IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Politie / justitie / rechtssysteem / wetgeving enzovoorts. Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-08-2003 17:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

alle aan religie verwante vrije dagen moeten afgeschaft worden imho


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-08-2003 17:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 17:09 schreef ghoulliette het volgende:
Die schoonveeg acties van de woonwagenkampen vind ik een geweldig initiatief. Het is een grote bende white thrash (ja allemaal blanke mijn lieve rasistjes) die illegaal stroom aftapt en hele drugslaboratoria in hun bezit hebben. EN ook nog eens een uitkering ontvangen over hufterig volk gesproken.


Ja, die horen ze idd keihard aan te pakken (en gelukkig doen ze dat ook). Maar niemand stelde hier dat er geen autochtone Nederlanders zijn die geen misdaden begaan. Er werd enkel gesteld dat bepaalde groepen allochten onevenredig vaak bij allerlei misdrijven betrokken zijn. Het een aan de kaak stellen is niet in strijd met het ander (aanpakken van autochtone criminelen).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-08-2003 17:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 17:17 schreef Chelman het volgende:
Ja, die horen ze idd keihard aan te pakken (en gelukkig doen ze dat ook).


sinds kort ja, en dan nog niet eens bij ze allemaal omdat ze in hun broek schijtebn van angst
quote:
Maar niemand stelde hier dat er geen autochtone Nederlanders zijn die geen misdaden begaan. Er werd enkel gesteld dat bepaalde groepen allochten onevenredig vaak bij allerlei misdrijven betrokken zijn. Het een aan de kaak stellen is niet in strijd met het ander (aanpakken van autochtone criminelen).

nee maar in plaats van te zeuren op dingen die gebeuren kan men zich misschien beter richten op zaken die dit gedrag voorkomen.
Een van de redenen waarom ik tegen islamitische lessen op de basischool ben, dit gaat tenkoste van het reguliere onderwijs waardoor hun taalachterstand die er van huis uit al vaak is nog verder vergroot wordt. Die taalachterstand leidt imho tot problemen die dus eenvoudig voorkomen hadden kunnen worden.
Chinese kunnen het toch ook op hun vrije zaterdag. Als ze zo "trots" zijn op hun land en cultuur doen ze er maar iets extra's voor.
dat zal de politie een helehoop werk uit handen nemen.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-08-2003 17:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 17:09 schreef ghoulliette het volgende:
zolang het binnen de grenzen van de wet is mag iedereen doen wat hij of zij wilt, om het even heel zwart wit te stellen. Wanneer dit niet het geval is mag de politie wel wat harder optreden vind ik. Die schoonveeg acties van de woonwagenkampen vind ik een geweldig initiatief. Het is een grote bende white thrash (ja allemaal blanke mijn lieve rasistjes) die illegaal stroom aftapt en hele drugslaboratoria in hun bezit hebben. EN ook nog eens een uitkering ontvangen over hufterig volk gesproken.
Over generalisering gesproken


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 17:33 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 17:30 schreef Elfensteen het volgende:
Over generalisering gesproken


TE-RECH-TE generalisering! GOD-VER-DOM-ME!


this user is dead


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-08-2003 17:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 17:33 schreef JFrost het volgende:
TE-RECH-TE generalisering! GOD-VER-DOM-ME!

danku
de politie valt er niet voor niets met een ME peleton binnen, of wel soms.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 17:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 17:04 schreef Chelman het volgende:
Hier ben ik het pertinent mee oneens. De autochtonen hoeven geen concessies te doen aan de bezoekers. Het is simpel: als jij bij mij thuis te gast bent word je harteljk ontvangen. Je krijgt van mij eten, drank, je mag bij mij logeren als je geen vervoer hebt, noem het maar op. Maar ik heb bepaalde regels thuis waar jij je aan dient te houden en ik hoef ze zeker niet aan te passen als je bij mij langskomt. Ik denk dat veel mensen met mij hier in zouden mee kunnen gaan.

W.m.b. hoort precies dezelfde instelling op een macro schaal. De gasten dienen zich aan de regels te houden die in hun gastland bestaan. Dat wil niet zeggen dat ze in prive sfeer hun eigen gebruiken moeten verloochen, integendeel. Ik vind het echter belachelijk dat ze hun cultuur/gebruiken al te graag aan de gastheren willen opleggen en verwachten dat men concessies voor hun doet. (zie belachelijke voorstel t.a.v. allochtone talen, vrije schooldag op slachtfeest etc.).

Naast de cultuur kloof bestaat er ook nog het probleem van de criminaliteit onder met name Marokkanen. Ik denk dat niemand hier beweert dat ze crimineel zijn OMDAT ze Marokaan zijn. Nee, meerendeel Marokkanen is niet crimineel. Jammer genoeg zijn de Marokkanen die hier wonen nu niet echt bepaald de creme de la creme van de Marokaanse samenleving en veroorzaken onevenredig veel problemen. Er is niks mis mee om die groep dus alszodanig te bestempelen en het probleem aan te pakken. Ik ben voor verplichte remigratie op basis van bijvoorbeeld een 3 strikes you're out principe. Dit levert echter een aantal problemen t.a.v. van de genaturaliseerde Marokanen. Voortaan maar de naturalisatie regels aanscherpen misschien????

edit: spelfoutjes plus komma of twee


Volkomen mee eens, meeste morokanen komen ook uit de mindere buurten van hun eigen land en is het derhalve niet verwonderlijk dat ze oneveredig vaak in de fout gaan. Begeleiding is noodzakelijk, mocht dat vervolgens niet werken is het uitzetten van dit soort figuren geen slecht plan. Dus we zullen meer naar een soort halve burger status moeten gaan waar je nog de kracht/macht heb om criminelen terug te sturen, dit wordt natuurlijk omgezet naar een volledige status na een x aantal jaar, zeg 5 jaar.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-08-2003 18:10 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Een groot gedeelte van de marokkanen zijn hier in Nederland geboren, moet je die dan ook "terug sturen"?




0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 18:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 18:10 schreef Azagthoth het volgende:
Een groot gedeelte van de marokkanen zijn hier in Nederland geboren, moet je die dan ook "terug sturen"?




dat kan dus niet nee, maar daar had ik het ook niet over. Die lui moet je gewoon opsluiten net zoals iedereen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-08-2003 18:18 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Je wilt dus de Marokkanen die geëmigreerd zijn terug sturen naar "eigen" land. Je wilt aparte behandelingen voor die mensen, maar je verwacht daarentegen dat ze wel gelijk gedrag tonen.

Het enige wat je daarmee bereikt is dat de Marokkanen die wel normaal zijn, en geloof me dat is een grote groep dan die paar etters, ook (terecht) gaan zeiken.

Dit soort maatregelen verergeren het probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-08-2003 18:18]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-08-2003 18:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 18:10 schreef Azagthoth het volgende:
Een groot gedeelte van de marokkanen zijn hier in Nederland geboren, moet je die dan ook "terug sturen"?




Als een deel van die marokkanen nu met net zoveel liefde over nederland zou spreken als over Marokko zou dit probleem niet bestaan.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-08-2003 18:24 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Sorry, met dit soort suggestieve opmerkingen kan ik weinig.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-08-2003 18:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 18:24 schreef Azagthoth het volgende:
Sorry, met dit soort suggestieve opmerkingen kan ik weinig.


Hoezo suggestief???? Dat snap ik dus niet. Een deel van de Marokaanse bevolking hier vind het leven en de manier van leven in marokko toch beter ?
Ze noemen zich toch ook nog steeds Marokanen? Waarom niet nederlanders?

Ik vind eigenlijk dat je veel moet houden van het land waarin je woont. Van een eerste generatie kan ik het me goed voorstellen maar van een derde generatie mag je verwachten dat het "hollandse jongens" zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-08-2003 18:31]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-08-2003 18:38 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 18 augustus 2003 18:28 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoezo suggestief???? Dat snap ik dus niet. Een deel van de Marokaanse bevolking hier vind het leven en de manier van leven in marokko toch beter ?


Suggestief omdat je net doet voorkomen dat elke Marokkaan een hekel heeft aan Nederland. Patriottisme is menselijk gedrag, maar impliceert geen haat jegens Nederland.

Ik denk zeker dat er een probleem is met de marokkaanse jeugd. Problemen moeten opgelost worden, alleen de manieren die ik hier af en toe lees zijn wel erg extreem, en vaak te naief. Ik claim niet de oplossing te hebben, aangezien het probleem volgens mij zeer complex is.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-08-2003 18:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 18:23 schreef attila_de_hun het volgende:
Als een deel van die marokkanen nu met net zoveel liefde over nederland zou spreken als over Marokko zou dit probleem niet bestaan.

ik spreek toch ook niet met liefde over Nederland, en toch ben ik nog nooit in aanraking geweest met de politie. dus die redenatie slaat helemaal nergens op.

en wat moet die nederlandse liefde zijn? Moeten we van ons protestantse koningshuis houde? De "echte Nederlander" is een protestant, en ik kots daarop.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 19:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 18:18 schreef Azagthoth het volgende:
Je wilt dus de Marokkanen die geëmigreerd zijn terug sturen naar "eigen" land. Je wilt aparte behandelingen voor die mensen, maar je verwacht daarentegen dat ze wel gelijk gedrag tonen.

Het enige wat je daarmee bereikt is dat de Marokkanen die wel normaal zijn, en geloof me dat is een grote groep dan die paar etters, ook (terecht) gaan zeiken.

Dit soort maatregelen verergeren het probleem.


Nee nee nee, je rukt het uit z'n verband. Dit geldt voor mensen die nieuw binnenkomen, waaronder mogelijk marokanen ja. De huidige marokanen moet je gewoon behandelen als je een nederland behandelt.


"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-08-2003 19:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 19:07 schreef 0Tolerence het volgende:
Nee nee nee, je rukt het uit z'n verband. Dit geldt voor mensen die nieuw binnenkomen, waaronder mogelijk marokanen ja. De huidige marokanen moet je gewoon behandelen als je een nederland behandelt.


en dat werkt dus niet


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 19:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 19:08 schreef ghoulliette het volgende:
en dat werkt dus niet


En wat is dat?


"This one is older than shit, heavier than time!"


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 18-08-2003 19:34 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Groot gelijk van die politieman.. beetje je laten bedreigen door een turk met een mes.. als ik een pistool had had ik hetzelfde gedaan!


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 19:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 19:34 schreef GalleryOfSuicide het volgende:
Groot gelijk van die politieman.. beetje je laten bedreigen door een turk met een mes.. als ik een pistool had had ik hetzelfde gedaan!


Hoezo goed gedaan, de ware toedracht is nog niet eens bekend. Mocht het uit pure noodzaak zijn dan steun ik het wel, anders is het natuurlijk gewoon foute boel


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-08-2003 19:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 18:38 schreef Azagthoth het volgende:
Suggestief omdat je net doet voorkomen dat elke Marokkaan een hekel heeft aan Nederland. Patriottisme is menselijk gedrag, maar impliceert geen haat jegens Nederland.



Wat is er niet duidelijk aan ..een deel...?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-08-2003 19:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 18:46 schreef ghoulliette het volgende:
ik spreek toch ook niet met liefde over Nederland, en toch ben ik nog nooit in aanraking geweest met de politie. dus die redenatie slaat helemaal nergens op.

en wat moet die nederlandse liefde zijn? Moeten we van ons protestantse koningshuis houde? De "echte Nederlander" is een protestant, en ik kots daarop.


Ik heb toch nergens gezegd dat marokanen die niet van ons land houden met de politie in aanrakingen komen?
Ik haat ons protestante koningshuis en als je dan denkt dat ik niet van Nederland kan houden is dat volledig jouw probleem.


Gwath
Usericon van Gwath
Posted 18-08-2003 22:38 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

Waarom wordt in Nederland niet opgekeken tegen "het uniform"? In andere landen zoals Spanje en Italië, meen ik me te herinneren, stralen deze mensen gezag uit en worden ook zo behandeld. Probeer ze niet te beledigen!

Is het de drang naar individualiteit die elke vorm van hiërarchie en autoriteit verwerpt, met als resultaat dat we een collectie individuën zijn die slechts economische binding hebben? Waarom de angst voor de binding(controle?) en structuur van een groep, waarom wordt dit tegelijk vertaald naar een politie-staat? Is dat omdat de leiding (terecht!!) niet te vertrouwen is?


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-08-2003 23:17 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 18 augustus 2003 16:52 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik zal mij mening heel duidelijk geven: Ik vind dat autochtonen in principe geen concessies hoeven te doen. als je concessies doet aan bijv. marokkanen dan moet je ook concessies doen aan chinezen, antillianen, amerikanen, duitsers etc etc.En ieder heeft wel wat. Waar houdt het dan op? Ik vind dat mensen die hier willen wonen moeten zich gewoon netjes aanpassen aan de heersende levensttijl. Als je dat niet bevalt moet je consequent zijn. Er zijn toch genoeg landen met een verschillende levensttijl? zoek diegene uit die bij je past (simpel gezegd).



Euhm, veel (niet alle) allochtonen hebben nou niet echt een soort van vakantiebrochure voor zich liggen waaruit ze uit allerlei landen kunnen kiezen waar ze heen kunnen gaan, ik denk dat ze vaak noodgedwongen in een bepaald land terecht komen. En ik vind dat we als wereldburgers (wat we toch zijn tegenwoordig) ook concessies moeten doen, net zoals de allochtone gasten die in ons land mogen verblijven.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 23:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 23:17 schreef Jebes het volgende:
Euhm, veel (niet alle) allochtonen hebben nou niet echt een soort van vakantiebrochure voor zich liggen waaruit ze uit allerlei landen kunnen kiezen waar ze heen kunnen gaan, ik denk dat ze vaak noodgedwongen in een bepaald land terecht komen. En ik vind dat we als wereldburgers (wat we toch zijn tegenwoordig) ook concessies moeten doen, net zoals de allochtone gasten die in ons land mogen verblijven.


jezus, ben je echt zo naief om te denken dat ze geen keus hebben. Hahaha, kom op zeg. Die mensen hebben ook hersenen!
Als ze hier komen moeten ze gewoon onze gewoontes naleven, onze regels, dat is de prijs die ze betalen om hun land te ontvluchten danwel voor andere redenen.
Wij moeten helemaal niets voor deze mensen, ze mogen derhalve blij zijn dat we ze sociaal een onderdak en plek bieden in ons land als dat al niet genoeg is dan sodemieteren ze maar op


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen