|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Sterk weerwoord. Ben je nou echt zo'n eikel als ik al dacht? |
|
quote: Zoiets had ik ook, maar dan anders en het ging om hamburgers zelf bakken bij de mcdonalds. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Je moeder. |
|
Ja, sorry, de situatie was op de één of andere manier zo herkenbaar. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ben nog ooit een keer in aanraking geweest met de heren, voor geluidoverlast. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Snap je nou echt niks? Zenial |
|
quote: Val dood lul. Hoe moet ik nou snappen wat je vanachter je computertje allemaal zo lollig vind? Mislukte figuren zoals jij daar veeg ik de vloer mee aan. |
|
quote: Nee Wim, dat hete gewoon een kinderfeestje |
|
quote: Hmm hoe noemen ze dat toch ook alweer als mensen de discussie niet meer aankunnen en denken te moeten gaan schelden.. hmm.. |
|
quote: Dus iemand in overtreding heeft automatisch overal maar de schijt aan? Apart. Of ik zelf een beter idee heb? Ik vind dat agenten meer verantwoordelijkheid mogen dragen, tegenwoordig worden ze middels een heeeeeleboel wetten in toom gehouden. Die lui doen ook maar hun werk. |
|
quote: Jij blijft de werkelijkheid wel zeer consequent verdraaien. Ik ben bereid met iedereen op een normale manier in discussie te gaan en scheld daarbij niemand uit.Ook jou niet. Mensen die echter van begin aan met beledigingen e.d. gaan strooien hebben aan mij een verkeerde. Dus ga mij a.u.b. niet van verbale onmacht zitten betichten want dat slaat nergens op. |
|
quote:Weer iemand die die *&^%$ eindelijk door heeft ! bravo ! Fuck the world and fuck you |
|
quote:De laar, Zenial maakte een grap. Het was grappig dat hij jou 'homo' noemde na jouw opmerking. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Je blijft maar aan de gang over die overtredingen. Mensen die schijt hebben aan de wet zijn niet in overtreding maar die zijn crimineel. "Die lui doen ook maar hun werk" schrijf je. Dat is nou net het probleem. Met lamlendig je tijd volmaken en de boel maar op zijn beloop laten schieten we niks op. Dan kunnen ze net zo goed de plantsoenen gaan schoffelen. |
|
quote: Goh,wat een lolbroek zeg. Ik lach me suf. |
|
quote:Anders ik wel. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Maakt niet uit, ik vond het erg grappig en dat is het belangrijkste Zenial |
|
quote: Hier valt niet zoveel aan te verdraaien. quote: quote: quote: |
|
quote: Crimineel ben je pas als je een grove overtreding maakt of herhaaldelijke overtredingen maakt, niet als je alleen maar schijt aan de wet hebt. En ja ik blijf aan de gang over het maken van een overtreding en het criminieel zijn, omdat daar simpelweg grote verschillen in zijn. Ik ben dan ook niet van mening dat elke overtreding met gelijke maatregelen moet worden afgestraft. En ik ben het simpelweg niet met jou eens dat al die lui niks doen, wel vind ik dat men wat meer mag gaan doen maarja als dat middels allerlei wetten wordt tegen gehouden kunnen zij er zelf ook weinig aan doen. Het is immers maar werk. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-05-2007 1:10] |
|
quote: als je dat niet snapt ben je 1 niet bekend met fora 2 een volkomen incapabele mongool Je moeder. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Is zij agente? Zenial |
|
quote: Toe maar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |