IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Politie / justitie / rechtssysteem / wetgeving enzovoorts. Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 17:31 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

@0intelligence;
De situatie is negatief dus zijn mijn uitspraken ook negatief. En als je het op de man wil gaan spelen dan ga zo door. Kan ik weer iemand aan mijn "Te slopen" lijstje toevoegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 13-05-2007 17:32]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-05-2007 17:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:31 schreef Heiden het volgende:
De situatie is negatief dus zijn mijn uitspraken ook negatief. En als je het op de man wil gaan spelen dan ga zo door. Kan ik weer iemand aan mijn "Te slopen" lijstje toevoegen.


Nee dat is goede reclame, wie speelt er nu op de man?

Buiten dat, heb je er problemen mee dat ik een ander standpunt inneem dan jij. Of dat ik me afvraag wanneer je gaan emigreren? Je hebt nogal een kort lontje, dat is mij wel duidelijk

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 13-05-2007 17:33]


"This one is older than shit, heavier than time!"


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-05-2007 17:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:24 schreef Heiden het volgende:
Waar is het dan hoog aangeschreven? Bij de Nederlandse legertop misschien. De Nederlandse strijdkrachten zijn het lachertje van de wereld en staat bekend om haar onvervalste lafheid. Remember Srebenica? Remember de Tweede Wereldoorlog? Overal ter wereld is het eerste wat je hoort dat we een laf leger hebben als je vertelt dat je een Nederlander bent. Lafheid is sowieso volksziekte nummer één in Nederland.

Hm, geen enkele buitenlander heeft ooit tegen me gezegd dat Nederland een gay leger heeft. ZOG is het, ik zweer het je.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 17:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat je je afvraagt wanneer ik ga emigreren, natuurlijk. Je weet toch wel wat op de man spelen inhoudt, 0Intelligence?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


de laar
Usericon van de laar
Posted 13-05-2007 17:36 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:26 schreef Heiden het volgende:
Oplossingen.
Ten eerste de onvoorwaardelijke ende onmiddelijke uitzetting van alle buitenlanders, om het even of het eerste, tweede of derde generatie is.

En hoe gaan we er dan voor zorgen dat die enkele reis terug daadwerkelijk plaats gaat vinden?
Krijgen ze dan allemaal een aangetekende brief en een routebeschrijving?

Kom op,dit is toch wel erg kort door de bocht.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-05-2007 17:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:35 schreef Heiden het volgende:
Dat je je afvraagt wanneer ik ga emigreren, natuurlijk. Je weet toch wel wat op de man spelen inhoudt, 0Intelligence?


Je snapt mijn opmerking denk ik niet. En wederom doe je kinderachtig. Dus ik laat het hier wel bij.


"This one is older than shit, heavier than time!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2007 17:36 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:35 schreef WhiteRider het volgende:
Hm, geen enkele buitenlander heeft ooit tegen me gezegd dat Nederland een gay leger heeft. ZOG is het, ik zweer het je.
begin jij ook al ? jammer.


Fuck the world and fuck you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 17:37 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:35 schreef WhiteRider het volgende:
Hm, geen enkele buitenlander heeft ooit tegen me gezegd dat Nederland een gay leger heeft. ZOG is het, ik zweer het je.


Je bent 16 man, als je één keer in Spanje bent geweest tussen alleen maar andere Hollanders zal het veel zijn.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-05-2007 17:43 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:26 schreef Heiden het volgende:
Oplossingen.
Ten eerste de onvoorwaardelijke ende onmiddelijke uitzetting van alle buitenlanders, om het even of het eerste, tweede of derde generatie is.




Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 17:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Sterk betoog.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-05-2007 17:46 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Als het aan jou lag zaten we nog gezellig met z'n allen In Afrika. Nee, dat is leuk.

EDIT lelijke zin.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 13-05-2007 17:46]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 17:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

En ook dat slaat volkomen op kaas.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-05-2007 17:49 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Hoezo? Jij gelooft toch dat mensen moeten blijven waar ze vandaan kwamen? Dat mensen niet dienen te verplaatsen, maar aan de grond gebonden zijn? Corrigeer me als ik het fout heb, dit heb ik opgemaakt uit verschillende posts van jou.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2007 17:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hoezo? Jij gelooft toch dat mensen moeten blijven waar ze vandaan kwamen? Dat mensen niet dienen te verplaatsen, maar aan de grond gebonden zijn? Corrigeer me als ik het fout heb, dit heb ik opgemaakt uit verschillende posts van jou.
Vervelend, he, iets niet snappen?


Fuck the world and fuck you


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-05-2007 17:54 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik stel een normale vraag, en sta open voor aanvullingen. Dit heb ik opgemaakt uit enkele posts van Heiden in andere topics.

Als je jezelf wilt gaan verdrinken in cynisme doe je dat maar ergens anders.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 17:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:36 schreef de laar het volgende:
En hoe gaan we er dan voor zorgen dat die enkele reis terug daadwerkelijk plaats gaat vinden?
Krijgen ze dan allemaal een aangetekende brief en een routebeschrijving?

Kom op,dit is toch wel erg kort door de bocht.


Dat zou een in ieder geval een begin zijn. Iedereen ziet toch dat multicultuur conflict veroorzaakt? Haal die politiek correcte oogkleppen toch eens van jullie harses. En vergelijk me alsjeblieft niet nog eens met een racist, want dat is altijd de eerste beschuldiging als je iets over de multiculturele samenleving te melden hebt, ik heb juist het beste met iedereen voor. In een voetbalstadion moet je de fans toch ook niet samen op één tribune gooien? Verschil van cultuur, verschil van mening, verschil van achtergrond leid altijd tot conflict, dat is de aard van het beestje. En dat conflict ligt tegenwoordig aan de basis van zo ongeveer alle sociale problematiek.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2007 17:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:54 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik stel een normale vraag, en sta open voor aanvullingen. Dit heb ik opgemaakt uit enkele posts van Heiden in andere topics.

Als je jezelf wilt gaan verdrinken in cynisme doe je dat maar ergens anders.
pot en ketel, jij doet niets anders.


Fuck the world and fuck you


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 13-05-2007 17:56 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Anders leg jij het even uit. Ik volg het ook niet.


mvg wk10


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 17:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hoezo? Jij gelooft toch dat mensen moeten blijven waar ze vandaan kwamen? Dat mensen niet dienen te verplaatsen, maar aan de grond gebonden zijn? Corrigeer me als ik het fout heb, dit heb ik opgemaakt uit verschillende posts van jou.


Inderdaad. Maar je bent gewoon nu aan het trieste mierenneuken omdat je weet dat je niets hebt in te brengen tegen me. Dan hadden we toch beter eencellige organismen in de oersoep kunnen blijven? Je lult echt keihard uit je nek.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-05-2007 18:03 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Mensen bewegen altijd en zullen dat ook altijd blijven doen. Dat is mijn punt. Je doel om alle verbindingen kapot te maken en iedereen vast te zetten waar hij woont is totaal onreeël. Als de grond uitgeput is gaan mensen weg, als een gebied overstroomd gaan mensen weg, als een vulkaan uitbarst gaan mensen weg, als er geen werk is gaan mensen weg, als er ondrukking is gaan mensen weg en als de winters te koud worden gaan mensen weg.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 18:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik wil volkeren niet perse geografisch ergens vastpinnen. Maar er mag in principe alleen sprake van volksverhuizing zijn als het echt niet anders kan en dan denk ik aan zware natuurrampen. Let wel; volksverhuizing is wat anders dan volksvermenging.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 13-05-2007 18:12]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-05-2007 18:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ok. Maar als ze niet worden vastgezet komen ze toch sowieos in contact met elkaar en zullen volkeren gemengd rond de beste gronden gaan wonen?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 18:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nee hoor, volkeren hebben een natuurlijke afkeer van elkander. Dat zie je nog bij verwaarloosbaar verschillende volkeren als Nederlanders en Belgen. Als er sprake van volksvermenging is, is er meestal sprake van kwade intentie.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 13-05-2007 18:17]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-05-2007 18:23 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik snap dat je negatief kan staan tegenover contact tussen volkeren maar mijn punt is dat het een onvermijdelijk proces is. In Mesopotamië trokken nomaden naar de boeren in de vruchtbare streken om handel te drijven of te plunderen. Ook in de Oost-Europese steppe kwamen nomaden naar het Westen uit Azië omdat er simpelweg meer regen viel in 't Westen. Daar was ook een handels/aanvals patroon. Later gingen sommige van deze volkeren zich vestigen in Oost Europa (bv de Magyar) als een parasiterende elite omdat ze uitvonden dat boeren uitzuigen fijner was dan het harde nomadenleven.
En ook vikingen hadden een drang om te plunderen, te handelen en te koloniseren. Volgens mij is het een onvermijdbaar proces.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-05-2007 18:23 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 13 mei 2007 17:19 schreef 0Tolerence het volgende:
ja dat is zo'n onzin uitspraak, verwacht je nu nog serieus genomen te willen worden? Hoezo is ons leger nu weer gay? Het is juist hoog aangeschreven als een missie georienteerd leger.

Sorry, misschien een beetje offtopic in deze topic, maar hier moest ik even op reageren.

Het NL leger staat misschien hoog aangeschreven omdat we als NL altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn, dus altijd militairen op een missie mee zullen sturen, of we ze nu kunnen missen of niet.

Er zijn een paar onderdelen van de krijgsmacht die het erg goed doen, zeker in de ogen van het buitenland, maar over het algemeen zijn de meeste landmacht onderdelen maar een extreem slappe hap. de keuringen zouden gewoon weer strenger moeten, geen kwantiteit maar kwaliteit.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen