IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Politie / justitie / rechtssysteem / wetgeving enzovoorts. Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-05-2007 23:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

yeps, gewoon de american way of justice, gewoon met 5 agenten inknallen op een verdachte zwarte.


Fuck the world and fuck you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-05-2007 0:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 22:59 schreef Mutilator het volgende:
De politie zegt echter ''dat krachtig optreden niet altijd met gebalde vuist is''.


Ja. Dit klopt. Niet optreden kan echter ook niet bepaald 'krachtig' genoemd worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 0:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Helemaal aan gort schieten en dan nog een keer om versterking bellen voor meer munitie.
Totdat er een bloedvlek met zwarte lapjes vlees ertussen is overgebleven die nog niet door een slager word herkend, laat staan zijn moeder.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


murtcelP
Joah!
Usericon van murtcelP
Posted 13-05-2007 2:47 by murtcelP Wijzig reactieProfiel van murtcelPQuote dit berichthttp://www.libithum.nl

De politie in Nederland voert zo'n enorm slap beleid dat het juist daardoor niet werkt. Heb het gehoord van een kennis die bij de politie is. Ze stappen op een groepje hangjongeren af en vragen vol goodwill of ze misschien geen overlast willen maken o.i.d. De hangjongeren geven een grote bek terug. Ze vragen het nogmaals, volledig op gelijke hoogte als de jongeren. De jongeren gaan er nog harder tegenin en schelden de agenten gewoon uit. Na een hoop over en weer gepraat volgt het dan tot een aanhouding, wat in werkelijkheid dus ook helemaal niks voorstelt. Kan me voorstellen dat die hangjongeren hier smakelijk om kunnen lachen.
De agenten handelen zoals ze moeten doen, maar het is dus totaal nutteloos.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-05-2007 9:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja okee, politie is dus schijnbaar niet goed bezig. Maar wat zouden ze dan wel moeten doen, behalve dan direct afknallen van een verdachte?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 13-05-2007 9:11 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Zoals ik hier dus lees, kunnen we dus beter naar een militaire staat??? geen blauw maar groen op straat..met uzi en punt 50 paraat om je overhoop te blazen bij een overtreding.

Geen rechtbank maar de krijgsraad die een oordeel over je gaat vellen??

Nee begrijp me niet verkeerd..ik heb ook geen symphatie voor de blauwpetten.. Maar ja je ziet alleen die gasten bij een negatieve ervaring(lees boete of diefstal)

De verkeerspolitie is volgens mij ook de grootste afdeling binnen een korps.

Maar er gebeurt echt wel meer dan dat alleen.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-05-2007 9:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Heey een zinnige relativerende post.. hoera!
Ach ik gok dat op het moment dat het leger het voor het zeggen zou hebben, de mods overuren draaien om de posts in het godvertopic bij te houden.



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-05-2007 9:14]


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 13-05-2007 9:17 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ach ik heb zo m`n momenten.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


de laar
Usericon van de laar
Posted 13-05-2007 16:39 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 21:21 schreef MMayo het volgende:
Zou het wellicht mogelijk zijn een discussie te voeren zonder dit soort verwijzingen? Met alleen maar roepen dat het leger het maar moet gaan doen, kom je er ook niet. Dus.. huphup, leg eens uit?

Wat valt hier verder nog aan uit te leggen?
Wil je soms dat ik met een compleet draaiboek met alle procedures en bijbehorende haken en ogen aan kom zetten?

Als ik zover was dan had ik wel een voorname functie bij het ministerie van defensie en zou ik dat echt wel haarfijn toelichten.
Alleen niet via dit forum maar als gast in een programma als Nova of zo.

Waar het hier om gaat is dat de politie met hun huidige beleid niet in staat is om de openbare orde te handhaven en zich daarom maar verlaagd tot het uitknijpen van oppassende burgers die zo nu en dan eens een overtreding plegen.

Dat moet dus anders en ik vind mijn idee al een gigantische stap in de goede richting.
En dat menigeen daar anders over denkt daar kan ik ook niks aan doen.
Ik zie het er nog wel van komen dat de overheid de politie gaat privatiseren en dan zul je nog wel eens aan mijn woorden denken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-05-2007 16:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Simpelweg wat voorbeelden. En nee je hoeft geen handboek te schrijven, gewoon.. voorbeelden.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 16:58 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

De Laar;
Waar zie jij dan wanorde? Ik zie hem nergens. Een militaire dictatuur leidt alleen maar tot woede en meer wanorde. De staat is gewoon geïnstitutionaliseerde georganiseerde misdaad die in de loop der eeuwen alle macht naar zich toe hebben weten te trekken. De politie is niet voor de orde en onze veiligheid, maar voor de bescherming van de criminele jodenstaat, haar kapitaal en haar belangen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 13-05-2007 16:59]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


de laar
Usericon van de laar
Posted 13-05-2007 17:02 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Het arresteren van criminelen bijvoorbeeld.
Of de orde handhaven in wijken die worden geterroriseerd door bepaalde groeperingen die in dit land nog altijd de hand boven het hoofd wordt gehouden.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-05-2007 17:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

En hoe zie je bijvoorbeeld dat orde handhaven door het leger dan? Bedoel, hoe zie jij dat voor je in de praktijk?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 17:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Diezelfde groepen die onze fantastische regering heeft laten binnenstromen omdat ze wisten dat dit tweedracht en vijandigheid zal veroorzaken die zij met meer repressie op het volk kunnen beantwoorden om vervolgens te roepen dat ze het goed met de veiligheid van het volk voorhebben.
Droom verder.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


de laar
Usericon van de laar
Posted 13-05-2007 17:14 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 16:58 schreef Heiden het volgende:
De Laar;
Waar zie jij dan wanorde? Ik zie hem nergens. Een militaire dictatuur leidt alleen maar tot woede en meer wanorde. De staat is gewoon geïnstitutionaliseerde georganiseerde misdaad die in de loop der eeuwen alle macht naar zich toe hebben weten te trekken. De politie is niet voor de orde en onze veiligheid, maar voor de bescherming van de criminele jodenstaat, haar kapitaal en haar belangen.

Het leger staat toch net als de politie onder de regering?
Dus om nou gelijk over een militaire dictatuur te spreken vind ik toch wel zwaar overtrokken.
Wat maakt het nou voor verschil of er blauwe of groene mannetjes op straat rondlopen?
De politie functioneerd niet en het leger heeft doorgaans niks zinnigs te doen.
Dus er kunnen op zijn minst proeven mee gedaan worden.



de laar
Usericon van de laar
Posted 13-05-2007 17:16 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:05 schreef MMayo het volgende:
En hoe zie je bijvoorbeeld dat orde handhaven door het leger dan? Bedoel, hoe zie jij dat voor je in de praktijk?

Gewoon met extreem lomp geweld.
Had jij wat anders in gedachte?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 17:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het Nederlandse leger is nog gayer dan de Nederlandse politie. Maar als jij heilig gelooft in botte repressie in plaats van oplossingen dan kan ik daar verder ook weinig aan veranderen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-05-2007 17:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:17 schreef Heiden het volgende:
Het Nederlandse leger is nog gayer dan de Nederlandse politie. Maar als jij heilig gelooft in botte repressie in plaats van oplossingen dan kan ik daar verder ook weinig aan veranderen.


ja dat is zo'n onzin uitspraak, verwacht je nu nog serieus genomen te willen worden? Hoezo is ons leger nu weer gay? Het is juist hoog aangeschreven als een missie georienteerd leger.


"This one is older than shit, heavier than time!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-05-2007 17:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:16 schreef de laar het volgende:
Gewoon met extreem lomp geweld.
Had jij wat anders in gedachte?


Ja nou ik dacht gewoon criminelen kietelen en ze over hun wang aaien terwijl men op zachte toon zegt dat ze dat soort dingen niet mogen doen.

Toch jammer dat je geen serieus antwoord kunt geven, mijn vraag is echter wel serieus.


de laar
Usericon van de laar
Posted 13-05-2007 17:23 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:17 schreef Heiden het volgende:
Het Nederlandse leger is nog gayer dan de Nederlandse politie. Maar als jij heilig gelooft in botte repressie in plaats van oplossingen dan kan ik daar verder ook weinig aan veranderen.

Wat voor oplossingen had jij dan in gedachte?
Een burgerwacht of een praatgroep?
Of zou het misschien iets zijn voor de padvindersclub?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 17:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:19 schreef 0Tolerence het volgende:
ja dat is zo'n onzin uitspraak, verwacht je nu nog serieus genomen te willen worden? Hoezo is ons leger nu weer gay? Het is juist hoog aangeschreven als een missie georienteerd leger.


Waar is het dan hoog aangeschreven? Bij de Nederlandse legertop misschien. De Nederlandse strijdkrachten zijn het lachertje van de wereld en staat bekend om haar onvervalste lafheid. Remember Srebenica? Remember de Tweede Wereldoorlog? Overal ter wereld is het eerste wat je hoort dat we een laf leger hebben als je vertelt dat je een Nederlander bent. Lafheid is sowieso volksziekte nummer één in Nederland.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-05-2007 17:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:23 schreef de laar het volgende:
Wat voor oplossingen had jij dan in gedachte?
Een burgerwacht of een praatgroep?
Of zou het misschien iets zijn voor de padvindersclub?



Oplossingen.
Ten eerste de onvoorwaardelijke ende onmiddelijke uitzetting van alle buitenlanders, om het even of het eerste, tweede of derde generatie is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-05-2007 17:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Srebrenica was natuurlijk niet echt een 'finest hour' te noemen. Aan de andere kant was de nederlandse leger toen wel in een lastige positie aangezien ze niet echt maandaat hadden om in te grijpen.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-05-2007 17:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:24 schreef Heiden het volgende:
Waar is het dan hoog aangeschreven? Bij de Nederlandse legertop misschien. De Nederlandse strijdkrachten zijn het lachertje van de wereld en staat bekend om haar onvervalste lafheid. Remember Srebenica? Remember de Tweede Wereldoorlog? Overal ter wereld is het eerste wat je hoort dat we een laf leger hebben als je vertelt dat je een Nederlander bent. Lafheid is sowieso volksziekte nummer één in Nederland.


je noem toevallig ook situaties op die kansloos waren. Verder vind ik je verdere uitspraken ook zeer negatief. Ik vraag me af wanneer je gaat emigreren.

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 13-05-2007 17:27]


"This one is older than shit, heavier than time!"


de laar
Usericon van de laar
Posted 13-05-2007 17:30 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 17:20 schreef MMayo het volgende:
Ja nou ik dacht gewoon criminelen kietelen en ze over hun wang aaien terwijl men op zachte toon zegt dat ze dat soort dingen niet mogen doen.

Toch jammer dat je geen serieus antwoord kunt geven, mijn vraag is echter wel serieus.

Het was anders wel degelijk serieus bedoeld.
Ik ben zelf ook geen voorstander van geweld maar wat wil je dan beginnen tegen mensen die overal maar schijt aan hebben?
Ik ben zolangzamerhand wel benieuwd of je zelf een beter idee hebt.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen