IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Politie / justitie / rechtssysteem / wetgeving enzovoorts. Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-05-2007 20:21 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 mei 2007 20:18 schreef MMayo het volgende:
Lijkt me nogal logisch he. In principe gaat de eigen veiligheid boven de rest. Je gaat niet in je uppie of met zn tweetjes een groep van bijvoorbeeld 20 man even proberen te arresteren. Doe je dat wel, dan ben je dom bezig.


Jaja.. iets wat ik hier in de binnenstad regelmatig zie is dat ze fietsters gaan aanhouden in een winkelstraat, terwijl om het hoekje rijen auto's hinderlijk verkeerd geparkeerd staan... Daar heb ik dus wat van gezegd, staan ze dom te kijken.... Klootzakken, vooral de vrouwlijken....



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 20:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:21 schreef blonde rockgod het volgende:
Jaja.. iets wat ik hier in de binnenstad regelmatig zie is dat ze fietsters gaan aanhouden in een winkelstraat, terwijl om het hoekje rijen auto's hinderlijk verkeerd geparkeerd staan... Daar heb ik dus wat van gezegd, staan ze dom te kijken.... Klootzakken, vooral de vrouwlijken....


Zullen ze wel een opdracht voor hebben gekregen ofzo, of klachten daarover.. gaan ze dan ook extra op controleren. Ik heb overigens geen problemen met de politie, sommige acties vind ik wel wat vreemd en zelf bonnen ontvangen blijft kut.. maar toch. Heel veel aan die lui gehad toen ik nog op de crisisopvang werkte. Zij doen ook maar hun werk.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-05-2007 20:25 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 mei 2007 20:24 schreef MMayo het volgende:
Zullen ze wel een opdracht voor hebben gekregen ofzo, of klachten daarover.. gaan ze dan ook extra op controleren. Ik heb overigens geen problemen met de politie, sommige acties vind ik wel wat vreemd en zelf bonnen ontvangen blijft kut.. maar toch. Heel veel aan die lui gehad toen ik nog op de crisisopvang werkte. Zij doen ook maar hun werk.


Ja,"ze doen ook maar hun werk"... zeiden ze dat ook niet tijdens de processen in Nurnberg?



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2007 20:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:18 schreef MMayo het volgende:
Lijkt me nogal logisch he. In principe gaat de eigen veiligheid boven de rest. Je gaat niet in je uppie of met zn tweetjes een groep van bijvoorbeeld 20 man even proberen te arresteren. Doe je dat wel, dan ben je dom bezig.


Een agent is ten eerste nooit alleen en wie had het hier over de arrestatie van 20 man? Dat doen ze nog niet eens maar met zijn tweetjes als er bingorellen zijn uitgebroken in het plaatselijke bejaardentehuis.
En ik versta je een beetje moeilijk, kun je misschien met je rug naar me toe gaan staan als je zo uit je nek lult?

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 12-05-2007 20:26]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


de laar
Usericon van de laar
Posted 12-05-2007 20:27 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:15 schreef MMayo het volgende:
Eigen ervaring? En vertel, wat heb jij gedaan?
Ik trek ook altijd mensen van hun plaats bij hevige ongelukken, bedoel.. waarom wachten op een ambulance.. dat kan ik toch ook zelf wel.

Ja,ze hadden die autokrakers op zijn minst staande kunnen houden en ze vriendelijk verzoeken even op de echte politie te wachten.

Je bent nou toch echt appels met peren aan het vergelijken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 20:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:26 schreef Heiden het volgende:
Een agent is ten eerste nooit alleen en wie had het hier over de arrestatie van 20 man? Dat doen ze nog niet eens maar met zijn tweetjes als er bingorellen zijn uitgebroken in het plaatselijke bejaardentehuis.
En ik versta je een beetje moeilijk, kun je misschien met je rug naar me toe gaan staan als je zo uit je nek lult?


Niet alleen nee, vaak met z'n 2en of met meer en ik had het over een arrestatie van 20 man als voorbeeld. En ik ga alleen met mijn rug naar jou toe staan als jij die shit uit je ogen wrijft.

Maar goed, jij hebt zowieso al een hekel aan enige vorm van autoriteit.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 20:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:27 schreef de laar het volgende:
Ja,ze hadden die autokrakers op zijn minst staande kunnen houden en ze vriendelijk verzoeken even op de echte politie te wachten.

Je bent nou toch echt appels met peren aan het vergelijken.


Zeg meneer de autokraker, zou je alstjeblieft even hier willen wachten tot de echte politie er aan komt. Dat werkt net zo goed als tegen jongeren zeggen van hey, haal dat mes eens van mijn keel af en wil je even wachten tot er genoeg personeel aanwezig is om je te kunnen afzonderen.

Met je appels en peren.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-05-2007 20:32]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2007 20:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hehehe, volgens mij begin ik je echt een beetje te mogen.
Man, ik heb echt dringend psychiatrische hulp nodig.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 20:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:32 schreef Heiden het volgende:
Hehehe, volgens mij begin ik je echt een beetje te mogen.
Man, ik heb echt dringend psychiatrische hulp nodig.


Riagg noodlijn

Nee maarre goed, even nieuwsgierig he.. men vind dus de politie in Nederland niet goed genoeg optreden. Maar hoe zou men het dan wel willen zien, in realistische zin?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2007 20:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Mij moet je het niet vragen, ik kan niets in realistische zin zien en bovendien ben ik antiautoritair tot het bot. Ik ben ook maar een knuppel in een hoenderhok.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 20:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

I know.
Het was dan ook meer een vraag aan de rest, ben er oprecht nieuwsgierig naar. Alleen maar losse kreten op een forum pleuren kan iedereen


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2007 20:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

En toen was het stil...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-05-2007 20:54 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Alle criminelen afschieten, klaar.


Fuck the world and fuck you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2007 20:58 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Neen. De politie doodschieten, de regering opknopen en het bedrijfsleven vierendelen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-05-2007 20:58 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:58 schreef Heiden het volgende:
Neen. De politie doodschieten, de regering opknopen en het bedrijfsleven vierendelen.
Hmz, dat mag ook, tenslotte zijn het zelf ook criminelen.


Fuck the world and fuck you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2007 20:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Precies. En ze dulden geen concurrentie.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


de laar
Usericon van de laar
Posted 12-05-2007 21:00 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:30 schreef MMayo het volgende:
Zeg meneer de autokraker, zou je alstjeblieft even hier willen wachten tot de echte politie er aan komt. Dat werkt net zo goed als tegen jongeren zeggen van hey, haal dat mes eens van mijn keel af en wil je even wachten tot er genoeg personeel aanwezig is om je te kunnen afzonderen.

Met je appels en peren.

Het zal je toch wel duidelijk zijn dat ik dat sarcastisch bedoelde zeker?
Jij bent degene die dit soort situaties met het wachten op een ambulance vergelijkt.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 21:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 21:00 schreef de laar het volgende:
Het zal je toch wel duidelijk zijn dat ik dat sarcastisch bedoelde zeker?
Jij bent degene die dit soort situaties met het wachten op een ambulance vergelijkt.


Laat maar, jij snapt het werkelijk waar niet.

quote:
Op 12 mei 2007 20:34 schreef MMayo het volgende:
Nee maarre goed, even nieuwsgierig he.. men vind dus de politie in Nederland niet goed genoeg optreden. Maar hoe zou men het dan wel willen zien, in realistische zin?


Reageer hier maar eens op.


de laar
Usericon van de laar
Posted 12-05-2007 21:09 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:58 schreef Heiden het volgende:
Neen. De politie doodschieten, de regering opknopen en het bedrijfsleven vierendelen.

Ik heb hier van de week al geopperd de politie af te schaffen en de belangrijkste taken over te dragen aan het leger.
Uiteraard werd dat door tweederangs-intellectuelen alhier compleet belachelijk gemaakt maar ik vind het toch een geschiktere oplossing dan wat ik hier allemaal weer lees.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 21:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 21:09 schreef de laar het volgende:
Ik heb hier van de week al geopperd de politie af te schaffen en de belangrijkste taken over te dragen aan het leger.
Uiteraard werd dat door tweederangs-intellectuelen alhier compleet belachelijk gemaakt maar ik vind het toch een geschiktere oplossing dan wat ik hier allemaal weer lees.


Diep dat eens uit dan?
Welke taken wil je afschaffen en welke wil je overdragen? Enzovoorts.


de laar
Usericon van de laar
Posted 12-05-2007 21:12 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:34 schreef MMayo het volgende:
Riagg noodlijn

Nee maarre goed, even nieuwsgierig he.. men vind dus de politie in Nederland niet goed genoeg optreden. Maar hoe zou men het dan wel willen zien, in realistische zin?

Nee,ik snap het echt niet.
Je moet echt beter nadenken voordat je van allerlei wartaal post.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 21:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 21:09 schreef de laar het volgende:
tweederangs-intellectuelen


quote:
Op 12 mei 2007 21:12 schreef de laar het volgende:
wartaal post.


Zou het wellicht mogelijk zijn een discussie te voeren zonder dit soort verwijzingen? Met alleen maar roepen dat het leger het maar moet gaan doen, kom je er ook niet. Dus.. huphup, leg eens uit?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-05-2007 21:22]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-05-2007 21:22 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

*proest* MMAYO en wartaal ? het mag dan vaak een echte bitch zijn maar ze is vrij duidelijk hoor.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-05-2007 22:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Van FOK!

http://frontpage.fok.nl/nieuws/76592

Politie Utrecht 'te slap' tegen hangjongeren

De Utrechtse politie treedt veel te slap op tegen overlastgevende hangjongeren op straat. Dat vinden bewoners van diverse wijken in Utrecht. Door het slappe politieoptreden verlaten 'goedwillende' burgers uit frustratie - of noodgedwongen - de wijk.

Zo werd deze week nog bekend dat een groep van voornamelijk Marokkaans straattuig in Sterrenwijk een gezin wekenlang heeft geterroriseerd. Woningcorporatie Bo-ex en politie adviseerden het gezin dringend om maar elders woonruimte te zoeken. De familie heeft inmiddels zelfs een urgentieverklaring gekregen.

Op Kanaleneiland, al jaren bekend om overlastgevende jeugd, slaagt de politie er niet in de overlast te verminderen. Sterker nog: de klachten van overlast zijn sinds 2005 gestegen van 35 naar 65 procent. Onlangs vernielde een groep jongens daar nota bene voor de ogen van de politie beveiligingscamera's. Er werden géén arrestaties verricht. Volgens bewoners durft de politie niet op te treden ''uit vrees voor escalatie''. De politie zegt echter ''dat krachtig optreden niet altijd met gebalde vuist is''.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-05-2007 23:33 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Tering, wat een slappe zooi qua politie alhier.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen