IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Politie / justitie / rechtssysteem / wetgeving enzovoorts. Vorige pagina | Volgende pagina
Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 16-05-2007 15:34 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 14:00 schreef Zenial het volgende:
Jij hebt negatieve ervaringen, en meent hieruit te kunnen concluderen dat dit opgaat voor het grootste deel van de agenten? In andere woorden je bent net zo'n domme rukker als de gemiddelde nazi...


Ik ventileer mijn mening en jij meent hieruit te kunnen concluderen dat ik een domme rukker ben?

Volgens mij lijdt jij aan een schromelijke zelfoverschatting (getuige je onderschrift).


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-05-2007 15:49 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 16 mei 2007 15:34 schreef Fat Bastard het volgende:
Volgens mij lijdt jij aan een schromelijke zelfoverschatting (getuige je onderschrift).


Het is meer een anderen-onderschatting denk ik


Zenial


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-10-2007 19:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



Ik zag dit een tijdje geleden op een bus in Utrecht.

Ik moest wel lachen. Dit gelooft toch niemand.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-10-2007 19:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha, nouja ik heb 1 keer een brommer binnen een week terug gehad, maar 3 ook niet...

en fietsen gaan ze natuurlijk al helemaal niet achteraan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-10-2007 19:15 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

maar het kan wel. Laat ze toch blij zijn met die ene fiets die per jaar door de dader terug naar het bureau gebracht wordt



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-10-2007 19:39 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 19:11 schreef Chelman het volgende:


Ik zag dit een tijdje geleden op een bus in Utrecht.

Ik moest wel lachen. Dit gelooft toch niemand.

Eigenaar heeft waarschijnlijk zelf de politie gebeld dat die de fiets weer heeft gevonden


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 29-10-2007 20:23 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

laatste ervaring met de politie: vrijdag avond vorige week. avondje bij de Lampegiet heel gezellig, totdat een scheve blonde gozer ruzie begon te zoeken met een dronken pipo. de dronkaard kreeg een woedeaanval, waarna 3 mensen hem in bedwang moesten houden.
Na een half uur werd de politie gebeld. omdat niemand hem rustig kon krijgen, (ik niet, leek me ook niet echt goed idee om de politie te bellen, maargoed )

Dus kwam de politie: met sirenens aan kwamen ze op hem afgreden (ja, dat is de manier om hem rustig te krijgen) vervolgens rent hij weg (logisch) komt er even later nog een politie auto bij, daarna nog een politiebus, en even later nog een politiemotor.

als dit nou is wat ze verstaan onder "meer blauw op straat" dan hoeft het niet meer zo nodig

2 politie auto's + bus en politiemotor, totaal: 7 man aan blauw. voor een dronkelap met een woedeaanval.

is dit niet wat overdreven?


Why doesn't my music get me all the chicks?


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-10-2007 20:31 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 29 oktober 2007 20:23 schreef GrindMaster het volgende:
laatste ervaring met de politie: vrijdag avond vorige week. avondje bij de Lampegiet heel gezellig, totdat een scheve blonde gozer ruzie begon te zoeken met een dronken pipo. de dronkaard kreeg een woedeaanval, waarna 3 mensen hem in bedwang moesten houden.
Na een half uur werd de politie gebeld. omdat niemand hem rustig kon krijgen, (ik niet, leek me ook niet echt goed idee om de politie te bellen, maargoed )

Dus kwam de politie: met sirenens aan kwamen ze op hem afgreden (ja, dat is de manier om hem rustig te krijgen) vervolgens rent hij weg (logisch) komt er even later nog een politie auto bij, daarna nog een politiebus, en even later nog een politiemotor.

als dit nou is wat ze verstaan onder "meer blauw op straat" dan hoeft het niet meer zo nodig

2 politie auto's + bus en politiemotor, totaal: 7 man aan blauw. voor een dronkelap met een woedeaanval.

is dit niet wat overdreven?


Ja en de keer erna doen ze rustig aan, is er weer een malloot met een mes of pistool bezig. De taak van de politie is zodanig dat nooit iedereen tevreden zal zijn.



GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 29-10-2007 20:46 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

ok, maar het is toch gewoon onzinnig, om met zoveel man uit te rukken, voor een dronken flippo.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 29-10-2007 20:56 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 29 oktober 2007 20:46 schreef GrindMaster het volgende:
ok, maar het is toch gewoon onzinnig, om met zoveel man uit te rukken, voor een dronken flippo.




Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-10-2007 21:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

als je 112 belt krijg je meestal 2 auto's en een motor volgens mij. Gezien ze bij het uitgaansleven nog weleens een conflictje kunnen verwachten zullen ze wel wat extra gekozen hebben. Maar als er echt relletjes zijn durft er echt niemand in te grijpen, uitsmijters zijn wat dat betreft een stuk beter voor de veiligheid op straat


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-10-2007 21:29 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 oktober 2007 20:23 schreef GrindMaster het volgende:
avondje bij de Lampegiet heel gezellig


Veenendaal?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-10-2007 21:34 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 20:46 schreef GrindMaster het volgende:
ok, maar het is toch gewoon onzinnig, om met zoveel man uit te rukken, voor een dronken flippo.



Nee hoor, vind ik niet.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-10-2007 21:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 21:19 schreef ElitE het volgende:
uitsmijters zijn wat dat betreft een stuk beter voor de veiligheid op straat



Dat lijkt me ietwat contra-intuitief, aangezien zij juist ordeverstorende sujetten en vrijpostige dronkaards op straat gooien, de straat hierbij een stuk onveiliger makend. Insmijters zouden in dit opzicht een stuk beter zijn voor de veiligheid op straat.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-10-2007 21:38]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-10-2007 21:36 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Insmijters smijten ze maar naar een nachtje cel .


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 29-10-2007 21:53 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 21:29 schreef Wansmaak het volgende:
Veenendaal?


Why doesn't my music get me all the chicks?


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-10-2007 21:56 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 oktober 2007 21:53 schreef GrindMaster het volgende:



Dan moet je daar helemaal niet komen, daar bij de lampegiet in het weekend. Groepjes mensen aldaar die eigenlijk alleen maar willen knokken.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 29-10-2007 21:58 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

ik kom er al twee jaar, en eigenlijk nog nooit echt problemen gehad. er word blijkbaar wel coke gedeald, door een paar buitenlanders. maar daar hoef je je niet mee te bemoeien


Why doesn't my music get me all the chicks?


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-10-2007 21:59 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 29 oktober 2007 21:56 schreef Wansmaak het volgende:
Dan moet je daar helemaal niet komen, daar bij de lampegiet in het weekend. Groepjes mensen aldaar die eigenlijk alleen maar willen knokken.


Geen professioneel voetbalteam daar nee?



GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 29-10-2007 21:59 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 21:59 schreef chriz het volgende:
Geen professioneel voetbalteam daar nee?

DOVO




















Why doesn't my music get me all the chicks?


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-10-2007 22:04 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 oktober 2007 21:58 schreef GrindMaster het volgende:
ik kom er al twee jaar, en eigenlijk nog nooit echt problemen gehad. er word blijkbaar wel coke gedeald, door een paar buitenlanders. maar daar hoef je je niet mee te bemoeien


Ik kwam er 20 jaar geleden vaak, beetje bier drinken en enzo, hehe.

Ik kom er nu niet meer, maar ik hoor wel eens wat, allochtonen en autochtonen die daar met elkaar op de vuist gaan, minder dus. Zeker als je een slok op hebt, dan kun je daar beter niet komen.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 29-10-2007 22:06 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 20:23 schreef GrindMaster het volgende:
laatste ervaring met de politie: vrijdag avond vorige week. avondje bij de Lampegiet heel gezellig, totdat een scheve blonde gozer ruzie begon te zoeken met een dronken pipo. de dronkaard kreeg een woedeaanval, waarna 3 mensen hem in bedwang moesten houden.
Na een half uur werd de politie gebeld. omdat niemand hem rustig kon krijgen, (ik niet, leek me ook niet echt goed idee om de politie te bellen, maargoed )

Dus kwam de politie: met sirenens aan kwamen ze op hem afgreden (ja, dat is de manier om hem rustig te krijgen) vervolgens rent hij weg (logisch) komt er even later nog een politie auto bij, daarna nog een politiebus, en even later nog een politiemotor.

als dit nou is wat ze verstaan onder "meer blauw op straat" dan hoeft het niet meer zo nodig

2 politie auto's + bus en politiemotor, totaal: 7 man aan blauw. voor een dronkelap met een woedeaanval.

is dit niet wat overdreven?


Het ligt er ook maar net aan hoe de melding bij de politie binnenkomt. Ik zie liever dat ze met iets teveel personeel op de proppen komen dan te weinig. Kunnen ze meteen het gedonder in de kiem smoren.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-10-2007 22:07 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 29 oktober 2007 21:59 schreef GrindMaster het volgende:
DOVO





So that's a no?



GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 29-10-2007 22:07 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

20 jaar geleden :O, andere generatie

maargoed. ik heb er nooit problemen gehad, de meeste mensen die ik ken ook niet. ooit heeft iemand zijn mes getrokken toen ik geen sigartet wilde geven (en terecht zoiets doe je toch niet ) maar dat was gewoon stoerdoenerij. en van die knokpartijen heb ik nog nooit iets gemerkt


Why doesn't my music get me all the chicks?


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 29-10-2007 22:09 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 22:07 schreef chriz het volgende:
So that's a no?
dat stelletje prutsertjes, slaan nog geen deuk in een pakkie boter.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen