|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is meer een anderen-onderschatting denk ik Zenial |
|
Ik zag dit een tijdje geleden op een bus in Utrecht. Ik moest wel lachen. Dit gelooft toch niemand. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
haha, nouja ik heb 1 keer een brommer binnen een week terug gehad, maar 3 ook niet... en fietsen gaan ze natuurlijk al helemaal niet achteraan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
maar het kan wel. Laat ze toch blij zijn met die ene fiets die per jaar door de dader terug naar het bureau gebracht wordt |
|
quote: Eigenaar heeft waarschijnlijk zelf de politie gebeld dat die de fiets weer heeft gevonden |
|
laatste ervaring met de politie: vrijdag avond vorige week. avondje bij de Lampegiet heel gezellig, totdat een scheve blonde gozer ruzie begon te zoeken met een dronken pipo. de dronkaard kreeg een woedeaanval, waarna 3 mensen hem in bedwang moesten houden. Na een half uur werd de politie gebeld. omdat niemand hem rustig kon krijgen, (ik niet, leek me ook niet echt goed idee om de politie te bellen, maargoed ) Dus kwam de politie: met sirenens aan kwamen ze op hem afgreden (ja, dat is de manier om hem rustig te krijgen) vervolgens rent hij weg (logisch) komt er even later nog een politie auto bij, daarna nog een politiebus, en even later nog een politiemotor. als dit nou is wat ze verstaan onder "meer blauw op straat" dan hoeft het niet meer zo nodig 2 politie auto's + bus en politiemotor, totaal: 7 man aan blauw. voor een dronkelap met een woedeaanval. is dit niet wat overdreven? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Ja en de keer erna doen ze rustig aan, is er weer een malloot met een mes of pistool bezig. De taak van de politie is zodanig dat nooit iedereen tevreden zal zijn. |
|
ok, maar het is toch gewoon onzinnig, om met zoveel man uit te rukken, voor een dronken flippo. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
als je 112 belt krijg je meestal 2 auto's en een motor volgens mij. Gezien ze bij het uitgaansleven nog weleens een conflictje kunnen verwachten zullen ze wel wat extra gekozen hebben. Maar als er echt relletjes zijn durft er echt niemand in te grijpen, uitsmijters zijn wat dat betreft een stuk beter voor de veiligheid op straat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Veenendaal? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nee hoor, vind ik niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat lijkt me ietwat contra-intuitief, aangezien zij juist ordeverstorende sujetten en vrijpostige dronkaards op straat gooien, de straat hierbij een stuk onveiliger makend. Insmijters zouden in dit opzicht een stuk beter zijn voor de veiligheid op straat. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-10-2007 21:38] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Insmijters smijten ze maar naar een nachtje cel . I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Dan moet je daar helemaal niet komen, daar bij de lampegiet in het weekend. Groepjes mensen aldaar die eigenlijk alleen maar willen knokken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ik kom er al twee jaar, en eigenlijk nog nooit echt problemen gehad. er word blijkbaar wel coke gedeald, door een paar buitenlanders. maar daar hoef je je niet mee te bemoeien Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Geen professioneel voetbalteam daar nee? |
|
quote: DOVO Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Ik kwam er 20 jaar geleden vaak, beetje bier drinken en enzo, hehe. Ik kom er nu niet meer, maar ik hoor wel eens wat, allochtonen en autochtonen die daar met elkaar op de vuist gaan, minder dus. Zeker als je een slok op hebt, dan kun je daar beter niet komen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Het ligt er ook maar net aan hoe de melding bij de politie binnenkomt. Ik zie liever dat ze met iets teveel personeel op de proppen komen dan te weinig. Kunnen ze meteen het gedonder in de kiem smoren. |
|
quote: So that's a no? |
|
20 jaar geleden :O, andere generatie maargoed. ik heb er nooit problemen gehad, de meeste mensen die ik ken ook niet. ooit heeft iemand zijn mes getrokken toen ik geen sigartet wilde geven (en terecht zoiets doe je toch niet ) maar dat was gewoon stoerdoenerij. en van die knokpartijen heb ik nog nooit iets gemerkt Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:dat stelletje prutsertjes, slaan nog geen deuk in een pakkie boter. Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |