IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Politie / justitie / rechtssysteem / wetgeving enzovoorts. Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-08-2003 16:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Doen Atilla

Die maffe allochtonen denken blijkbaar dat de politieagenten hier net zo corrupt en partijdig zijn als in het bananenland waar ze vandaan komen ofzo?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-08-2003 16:12 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2003 15:54 schreef attila_de_hun het volgende:
...
Ik denk dit en dit over dat comité. Ik ga ook een comité oprichten: Comité voor het neerknallen van messenzwaaiende criminelen. Iedere maand(?)krijgt de politieagent die de meeste criminelen "te grazen" heeft genomen een (wissel)beker.

HAHAHAHA!! Vet, je zou 't eigenlijk voor de gein moeten doen. Een paar handtekeningen verzamelen (zo gedaan met zo'n initiatief) en een websaaitje.



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 10-08-2003 17:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Mijn handtekening heb je.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 10-08-2003 17:50 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik teken ook wel.

Als het zo door gaat mogen agenten over een paar jaar niet eens meer naar criminelen wijzen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


element
Usericon van element
Posted 10-08-2003 18:21 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

ik vind dat die agent goed gehandeld heeft
maar de strafe moeten wel een stukzwaarder want nu doen ze maar wat ze willen want ze heben in zo een gevangenis beter af dan thuis

maar ook bij winkels ken juh zien dat marokanen enzo liever dingen jaten dan r voor te werken want ze vragen bij gamewinkels heel vaak ofzo een demo gratis is -_-
of ze vragen of ze een spel mogen spellen en dat doen ze elke dag en ze kopen nooit iets -_-
ze eten ook heel vaak van die zonnebloem pitten :/ en dan gooien ze die velen van die pitten op de grond in een winkel -_-

quote:
Op 8 augustus 2003 9:04 schreef bonobo het volgende:
Typisch. De Marokkaanse gemeeschap reageert precies zoals verwacht: met veel frustratie en woede omdat een van hen terecht om zeep is geholpen.

Alleen had de agent hem eerst op zijn beide knieschijven moeten schieten zodat ie wat langer kon uitkermen van pijn, om alsnog een schot in zijn nek te verkopen.





yup dat was zeker te verwachten die lui janken zelfs als r een van hun soort word gedood die ze niet eens kenen -_-

mss ook nog ff 2x in bijde armen

quote:
Op 8 augustus 2003 9:49 schreef Lord Morgoth het volgende:
En iedere Turk is zeker lui en stinkt? Sure dude...



hmmm lui weet ik niet maar somige stinken wel :/

quote:
Op 8 augustus 2003 11:22 schreef wladimir het volgende:
Toen kwam ik voor de eerste keer een Turks/Marokaans jongen in Nederland tegen en toen werd er meteen gedreigd dan ik in elkaar werd geslagen.
Zelfs in kleine dorpjes ontregelen ze alles, waar ze zich groeperen en alles verzieken.



mee eens
toen ik nog in ellecom woonde had juh ook van die lui kwamen allemaal uit asielzoeker gedoe daarzo
maar als ze alleen zijn dan durfen ze niks
dat is eigelijk wel het zieligst



maar die lui vluchten zelf uit hun eigen land omdat ze te zwak zijn om terug te vechten en dan moeten mensen uit nl enzo voor hun vechten =_=


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-08-2003 18:22 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Nu voor de laatste keer: Zou je verstaanbaar Nederlands willen praten zonder al die ongebruikelijke smileys en het hoge irritatieniveau van spelfouten. DANK JE WEL


occult
Usericon van occult
Posted 10-08-2003 18:40 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 10 augustus 2003 18:22 schreef Elfensteen het volgende:
Nu voor de laatste keer: Zou je verstaanbaar Nederlands willen praten zonder al die ongebruikelijke smileys en het hoge irritatieniveau van spelfouten. DANK JE WEL




uhhh ff by the way ieder mag toch zelf kiezen hoe diegene post.





mijn mening de agent deed goed. en ze mogen zkr wel vaker het wapen trekken. zal het een stuk beter worden hier in het kleine nederlandje waar iedereen tegenwoordig maar natoe komt


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-08-2003 10:00 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 11-08-2003 10:08]


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 11-08-2003 10:19 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2003 18:21 schreef element het volgende:
maar ook bij winkels ken juh zien dat marokanen enzo liever dingen jaten dan r voor te werken want ze vragen bij gamewinkels heel vaak ofzo een demo gratis is -_-
of ze vragen of ze een spel mogen spellen en dat doen ze elke dag en ze kopen nooit iets -_-
ze eten ook heel vaak van die zonnebloem pitten :/ en dan gooien ze die velen van die pitten op de grond in een winkel -_-



haha, jij zou een politieke partij moeten oprichten.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-08-2003 14:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

OP FOK weer een uiterst fraai voorbeeld gevonden over hoe het Nederlandse recht functioneert:

In Zandvoort zijn de verzamelde strandtenthouders de overlast van Marokkaanse jongeren meer dan zat. Ze eisen dat er maatregelen worden genomen tegen groepen Marokkaanse jongeren uit Amsterdam die de horeca en badgasten al jaren lang terroriseren. Volgens hen loopt de situatie steeds verder uit de hand.

Afgelopen zondag nog werd de eigenaar van strandpaviljoen Far Out vastgezet die vier Marokkanen met een nep wapen bedreigde en zo zijn tent uitjoeg. De vier kwamen verhaal halen omdat ze er met acht andere Marokkanen eerder waren uitgezet. Er werden toen kreten geroepen als : 'Ik vermoord je' , 'Jij gaat dood'. De eigenaar is door de rechtbank in Haarlem in voorarrest geplaatst.

Begin juni werd een 22-jarige vrouw in de trein van Zandvoort naar Amsterdam aangerand door een groep van zo'n vijftien Marokkaanse jongeren. Eerder hadden zij in Zandvoort badgasten uitgedaagd en beledigd.

Een groep verontruste strandtenthouders heeft vanmorgen een spoedvergadering gehouden over de groeiende overlast van de Marokkaanse jongeren. Daarbij is besloten dat zij zich nogmaals schriftelijk tot de gemeente zullen wenden. ze vinden dat de gemeente nu eindelijk harde maatregelen moet nemen .

Aan welke maatregelen de strandtenthouders denken willen zij vooralsnog niet zeggen. ''Daarvoor ligt de zaak te gevoelig''.


dus:

1. Tuig terroriseert een strandtent
2. Tuig wordt buitengezet
3. Tuig komt verhaal halen
4. Tuig wordt met een NEP-pistool buitengejaagd
5. Strandtenteigenaar zit in voorarrest??? Ik zal wel iets gemist hebben.

Als ik crimineel was wist ik het wel. Ik zou ONMIDDELLIJK naar nederland gaan. Dat is toch het Disneywordl voor criminelen. En dit is voorlopig de laatste keer dat ik zoiets post want ik kan wel bezig blijven. Die belgische wet begint steed realistischer te worden lijkt me.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-08-2003 14:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hier kan ik alleen dit op zeggen:



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 14-08-2003 19:31 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

okay Snaack

Waar ik het volledig met je eens ben is dat gevangenissen veel te goed zijn voor de gevangenen in Nederland.

Ik vind dat er geen televisies op de kamers van gedetineerden mogen zijn, alleen een gezamenlijk t.v. waar de mensen samen maar moeten uitkomen wat ze willen zien, laat ze maar eens boeken lezen voor de verandering en dat bevordert waarschijnlijk ook de reintegratie.

Vergeet ook nooit dat vrijheidsberoving een flinke straf is voor heel veel mensen.
Er is echter veel overbodige luxe in ons huidige systeem, en dat ben ik volledig met je eens.

Maar je kan toch ook wel begrijpen dat we in een wereld leven waarin de mens de neiging heeft of overboord te gaan met geweld, of te weinig dreiging te gebruiken?

Mijn angst is dat we dadelijk politie-agenten krijgen die de Amerikaanse collega's als voorbeeld nemen. En voordat je me uitlacht:

In een van de afleveringen van Michael Moore (geniaal documentaire maker) behandelde hij het onderwerp van een zwarte man die was neergeschoten omdat hij zich verdacht zou hebben gedragen, en de politie-agenten zou hebben bedreigd met een pistool. De jongen was doorzeefd met tientallen kogels, en het enige wat hij bij zich had was een beurs.

Wat bleek nou, die jongen was neergeschoten omdat hij een beurs uit z'n zak haalde om z'n legitimatie te laten zien!!!

Als het nou een blanke was geweest... maar ja, dat zullen we zeker nooit weten.

Wat ik alleen maar wil zeggen is dat we altijd op moeten passen voor het gebruik van geweld, ik geloof nog steeds dat "violence begets violence".

Je zal het waarschijnlijk niet met me eens zijn, maar zo zij het.

*NAÏEF*






"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Fire
Usericon van Fire
Posted 16-08-2003 23:52 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ja hoor er vandaag gewoon een heuze protest mars geweest

Zodra iemand een mes trekt mag ie van mij neergeschoten worden. (en dodelijk is we wat jammer) Maar ik vind het echt onzin dat ze helemaal een tocht gaan houden.



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-08-2003 0:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Wie had trouwens dat vliegtuigje besteld vandaag?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-08-2003 0:05 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 augustus 2003 0:01 schreef Voice Of Doom het volgende:
Wie had trouwens dat vliegtuigje besteld vandaag?

vliegtuigje?


Bruce Banner


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-08-2003 0:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Er vloog een vluigtuigje over met een sleep waarop de volgende tekst stond : de politie had gelijk

Of iets dergelijks...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-08-2003 0:10 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 augustus 2003 0:07 schreef Voice Of Doom het volgende:
Er vloog een vluigtuigje over met een sleep waarop de volgende tekst stond : de politie had gelijk

Of iets dergelijks...


vreemd.... waar zou dat over gaan?


Bruce Banner


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-08-2003 0:12 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik zou het ook niet weten...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-08-2003 0:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 augustus 2003 0:12 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik zou het ook niet weten...


Flashmob failure?
het zal binnenkort wel ergens komen te staan denk ik... we'll see


Bruce Banner


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-08-2003 0:24 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Het was geloof ik de hele dag wereldnieuws op Radio Gelderland.

van de NOS-site :

Marokkanen betogen tegen politie

16-08-2003
Verslag NOS-Journaal
Correspondent Maino Remmers was bij de demonstratie
Circa duizend mensen hebben op het Mercatorplein in Amsterdam gedemonstreerd tegen "zinloos politiegeweld en discriminatie". De demonstratie verliep rustig, maar in een gespannen sfeer. Aanleiding was de dood van de 33-jarige Marokkaan Driss Arbib die tien dagen geleden door een politieagent werd doodgeschoten in een eethuis op het plein. Arbib liep met een mes op de agent af.

Bij het begin van de betoging cirkelde een vliegtuigje met de tekst 'De politie had gelijk' boven het plein, wat tot woedende reacties onder de demonstranten leidde. Maar toen de sprekers op het podium verschenen, werd het rustiger. Onder meer Nabil Marmouch van de Nederlandse tak van de Arabisch-Europese Liga (AEL), een autochtone buurtbewoner en een nichtje van Arbib namen het woord.

Na afloop van de demonstratie kwam het wel tot ongeregeldheden. Een groep van zo'n dertig man richtte vernielingen in de buurt aan. Ze gooiden gooide ruiten van auto's en huizen in. De ME kwam in actie en verrichtte zes arrestaties.

De demonstratie was georganiseerd door het Comité tegen zinloos politiegeweld en discriminatie. Volgens het comité kan de dood van Arbib niet los gezien worden van "de dagelijkse discriminatie en sociale uitsluiting van Marokkanen en migranten in het algemeen''.

Discussie
De dood van Arbib heeft de tegenstelling tussen de politie en de Marokkaanse gemeenschap in Amsterdam op scherp gezet. Op het Mercatorplein is het vaker onrustig en de schietparij heeft geleid tot hernieuwde discussies over het politie-optreden in de hoofdstad. Van officiële zijde werd gezegd dat de bewuste politieman "gewoon zijn werk deed". Dat heeft kwaad bloed gezet in de Marokkaanse gemeenschap.

De AEL spreekt in een persbericht van moord en het terroriseren van de Marokkanen door de politie. De politieke organisatie eist een onafhankelijk onderzoek naar het incident en wil dat de "dader zijn gerechtvaardigde straf krijgt". Veel Marokkaanse groeperingen in Amsterdam hebben afstand genomen van die uitspraken en ondersteunen de demonstratie niet.

De Amsterdamse burgemeester Cohen en politiecommissaris Kuiper hadden vooraf in een gesprek met de organisatie afspraken gemaakt over de demonstratie. Zo is voor aanvang opgeroepen tot kalmte en moet een eigen ordedienst excessen voorkomen. De politie hield zich op een afstand. Sommige winkels hadden de rolluiken laten zakken, maar veel winkels waren gewoon open.

Een herdenkingsdienst voor Arbib vorige week donderdag liep bijna uit op een massale vechtpartij. Toen de aanwezigen een minuut stilte wilde houden, schreeuwde iemand daar doorheen. Vlak na de dood van Arbib waren er wel kortstondig rellen op het Mercatorplein.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 17-08-2003 0:27]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-08-2003 12:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 0:01 schreef Voice Of Doom het volgende:
Wie had trouwens dat vliegtuigje besteld vandaag?
Strakke actie, de bedenker mag van mij een onderscheiding krijgen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


veldsla
Usericon van veldsla
Posted 17-08-2003 12:47 by veldsla Wijzig reactieProfiel van veldslaQuote dit berichthttp://extermination.net

Vliegtuigje zegt me niet zoveel. Mij spijt het slechts dat het niet was geladen met Sarin en de lading dumpte boven de hoofden van al die parasieten (want dat zijn ze!).

Denkt dat bandietenvolk nou echt dat ze hiermee respect kunnen afdwingen?

[Dit bericht is gewijzigd door veldsla op 17-08-2003 12:47]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-08-2003 12:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 12:47 schreef veldsla het volgende:
Vliegtuigje zegt me niet zoveel. Mij spijt het slechts dat het niet was geladen met Sarin en de lading dumpte boven de hoofden van al die parasieten (want dat zijn ze!).

Denkt dat bandietenvolk nou echt dat ze hiermee respect kunnen afdwingen?
Tja, zolang politieke correctheid zo'n grote rol blijft spelen in Nederland, kunnen wij geen andere acties ondernemen dan met woorden. Helaas, want de tijd is rijp voor strenge acties.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 17-08-2003 12:58 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Dit forum en zijn deelnemers zijn echt op geen enkele wijze en met de beste intentie van de wereld niet meer te onderscheiden van (nog minder intelligent als doorgaans) extreem-rechts forum.

En het gelijk van het comite wordt op niet mis te verstane wijze gedemonstreerd wanneer een opmerking als:

"Mij spijt het slechts dat het niet was geladen met Sarin en de lading dumpte boven de hoofden van al die parasieten (want dat zijn ze!)."

slechts nog als reaktie uitlokt:

"Tja, zolang politieke correctheid zo'n grote rol blijft spelen in Nederland, kunnen wij geen andere acties ondernemen dan met woorden. Helaas, want de tijd is rijp voor strenge acties."

Ik schijt op jullie.
Val hartstikke dood met elkaar!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-08-2003 13:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 12:58 schreef Oebe het volgende:
Dit forum en zijn deelnemers zijn echt op geen enkele wijze en met de beste intentie van de wereld niet meer te onderscheiden van (nog minder intelligent als doorgaans) extreem-rechts forum.

En het gelijk van het comite wordt op niet mis te verstane wijze gedemonstreerd wanneer een opmerking als:

"Mij spijt het slechts dat het niet was geladen met Sarin en de lading dumpte boven de hoofden van al die parasieten (want dat zijn ze!)."

slechts nog als reaktie uitlokt:

"Tja, zolang politieke correctheid zo'n grote rol blijft spelen in Nederland, kunnen wij geen andere acties ondernemen dan met woorden. Helaas, want de tijd is rijp voor strenge acties."

Ik schijt op jullie.
Val hartstikke dood met elkaar!
Laten we ons anders lekker fijn door deze 'minderheid' onderdrukken, zoals nu steeds meer en meer gebeurd.
Dit heeft niets met extreem rechts te maken, integendeel, dit heeft er alles mee te maken dat deze 'minderheden' met hun criminele activiteiten de spuigaten uit laten lopen. Als wij geen actie ondernemen wordt dit land een broeinest van buitenlandse criminele en terroristische activiteiten. Jij moet je ogen eens open doen en je realiseren dat we niet in een mooi, stabiel en vrij land waar de vrede heerst leven.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 17-08-2003 13:08]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen