeger gepest? Ja. Aangenomen!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2007 19:02 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Alleen mensen die zwaar gebukt gaan onder een minderwaardigheidscomplex ambiëren een loopbaan bij de politie uit pure compensatiedrang. En zo is het gewoon. Punt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 19:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Toch vreemd dat men daar dan een tekort heeft aan personeel


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2007 19:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat is omdat de criminaliteit verhard, worden ze bang van.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


de laar
Usericon van de laar
Posted 12-05-2007 19:29 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 19:13 schreef Heiden het volgende:
Dat is omdat de criminaliteit verhard, worden ze bang van.

Het heeft er ook wel mee te maken dat ze niks mogen.
De eerste de beste agent die wel het lef heeft om een marokkaantje van zijn (lees:andermans) scooter te rammen wordt onmiddelijk geschorst,zoals laatst in Den Bosch het geval is geweest.

De meeste zijn inderdaad watjes die liever bonnen schrijven omdat ze die echte boeven eigenlijk toch wel eng vinden.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-05-2007 19:36 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Generaliseren ftw!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2007 19:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Generaal Iseer to the rescue!1!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-05-2007 19:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Die agent die in Utrecht in de wijk ondiep ofzo die kerel doodschoot, wordt helaas ook vervolgd.


Fuck the world and fuck you


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 19:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 19:29 schreef de laar het volgende:
Het heeft er ook wel mee te maken dat ze niks mogen.
De eerste de beste agent die wel het lef heeft om een marokkaantje van zijn (lees:andermans) scooter te rammen wordt onmiddelijk geschorst,zoals laatst in Den Bosch het geval is geweest.

De meeste zijn inderdaad watjes die liever bonnen schrijven omdat ze die echte boeven eigenlijk toch wel eng vinden.




Ja precies.
Gelukkig heb je binnen dat vakgebied geen diverse functies en onderdelen.


de laar
Usericon van de laar
Posted 12-05-2007 20:00 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 19:48 schreef MMayo het volgende:
Ja precies.
Gelukkig heb je binnen dat vakgebied geen diverse functies en onderdelen.

Helaas wel zul je bedoelen.
Zo kijkt bijvoorbeeld de parkeerpolitie gewoon even de andere kant op als er een eindje verderop een auto wordt gekraakt.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2007 20:00 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het vereist ook nogal een hoop lef om een Marokkaan van een scooter af te klappen...

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 12-05-2007 20:01]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2007 20:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 19:29 schreef de laar het volgende:
De meeste zijn inderdaad watjes die liever bonnen schrijven omdat ze die echte boeven eigenlijk toch wel eng vinden.




dat zal wel weing met de mensen op zichzelf te maken hebben maar eerder met de hele poespas die erna komt als een agent eens een keer ferm optreedt


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 20:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:00 schreef de laar het volgende:
Helaas wel zul je bedoelen.
Zo kijkt bijvoorbeeld de parkeerpolitie gewoon even de andere kant op als er een eindje verderop een auto wordt gekraakt.


Eigen ervaring? En vertel, wat heb jij gedaan?
Ik trek ook altijd mensen van hun plaats bij hevige ongelukken, bedoel.. waarom wachten op een ambulance.. dat kan ik toch ook zelf wel.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2007 20:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ferm optreden? Arrestatie is toch echt een normale kerntaak van de politie, waarom kunnen ze iemand als mij wel zomaar arresteren voor wildplassen en me vervolgens een nacht in de cel gooien zoals bij de laatste jaarwisseling terwijl ze wel met grote bogen om de Hells Angels, Bandidos, grotere spelers in het drugswereldje, woonwagenkampen en meer van dat soort zaken heenrijden?
Lafaards die zich na hun werk afrukken omdat ze mensen zoals jij en ik lekker hebben geïntimideerd.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-05-2007 20:17 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 mei 2007 20:15 schreef Heiden het volgende:
Ferm optreden? Arrestatie is toch echt een normale kerntaak van de politie, waarom kunnen ze iemand als mij wel zomaar arresteren voor wildplassen en me vervolgens een nacht in de cel gooien zoals bij de laatste jaarwisseling terwijl ze wel met grote bogen om de Hells Angels, Bandidos, grotere spelers in het drugswereldje, woonwagenkampen en meer van dat soort zaken heenrijden?
Lafaards die zich na hun werk afrukken omdat ze mensen zoals jij en ik lekker hebben geïntimideerd.


Dikke +1...

De politiemensen zijn over het algemeen grote klootzakken, een paar uitzonderingen daargelaten. Ik word kotsmisselijk van die lui.....



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 20:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Lijkt me nogal logisch he. In principe gaat de eigen veiligheid boven de rest. Je gaat niet in je uppie of met zn tweetjes een groep van bijvoorbeeld 20 man even proberen te arresteren. Doe je dat wel, dan ben je dom bezig.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-05-2007 20:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:17 schreef blonde rockgod het volgende:
Dikke +1...

De politiemensen zijn over het algemeen grote klootzakken, een paar uitzonderingen daargelaten. Ik word kotsmisselijk van die lui.....
ACAB!


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen