IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Politie / justitie / rechtssysteem / wetgeving enzovoorts. Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-05-2007 18:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-05-2007 18:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik was als kind eens bijna van mn fiets gejakkerd, aan de wijkagent verteld en toen kreeg ik met een paar vriendjes een rondleiding op het politiebureau, mocht zelfs de hand schudden van de hoofdcommisaris!!



Je moeder.


de laar
Usericon van de laar
Posted 15-05-2007 19:06 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 18:47 schreef Zenial het volgende:
Hou je bek homo

Sterk weerwoord.
Ben je nou echt zo'n eikel als ik al dacht?


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 15-05-2007 19:17 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 15 mei 2007 18:54 schreef karnivoor het volgende:
ik was als kind eens bijna van mn fiets gejakkerd, aan de wijkagent verteld en toen kreeg ik met een paar vriendjes een rondleiding op het politiebureau, mocht zelfs de hand schudden van de hoofdcommisaris!!




Zoiets had ik ook, maar dan anders en het ging om hamburgers zelf bakken bij de mcdonalds.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-05-2007 19:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 15-05-2007 19:24 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ja, sorry, de situatie was op de één of andere manier zo herkenbaar.



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-05-2007 19:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik ben nog ooit een keer in aanraking geweest met de heren, voor geluidoverlast.


Fuck the world and fuck you


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-05-2007 19:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 mei 2007 19:06 schreef de laar het volgende:
Sterk weerwoord.
Ben je nou echt zo'n eikel als ik al dacht?


Snap je nou echt niks?


Zenial


de laar
Usericon van de laar
Posted 15-05-2007 19:51 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 19:39 schreef Zenial het volgende:
Snap je nou echt niks?

Val dood lul.
Hoe moet ik nou snappen wat je vanachter je computertje allemaal zo lollig vind?
Mislukte figuren zoals jij daar veeg ik de vloer mee aan.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-05-2007 19:54 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 mei 2007 19:17 schreef Wansmaak het volgende:
Zoiets had ik ook, maar dan anders en het ging om hamburgers zelf bakken bij de mcdonalds.

Nee Wim, dat hete gewoon een kinderfeestje


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2007 20:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 19:51 schreef de laar het volgende:
Val dood lul.
Hoe moet ik nou snappen wat je vanachter je computertje allemaal zo lollig vind?
Mislukte figuren zoals jij daar veeg ik de vloer mee aan.


Hmm hoe noemen ze dat toch ook alweer als mensen de discussie niet meer aankunnen en denken te moeten gaan schelden.. hmm..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2007 20:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:30 schreef de laar het volgende:
Het was anders wel degelijk serieus bedoeld.
Ik ben zelf ook geen voorstander van geweld maar wat wil je dan beginnen tegen mensen die overal maar schijt aan hebben?
Ik ben zolangzamerhand wel benieuwd of je zelf een beter idee hebt.


Dus iemand in overtreding heeft automatisch overal maar de schijt aan? Apart.

Of ik zelf een beter idee heb? Ik vind dat agenten meer verantwoordelijkheid mogen dragen, tegenwoordig worden ze middels een heeeeeleboel wetten in toom gehouden. Die lui doen ook maar hun werk.


de laar
Usericon van de laar
Posted 15-05-2007 20:38 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 20:13 schreef MMayo het volgende:
Hmm hoe noemen ze dat toch ook alweer als mensen de discussie niet meer aankunnen en denken te moeten gaan schelden.. hmm..

Jij blijft de werkelijkheid wel zeer consequent verdraaien.
Ik ben bereid met iedereen op een normale manier in discussie te gaan en scheld daarbij niemand uit.Ook jou niet.

Mensen die echter van begin aan met beledigingen e.d. gaan strooien hebben aan mij een verkeerde.
Dus ga mij a.u.b. niet van verbale onmacht zitten betichten want dat slaat nergens op.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-05-2007 20:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 20:38 schreef de laar het volgende:
Jij blijft de werkelijkheid wel zeer consequent verdraaien.
Ik ben bereid met iedereen op een normale manier in discussie te gaan en scheld daarbij niemand uit.Ook jou niet.

Mensen die echter van begin aan met beledigingen e.d. gaan strooien hebben aan mij een verkeerde.
Dus ga mij a.u.b. niet van verbale onmacht zitten betichten want dat slaat nergens op.
Weer iemand die die *&^%$ eindelijk door heeft ! bravo !


Fuck the world and fuck you


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2007 20:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 20:38 schreef de laar het volgende:
Jij blijft de werkelijkheid wel zeer consequent verdraaien.
Ik ben bereid met iedereen op een normale manier in discussie te gaan en scheld daarbij niemand uit.Ook jou niet.

Mensen die echter van begin aan met beledigingen e.d. gaan strooien hebben aan mij een verkeerde.
Dus ga mij a.u.b. niet van verbale onmacht zitten betichten want dat slaat nergens op.
De laar, Zenial maakte een grap. Het was grappig dat hij jou 'homo' noemde na jouw opmerking.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


de laar
Usericon van de laar
Posted 15-05-2007 20:45 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 20:16 schreef MMayo het volgende:
Dus iemand in overtreding heeft automatisch overal maar de schijt aan? Apart.

Of ik zelf een beter idee heb? Ik vind dat agenten meer verantwoordelijkheid mogen dragen, tegenwoordig worden ze middels een heeeeeleboel wetten in toom gehouden. Die lui doen ook maar hun werk.

Je blijft maar aan de gang over die overtredingen.
Mensen die schijt hebben aan de wet zijn niet in overtreding maar die zijn crimineel.

"Die lui doen ook maar hun werk" schrijf je.
Dat is nou net het probleem. Met lamlendig je tijd volmaken en de boel maar op zijn beloop laten schieten we niks op.
Dan kunnen ze net zo goed de plantsoenen gaan schoffelen.


de laar
Usericon van de laar
Posted 15-05-2007 20:47 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 20:40 schreef Misanthrope het volgende:
De laar, Zenial maakte een grap. Het was grappig dat hij jou 'homo' noemde na jouw opmerking.

Goh,wat een lolbroek zeg.
Ik lach me suf.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2007 20:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 20:47 schreef de laar het volgende:
Goh,wat een lolbroek zeg.
Ik lach me suf.
Anders ik wel.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-05-2007 21:47 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Maakt niet uit, ik vond het erg grappig en dat is het belangrijkste


Zenial


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-05-2007 1:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 20:38 schreef de laar het volgende:
Jij blijft de werkelijkheid wel zeer consequent verdraaien.
Ik ben bereid met iedereen op een normale manier in discussie te gaan en scheld daarbij niemand uit.Ook jou niet.

Mensen die echter van begin aan met beledigingen e.d. gaan strooien hebben aan mij een verkeerde.
Dus ga mij a.u.b. niet van verbale onmacht zitten betichten want dat slaat nergens op.



Hier valt niet zoveel aan te verdraaien.

quote:
Op 12 mei 2007 21:09 schreef de laar het volgende:
tweederangs-intellectuelen


quote:
Op 12 mei 2007 21:12 schreef de laar het volgende:
wartaal post.


quote:
Op 15 mei 2007 19:51 schreef de laar het volgende:
Val dood lul.
Mislukte figuren zoals jij



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-05-2007 1:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 20:45 schreef de laar het volgende:
Je blijft maar aan de gang over die overtredingen.
Mensen die schijt hebben aan de wet zijn niet in overtreding maar die zijn crimineel.

"Die lui doen ook maar hun werk" schrijf je.
Dat is nou net het probleem. Met lamlendig je tijd volmaken en de boel maar op zijn beloop laten schieten we niks op.
Dan kunnen ze net zo goed de plantsoenen gaan schoffelen.


Crimineel ben je pas als je een grove overtreding maakt of herhaaldelijke overtredingen maakt, niet als je alleen maar schijt aan de wet hebt. En ja ik blijf aan de gang over het maken van een overtreding en het criminieel zijn, omdat daar simpelweg grote verschillen in zijn. Ik ben dan ook niet van mening dat elke overtreding met gelijke maatregelen moet worden afgestraft.

En ik ben het simpelweg niet met jou eens dat al die lui niks doen, wel vind ik dat men wat meer mag gaan doen maarja als dat middels allerlei wetten wordt tegen gehouden kunnen zij er zelf ook weinig aan doen. Het is immers maar werk.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-05-2007 1:10]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-05-2007 1:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 mei 2007 19:51 schreef de laar het volgende:
Val dood lul.
Hoe moet ik nou snappen wat je vanachter je computertje allemaal zo lollig vind?
Mislukte figuren zoals jij daar veeg ik de vloer mee aan.


als je dat niet snapt ben je
1 niet bekend met fora
2 een volkomen incapabele mongool


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-05-2007 7:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-05-2007 8:04 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Is zij agente?


Zenial


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-05-2007 13:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 19:27 schreef mental het volgende:
Ik ben nog ooit een keer in aanraking geweest met de heren, voor geluidoverlast.


Toe maar.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen